1. leht 1-st

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: P Sept 26, 2010 22:23
Postitas arturj
Tervist foorumlased,
sooviks natukene abi Saabi soetamisel.
Silma on hakkanud 3 isendit
http://www.auto24.ee/used/739737
ja
http://www.auto24.ee/used/712103
ja
http://www.auto24.ee/used/757318
Aerod on äärmiselt kenad ja võimsad, kõhklema paneb kütusekulu, äkki kellegil olemas informatsiooni reaalse kulu kohta?
Pole varasemalt ühegi saabiga lähemalt kokku puutunud, seega ei tea midagi nende vastupidavusest.Netis kaevates sain teada, et veermik nõrk koht, aga elektroonika?
Äkki on teist keegi neid kahte isendit isegi vaatamas või proovimas käinud ja oskab midagi täpsemalt rääkida.
igasuguse info eest äärmiselt tänulik

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: P Sept 26, 2010 22:39
Postitas teager
Sellel V6'l ongi reaalne kulu linnas 16l/100 peale. Seega, kui selline number kõhklema ajab, vaata 2.0 T Aero suunas pigem.

See kolmas masin küll ei sobi nimekirja.. kaks esimest on tippvarustuse korraliku mootoriga masin ning kolmas on Hirscitud LPT-Arc???

EDIT:Soovitan ka seda teemat lugeda

terv, teager

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: P Sept 26, 2010 22:54
Postitas arturj
Teager kas sa oskad kahe müügis oleva aero puhul midagi täpsemalt ka rääkida.
esimese puhul meeldib, et on navi, aga vanem keskkonsool pidi vist probleemsem olema!? samas pole sellel isendil ka istmesoojendusi.
Teise plussiks jällegi istmesoojendused ja katusereelingud.
Kuidas saabil xenon tuled vastu peavad ja valgustavad?

terv, artur

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: P Sept 26, 2010 23:07
Postitas kroom
Navi järgi pole küll mõtet otsust teha, sest erladi navisid on ju laialt saada, istmesoojendused on juba maitse asi (vabalt võivad esimesel ka olemas olla, lihtsalt pole märgitud).

Kui nr 2 masin on tõesti kogu aja Viking Motorsis käinud, siis oleks see parem valik.

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: P Sept 26, 2010 23:41
Postitas dreamer12
Esimene tundub korraliku ajaloo puhul väga ahvatlev. Teisel on uuem sisu, mis on üsna meeldiv. Lõpuks maitseasi. Ise eelistaks uuele sisule väikest läbisõitu. Kae mõlemad üle. Veel parem lase kaeda proffidel. Kui kriteeriumiks odav kütusekulu ja uus sisu, siis kolmanda asemel soovitan kaeda seda: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=750658

See viimane on Aeroport ehk endine Nature Mind seltskond, kes ainult hea ajalooga Saabe Eestisse toonud. Teenindus perfektne ja kindlasti kontrollitud fooniga auto. Nüüd neist lihtsalt Pilot Motors omanikud saanud aga aeg-ajalt toovad ka mõne hea Saabi siia sõitma. Isiklikult sai nende teenust kunagi kasutatud ja jäin väga rahule.

Mingid nädalad tagasi sai neid kolme kõiki netist kaetud ja lõpuks hoopis leitud manuaalversioon sedaani kujul.

Kinnitan, et 2,8 V6 on tõesti linnas väga-väga janune ja seda ka gaasi põhjas hoidmata. Maanteel see eest mitte. 2,0T on kindlasti suuremat naeratust suule toov kui turbolaksu otsida. V6 pluss on väga ühtlane minek igal kiirusel. Mu abikaasa kostis selle kohta - tundlik! Iseenesest paari nädalase sõitmise järel mõnus mootor aga kui keegi oleks hoiatanud janu eest oleks 2,0T Aerot vist ostinud. Eriti kombineerituna neljarattaveoga. Mis aga tõeliselt on üllatanud on see kui pehme plekiga on need uued Saabid. Vahatades plekk vajub käe all erinevalt tonnistest mille katusel võis kasvõi jalutamas käija. Pehme pleki miinus ka see, et kapott kipub kivist kergelt täkked saama. Sai juba üks kirja saadud. Tonnine poleks sellest väljagi teinud.

