1. leht 1-st

Tonnise paak

Postitatud: L Sept 04, 2010 21:43
Postitas alartob
kui suure mahutavusega on võimalik teha tonnise paak? on juba keegi seda teinud.muidu läheb sinna 70 liitri tuuri kütet kuid kui palju on võimalik sisse ajada kui õhutusi ümber teha?plaan hakkata venevahet sõitma.

Tonnise paak

Postitatud: P Sept 05, 2010 0:46
Postitas IFF
Paberite järgi peaks olema ca 65L

Tonnise paak

Postitatud: P Sept 05, 2010 21:49
Postitas looderdaja
Ja kui saadakse jälile, et oled oma paaki ise suuremaks mingil moel teinud siis on kuri karjas.

Tonnise paak

Postitatud: E Sept 06, 2010 22:28
Postitas alartob
mis passatimehed siis teeksid kõik kes üle piiri voorivad on paagid ümber tehtud.

Tonnise paak

Postitatud: T Sept 07, 2010 11:49
Postitas looderdaja
Osadel passatitel ongi 100L paagid. Neid ei tehta mitte ümber vaid pannakse korraks surve peale et mahutavust juurde saada ca 20L aga tollionud/tädid on hakanud ka neid kimbutama. Kui tahad hakata raja tagant kütet transportima siis osta omale mingi liikuv ameerika kaubik/buss millel on paagid 200L +. Tean et näiteks Narvas vist asi liigub sinna kanti, et neid ameeriklasi kasutama hakatakse rohkem kuna seal see piiriületus pandi nüüd ametlikult maksu alla ja kütusevedajad kurdavad, et saavad nädalas ühe reisi teha, ideaaljuhul kui liiklus on õredam siis ünnestub ka 2 korda käia, mitte rohkem.

Tonnise paak

Postitatud: T Sept 07, 2010 12:22
Postitas timutit
Mina olen enda 96a passatisse 94,5 liitrit suutnud sisse kallata.Mitte midagi ole keegi ringi teinud, ega ka survet sisse lasknud.Paak on tehase originaal.
Sisse kallates tuleb vaid sõrmega õhutusniplit all hoida, et kõik õhk välja tuleks ja niimoodi saabki rohkem sisse.Manuaalis on kirjas, et paak on 70l.Ja nii palju ja veidi peale sinna ka läheb, kui niplit all ei hoia.

Pealtnägija saates oli sellest juttu.Ja seal öeldi, et käsiraamatus öeldud koguse ületamisel on tegu ebaseadusliku tegevusega ja läheb karistamisele.Seega olen ma raskes olukorras, kui juhtuks Venemaale minema.Peaksin tähelepanelik olema, et mitte pätti teha.

Selle surve paaki laskmise juttu ma eriti tõsiselt ei võta.Ma olen enda autol paagi korra alt ära võtnud ja olen seda asja lähedalt näinud.See paak on väga tihkelt vastu keret ja see surõhk teda eriti ei suurenda.Teoreetiliselt saaks nii, et lasta paak kuumaks, et ta survestamisel külgedele ja originaal süvendid üles välja veniks.Siis jätta kerge surve alla, kuni plastik maha jahtub.Muidu vajub ta ju tagasi.Pärast seda võiks mingi mahutavuse juurde saada.

Selle tegevuse juures oleks vaja plasti temperatuur tõsta vähemalt 70-ne kraadini, et see plastik üldse järgi veniks.Ja paak peaks samal ajal auto küljes olema, muidu läheb ta lihtsalt ümmarguseks palliks.

Tonnise paak

Postitatud: K Sept 08, 2010 0:19
Postitas looderdaja
Ma polegi kuulnud, et keegi plastikust paaki on survestamise abil üritanud suuremaks teha:cool:
Küll aga olen kuulnud, plekist paakidega nii tehakse. Paaki on jah võimalik suruda rohkem kui ette nähtud, kunagi sai diisel golf 2 paaki mingi 15-20 ettenähtust rohkem panna. Liitri kaupa peale valades ja loksutades, et õhumullid igaltpoolt välja tuleksid. Aga kui sa oma originaal paaki suuremaks ei tee ja oled nii osav ja paned sinna tehase andmetest rohkem sisse siis keegi ei vaata ehk viltu. Kurja nägu tehakse nendele kes vahetavad originaal paagi välja või mingil moel seda suurendavad.