mootor ei jää käima / nüüd käib

Kõige klassikalisemad Saabid
Vasta
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#1

Paanika!!!!
NO NII. enne mootori pesu pärisin mitmelt spetsilt, et kas ikka on vaja midagi kuskil kinni katta enne selle pesemist, või midagi muud teha. vastus oli ei ole midagi vaja, kuivata vaid piibud ja juhtmed ära.
Tulemus on see, et sõidsin pesulast vaid 10m.

JA NÜÜD EI SÕIDA MU AUTO ENAM :wall::wall::wall::wall:

Mootor läheb käima, pöörded on sellised vaevalised ja siis 3-5 sek pärast sureb välja. ja nii koguaeg. liiga pikalt ei julgenud nõnda käiata kuna ükshetk võib aku tühjaks saada ja sellega ma nüüd küll ei viitsi jamada.
APPI!!! mida ma tegema pean, et ta ilusti jälle käima läheks ja jääks käima???
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Kas pesu tehti kuumale mootorile?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#3

väidetavalt ei, pesumehed ütlesid et enne kui mootorit pesema hakkavad jahutavad30-40min seda maha
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

kle, kas sa ennem ka automees olnud?

lihtsalt palju naljakaid küsimusi neti teel...

kuivata ikka piibud ja jagaja kaanealt ikka KORRALIKULT suruõhuga ära ja asi bueno. ja muidugi süütepooli kummiluti alt.

kõik juhtmed tuleb välja võtta ja suruõhuga pesad /juhtmed puhtaks.

aga küülikucruisil tahaks näha seda autot küll.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#5

ei ole kunagi olnud automees selles mõttes. siiani on vedanud ja olen sõitnud tööautodega, laenanud autot ja selle suve sõitsin tsikliga. See on mul esimene isiklik auto üldse.

Aga kui ma selle auto sinna tänavale jätan nii homseni, kas see niiskus võib ise sealt ära aurata? ja kui ei siis kust ma selle suruõhu keset tänavat saan? näiteks hästi niiskustimav lapp võiks asja ära ajada?
ill
Saabiklubi liige
Postitusi: 2000
Liitunud: T Veebr 27, 2007 13:25
Asukoht:
Auto:

#6

Suruõhku saab pudeliga poest näiteks. Ilmselt aitaks ka juhtmete lahti võtmine, ega see niiskus sealt kinnisest ühendusest ei kipu välja tulema, eriti piibu kummiluttide alt. Praegu tundub, nagu bensiini ei tuleks peale, äkki bensupumba vms relee märg?
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#7

:wtf: aina paremaks läheb, kus kohas see veel on?
ok, nagunii saan ma oma autole järgi minna alles homme õhtupoole. kas keegi tahaks huvipärast ühineda?

aga samas: kuidas see niiskus saab seal olla kui alguses läks auto ilusti tööle ilma mingite viperusteta kui sõidu ajal äkki jamama hakkas ning peale seda jäigi jamama. Mulle päris see niiskuse loogika ei jõua kohale.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#8

ohh.. niiskus on salakaval, mingi pöörleva osa pealt viskas õige koha peale seda vms. Kus see auto seisab sul üldse?? WD-40 peaks ka vist niiskuse eemale ajama??
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#9

kristiine keskuse vastas on MADARA tn. seal keskel peaaegu polümeri vastas. õnneks mu kodust on sinna 10min jalgsi.
p.s. tsiklid on selle kohapealt palju paremad, ei karda nende mootorid mingit niiskuekolli.
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#10

andke siis teada kui keegi soovib minuga homme õhtul liituda Saabi käima saamisel! saatke näiteks u2u.

Olen kolmapäeval kella 18:30 aegu oma saabi tööle saamas Madara tänava keskel. Kes tahab abiks või tarka nõu andma tulla on teretulnud, sest mina olen auto tehnika kohapealt puhtaloll. ;)
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#11

käisin siis täna oma saabi käima saamas. läks paremaks aga mitte piisavalt et sõita saaks.

tänud Ill- ile kes tuli aitama ja tänu kellele sain küünaldele ligi sest mootoriga tõtt vaadates avastasin et kruvid on torksid.

- 2 süünla pesa olid triiki vett täis. tegin salfakatega nii kuivaks et salfakas enam niiskuse märki ei näidanud.

- 2 pihusti el. klemmi olid märjad. tegin salfakaga samamoodi kuivaks.

- tegime kõik el. klemmid lahti, ja vaatasiime sisse, mis on mootori ja sellega otseselt seonduva küljes, enamus oli tolmukuiv.

- jagaja oli seest tolmune ja täitsa kuiv, ei olnud ühtegi märki niiskusest.

- süütepooli juhtmed klemmide otsas olid märjad. tegin need kah kuivaks.

