1. leht 1-st

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: P Aug 29, 2010 1:07
Postitas Anthrax
Täna nägin lähemalt elus teist klassikut elus, millest ka veits huvitatud olen.
Esmapilgul avastasin kohe õlise mootori, misjärel leidsin häält tegava ja loksuva veepumba rihmaratta, mis käis vastu pumba korpust ja salongiradika kraan lekib ka.
Otsisin varuosade hindasid, kuid 2.0 85kw mootorit sealt nimistust ei leidnud. Mis selle mootori kood võiks olla või millise kW numbri alt sama mootori leiab?
Niipalju, kui teemast aru sain on auto 86.aastal arvele võetud MY87.

Kas veepump vahetatakse välja kogu täiega või piisab seal laagri vahetusest vms?
Kas õline mootor on standardvarustus või põhjust muretsemiseks?

Lisaks teeb veel häält roolivõimendi, kui rooli veits keerata.. normaalne?

EDIT: Mootori kood on B201 ja siis 81kW ning 87kW. :freak:

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: P Aug 29, 2010 8:46
Postitas ivomets
veepump vahetakse ikka täiega.mingist 83 aastatst kõigil klassikutel üks ja sama pump. varasemalt oli teist tüüpi.
probleeme võib tulla kinnioksüdeerunud poltide lahti saamisega.

soojenduskraanil sai ka vist minu mäletamist mööda mingit tihendit vahetada. veits jama oli vaid kõlariaugust selle välja ja tagasi saamisega.

õline mootor nii vanal masinal täitsa normaalne ;)
ju tuleb puhtaks pesta ja siis uurima hakata, et kust lekib. tavaliselt ikka ka rihmaratta simmerid surnud.

roolivõimendi hääl võib olla vähesest õlist . muidu vaid kerge surin peaks olema kui keerad.

tegelt on see, kõik kergelt kõrvaldatav; klassiku puhul tähtis ikka kõva kere.
nii et kui kere kõva ja roostetamata, siis vaid tuld!!

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: P Aug 29, 2010 11:03
Postitas mart96
..ühinen eelkõnelejaga;)
Kui kuskilt leiaks täiesti roostevaba klassiku, vot see oleks tore.
Tehnikat vedeleb siin Soomes näiteks igal pool.
Soojenduskraani vahetuseks võetakse ära armatuuri all olev põlvekaitse/pehmendus. Ainult kõlariaugust vahetamiseks peab vist olema eelnevalt günekoloogiks õppinud. Kraani peaks ka varuosana saama-ühel klassikul millele seda vahetasin, oli see bakeliit nii hapraks kulunud, et pudenes kohe laiali, kui käe külge panin.
Veepumba vahetus on klassikul väga lihtne protseduur, kui just konditsioneeriga auto pole. Pump ei maksa ka midagi ja see oli Volga aegadel, kui pumba laagreid ja tihendeid vahetati-tänapäeva loodussäästlikul ja muidu kaugele arenenud kapitalismi tingimustes vahetatakse ikka kogu täiega.
900 klassik ongi selles mõttes hea auto, et teda annab remontida suht odavalt. Uuemad autod vahetatakse täiega välja:D

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: E Aug 30, 2010 11:18
Postitas Anthrax
No rooste roosteks, mingit hõredat pilli ei vaataks üldse. Loodan, et põhja keevitus on korrektselt tehtud.
Antud isendil on koopaääred + siit-sealt veel roostes ja suvalise värvi ja pahtliga ära tuunitud, ehk reaalne pilt selguks alles siis kui käsi külge panna. Tõenäoline on see, et peab hea tulemuse saamiseks ääred kogu täiega ära vahetama.

Sellel on toredasti rihmarattad ju "valel" pool.:) Kas simmerite vahetuseks tuleb kogu krempel lahti võtta?
Omanik ütles, et õli ei söö.. vast pole siis ka väga lugu.
Auto on ikkagi ju 86. aastast.
:love:

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: E Aug 30, 2010 13:59
Postitas saabu
Vähe on klassiku mootoreid,mis ei ole õlised.Mingist ajast tulid soojenduskraanid sellised,kus üks metallplaat käis teise samasuguse plaadi suhtes üles-alla. Need pole mil ükski lekkinud ega pole probleeme olnud sulgumisega.

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: E Aug 30, 2010 19:10
Postitas Anthrax
Algselt postitas: saabu
Vähe on klassiku mootoreid,mis ei ole õlised.Mingist ajast tulid soojenduskraanid sellised,kus üks metallplaat käis teise samasuguse plaadi suhtes üles-alla. Need pole mil ükski lekkinud ega pole probleeme olnud sulgumisega.
Kuna hetkeseisuga saab minust nädalavahetusel Klassiku omanik, siis võiks juba täpsustada, kas tükid on omavahel ka vahetatavad? Mis aeg on täpsemalt "mingist ajast"?

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: T Aug 31, 2010 17:15
Postitas saabu
On küll vahetatavad,mul riiulis vedelevad paar tükki.

900klassik erinevad küsimused

Postitatud: N Sept 02, 2010 8:42
Postitas Trionic
Mul on nii kraane,kui nende detaile.Veepump pane uus.Häälitsev PAS pump on normaalne,kui see veel võimendab.