1. leht 1-st
k:tulede sisse välja lüliti kohta
Postitatud: T Sept 07, 2010 8:54
Postitas warum
pole ammu enda saabiga sõitnud ja ei mäleta kas tulesid saab üldse välja lülitada?minuomal põlevad pooltuled ka null asendis kui süüde sees,kuidas teie 9-5 tel on?äkki mul lüliti seismisega pees või mingi reele ei toimi,või peabki nii olema,jama asi igakord ju käivitamisel sööb akut
k:tulede sisse välja lüliti kohta
Postitatud: T Sept 07, 2010 8:57
Postitas Cyber
See vist progemise värk. Niiet kui 0 asendis põleb, siis on see normaalne. Ei söö ta sul midagi akut nii palju, et sellest midagi juhtuks. Kusjuures külmal ajal võib sellest hoopis kasu olla..

Enne süüte keeramist koormad akut, see soojeneb pisut ja väljastab tänu sellele pisut rohkem särtsu..

Eelduseks on muidugi korralik aku, mitte 3 aastat tagasi kasutuskõlbmatuks tunnistatud duracelli patarei..

k:tulede sisse välja lüliti kohta
Postitatud: T Sept 07, 2010 14:32
Postitas dx2
NG-l oli mul juhipoolse ukse taga asuvas kaitsmepesas koht nimega "daytime driving lights" tühi. Panin sinna kaitsme sisse ja nüüd süüte sissepanemisel lähevad ka tuled põlema. Vb on 9-5-l ka nii. Siis võib soovi korral kaitsme välja võtta

k:tulede sisse välja lüliti kohta
Postitatud: T Sept 07, 2010 23:34
Postitas Jupats
Algselt postitas: warum
pole ammu enda saabiga sõitnud ja ei mäleta kas tulesid saab üldse välja lülitada?minuomal põlevad pooltuled ka null asendis kui süüde sees,kuidas teie 9-5 tel on?äkki mul lüliti seismisega pees või mingi reele ei toimi,või peabki nii olema,jama asi igakord ju käivitamisel sööb akut
See väike törts ei ole just märkimisväärne. Kui just mõne teise autoga tulede sisselülitamise kommet pole tekkinud, siis pole mõtet seda torkima hakata. Vastasel juhul hakkad unustama nupu keeramist iga kord.