1. leht 1-st
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 15:50
Postitas Chipy
tahtsin progressiivse saabi kogukonna käest küsida, kas Saabile on tehtud ka diffrilukk või on kõik ilma?
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 16:02
Postitas epsum
Quaife teeb :
Saab - 900 '95-98 (F25) 57.309.160 1,445.00
Saab - 9-3 turbo (F35) 57.309.180 1,445.00
Hinnad siis dollarites(keskmine nr on part. no ; viimane hind, juurde läheb transa ~100 dollariga võid arvestada)
www.quaife.org
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 16:05
Postitas Chipy
originaalis siis pole kunagi olnud?
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 16:08
Postitas epsum
Viggen on kindlasti. 900 turbo kohta ei tea:red:
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 16:10
Postitas Chipy
ühesõnaga on see lukk ikka jube kallis vidin...
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 16:35
Postitas Cyber
Classicu vanemate tonniste jaoks on veel olemas
Phantom Grip LSD, 350 taala maksab.
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 19:53
Postitas epsum
Hmm see link viitab ju aint tuning spring kitile? viscodifrid pidid odavamad nii ~2x olema, aga korralik ATB LSD differ ikka maksab sõltumata margist ~20k. Erandiks muidugi tagaveolised...
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 20:14
Postitas Chipy
et kas see tasuks ära? on mingit kogemust? ise olen saaanud ainult lukustatud diffritega vene sõjaväe masinatega metsas ja soos sõita, aga see on midagi hoopis muud. olen ka impala kõrval istmel tundnud, kuidas mõlemad rattad veavad autol külje pisut ette ja siis tulistab hetkega sajani...

aga esisilla puhul on vist ikka tunne teine...
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 20:55
Postitas Cyber
Tähendab jah, mu link näitas tõesti tune up kiti peale. Samas kui esilehelt produkte vaadata siis tundub see olema suht universaalne jupp, mis paigutatakse tavadifrisse. Eks vaadakse ise sealt materjale. Seal on paigaldusõpetus ka olemas.
difri lukk
Postitatud: E Juul 18, 2005 21:19
Postitas epsum
Tarmo Sulger pani quaife oma Golf IV'le Tema lugu saab lugeda
tqhq foorumist.Isiklikult jäärada ja RRi sõitnuna võin ütelda, et Mazda 323'l oli asfaldi peal eriti suur vahe - tänavavedrudega ja ilma lsd'ta oli igas järsemas kurvis sisemine ratas õhus ja vilises ja kiirus langes, lsd'ga sai sõita nagu tankiga - rooliga annad suuna kätte, gaasi põhja ja läheb. Kruusa peal oli vahe natuke väiksem, aga ka tuntav..
Kui mul üleliigsed 20k oleks, siis mina paigaldaks(laseks paigaldada) küll. Aga quaife kõrvale võtaks konkureerivaid hinnapakkumisi rootsi saabi tuunijate käest - kuna nii 92, 95, 96, 99, OG 900 ja NG 900'st on ka ralliversioone tehtud ( nii E, kui ka A rühma omasid) ja 900'ga siiamaani minu andmetel asfaldisprinte sõidetakse, siis kindlasti on rootsi pool olemas
vastav knowhow jmt..
Noor Tsirna, kes üleelmine hooaeg siinsamas eestis sõitis noorterallit OG 900 turboga, igastahes lsd'd ei omanud.