käisin siis täna oma saabi käima saamas. läks paremaks aga mitte piisavalt et sõita saaks.
tänud Ill- ile kes tuli aitama ja tänu kellele sain küünaldele ligi sest mootoriga tõtt vaadates avastasin et kruvid on torksid.
- 2 süünla pesa olid triiki vett täis. tegin salfakatega nii kuivaks et salfakas enam niiskuse märki ei näidanud.
- 2 pihusti el. klemmi olid märjad. tegin salfakaga samamoodi kuivaks.
- tegime kõik el. klemmid lahti, ja vaatasiime sisse, mis on mootori ja sellega otseselt seonduva küljes, enamus oli tolmukuiv.
- jagaja oli seest tolmune ja täitsa kuiv, ei olnud ühtegi märki niiskusest.
- süütepooli juhtmed klemmide otsas olid märjad. tegin need kah kuivaks.
Auto läks käima ja töötas pikemalt kui ennem, KUID ikkagi suri auto välja ja ei tahtnud pikalt tööle jääda. gaasiga jõnksutades sai pöörded ülesse keeratud aga siis hakkasid pöörded ise langema, vaatamata gaasipedaali asendist. pöörded langesid nii 100-200 pöördeni ja seal vaevaliselt tegi veel jõupingutusi nagu tahaks hullult tööle jääda aga miski seda takistas. lõpuks suri välja ikkagi.
jätsin auto sinna. võtsin kõik küünlajuhtmed, pihustite klemmid ja muud klemmid, mis mootori küljes ja, mis selle traadist lukuga kinni olid, lahti et toimuks mingi kuivamine. homme lähen järgmisele katsele.
Kas keegi ehk oskab kogu sellest midagi arvata või on tuttav sellise olukorraga. mida veel peaks kontrillima, kuivatama, vaatama????
kogu see värk ikka morjendab küll!!!