Auto läks käima ja töötas pikemalt kui ennem, KUID ikkagi suri auto välja ja ei tahtnud pikalt tööle jääda. gaasiga jõnksutades sai pöörded ülesse keeratud aga siis hakkasid pöörded ise langema, vaatamata gaasipedaali asendist. pöörded langesid nii 100-200 pöördeni ja seal vaevaliselt tegi veel jõupingutusi nagu tahaks hullult tööle jääda aga miski seda takistas. lõpuks suri välja ikkagi.:(

jätsin auto sinna. võtsin kõik küünlajuhtmed, pihustite klemmid ja muud klemmid, mis mootori küljes ja, mis selle traadist lukuga kinni olid, lahti et toimuks mingi kuivamine. homme lähen järgmisele katsele.

Kas keegi ehk oskab kogu sellest midagi arvata või on tuttav sellise olukorraga. mida veel peaks kontrillima, kuivatama, vaatama????

kogu see värk ikka morjendab küll!!!
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

Vett(niiskust) kardavad ainult süütejagaja,-juhtmed,-andurid,-küünlad,-võimendi,-pool.Kuivatad need ja käivitad UUTE küünaldega(hiljem võid vanad kuivaks PÕLETADA ja tagasi panna.
SeekordJaak
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
Asukoht:
Auto:

#13

Kui auto seisab pesula ukse kõrval, kas mootori pesijad ei tule millegagi appi? Neil peaks ju sel teemal varasemastki kogemusi olema.

Kui tarvis, saaksin tulla pukseerima. Võiksin auto köie otsas sõidutada mõnda sõbralikku teenindusse või näiteks omale koduhoovi, kus saaks rahulikult hakata kõiki kahtlasi kohti kuivatama-puhastama-föönitama. Nii ei jää ta ka paharettidele silma.
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#14

Auto seisab a la 20-30m pesulast kuigi teise pesula, põhimõtteliselt, ukse ees. lähen täna pärast tööd uuele käivitamise katsele. Kui käima ei lähe lükkab täitsa pesula ukse ette, kui neil õhku survenäol on, ja proovib ülal mainitud pistikud, pesad ja juhtmed läbi puhuda, kuigi eile sain ma need suhteliselt kuivaks. Kui see ei aita siis tuleb auto vist kuskile teenindusse pukseerida, las teadjad teevad asja korda.

jõuan auto juurde u. 17:00-17:30

p.s. Millised (ja kus kohas mootoriruumis asuvad) näevad välja Tronicu mainitud andurid ja võimendi? Saaksin need kah täna ülekontrollida. (vabandage minu sellist autovõhiklikust, aga tõesti pole kunagi olnud põhjust kokkupuutuda selliste asjadega)
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#15

Auto omas hoovis oma mootorijõu väel :headbang: :headbang: :headbang: :drive:

Läksin täna auto juurde suur hunnik igast tööriistu ja 4 uut küünalt kaasas. Ühendasin kõik pistikud (seest kuivad) ilusti omavahel ära. Uusi küünlaid esialgu peale ei pannud. Otsustasin jagaja kaane sisse lähemalt vaadata, et mis need klemmid seal sees on. Avastasin, et neil oli valge oksiidi kiht peale tekkinud. Kraapisin kruvikaga oksiidi maha, kuna liivapaberit ei olnud. Keerasin võtit ja mootor käivitus kuid ikka oli pirtsakas. Esialgu gaasitades tahtsid pöörded ikkagi langeda kuid pika peale jäid 2500-3000 juures pöörded pidama. Gaasi lahti lastes kippus ikka väljasurema. Jaurasin kõrgete pööretega veel edasi ja lõpuks jäid need ka ilma gaasita püsima. :head:
Armatuuris põles aga "check engine" tuluke. Siiski otsusstasin katsetada koju sõita. Tuluke vahepeal kustus ja siis jälle süttis ja nii mitu korda. Tulukese süttimine ei olnud lühikeseaegne vaid ikka nii 3-5minutiks.
Nüüd on mul üleliigsed 4 uut küünalt.

Eks ajajooksul vaatab kuidas auto käitub, kas ikka kõik saab korda. arvan et vahetan tal millalgi kõik küünlad uute vastu ja vahetan ka jagaja kaane tutika vastu ära.

p.s. Kas see küünalde ja jagaja kaane vahetus midagi reaalselt mootori funktsioneerimisel/minekul kah paremaks teeb?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Ikka teeb. Värsked küünlad põlenute asemel (sädevahe õige) ja kulumata jagajakaas tagavad parema süütamise ja ühtlasema töö. Ma ei ütleks, et sul nüüd küünlad üle on. Mingil hetkel vahetad ikka ära..:)

PS. Mis küünlad "üle" on?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
RAF
Postitusi: 236
Liitunud: R Apr 02, 2010 22:32
Asukoht:
Auto:

#17

Mootor käib nüüd juba 2 päeva ilusti. isegi "check engine" tulukest pole süttinud :thumb:
Vasta