9-3 tõeline miinus on tagaistuja ruum.

9-3 Aero teelpüsivus aga super klassist. Kurvides on nagu liimitud ja seda ka suurtel kiirustel. Maanteel ka mugav. Kruusateel sõidab ka väga hästi kui 17 tollised veljed all poleks (need annavad info igast kivist juhi istumise alla).

Navist - Eestis see nagunii peale Eesti kontuuri midagi ei näita. Küll aga on sellest kasu Soomes-Rootsis jm.

Kui rahakott kannatab, siis Auto 24-s on ka üks Turbo X universaal saadaval. Ka automaat. Tuli müüki peale enda oma ostu ja on automaatkastiga. Ise valiks vist selle Turbo X, Pilot Motors diisli ja sinu esimese valiku vahel.

Edu ja mida iganes valid - muretuid kilomeetreid!

:drive:

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: E Sept 27, 2010 9:26
Postitas ivark
Võta ikka V6 isend, küll sa kütusekuluga ära harjud. Võimsusega muidugi harjud ka ja varsti tahad juba sellest ka võimsamat aga V6 eelis on hea dünaamika. Nelivedu on lisapluss. Rahakott muidugi otsustab lõplikult.
Mis puudutab uute Saabide plekki, siis vähemalt minu arust on nad vägagi kõva plekiga, proovige mõnda jaapanlast nt. hangest välja lükata. Käejäljed jäävad sisse.

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: E Sept 27, 2010 11:09
Postitas arturj
ivark, ka ise liigud samasuguse isendiga?
AWD ei kannata osta, kuigi jah sellise kw arvu juures võiks ikka nelivedu olla.

dreamer12, palju sul reaalne kütusekulu on? palju linna, maanteed?

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: E Sept 27, 2010 11:25
Postitas ivark
Mul on põhimõtteliselt samasugune nagu esimesel lingil ainult, et Linear e. 110 kw. Tõmme on väga hea, vbl on ka jalg hea liikuvusega aga minu jaoks piisab. Aga kui on mõte, et arendad masinat edasi jne. siis unusta ära lahjemad variandid. Targem on osta kohe piisava võimsusega masin, hilisem tuunimine on kallis ja ei anna ka palju juurde kui aus olla.

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: E Sept 27, 2010 11:36
Postitas djstallion
Vabalthingava puhul mitte, aga turbomootori puhul saab võrdlemisi odavalt lisahobuseid soetada ;) Muidugi teatud piirini, siis läheb juba suuremaks ja kulukaks ümberehitamiseks.

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: E Sept 27, 2010 12:02
Postitas ivark
Miinimum 10 000.- tuleb välja käia minu teada. Alustades BSR-st, mida ma omale peale ei julgeks panna, sealt edasi Maptun, Hirsch lähevad juba kallimaks. Seda ainult stage1 puhul.

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: E Sept 27, 2010 21:28
Postitas ako
Kui eesmärgiks mõistlik kütusekulu ja erk minek, siis kompromissiks olek hirsiputru söönud var. 3. Ilmselt pole kõik kommentaatorid kuulutust lõpuni lugenud. Maksad kindlustust 110 Kw eest ja naudid Hirschi 144. Omal selline aastast 2005 ja mineku määravad siiski Nm, mitte Kw-d ja väga rahul! Mälu järgi oli see Hirschi puhul 307 Nm. Kahjuks automaat sööb sellest enamus ja järelejäänu võtab ESP. Sama seadus kehtib kahjuks ka Aerode puhul. Kütusekuluks 90% linnas ja sellest enamuses ummikutes ca 10,5 l, maanteel saab ka 8-8,5 hakkama. Oma silm on kuningas, aga nendel autodel peab olema kontollitav ajalugu. Valik on sinu!

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: T Sept 28, 2010 17:01
Postitas dreamer12
Algselt postitas: arturj
dreamer12, palju sul reaalne kütusekulu on? palju linna, maanteed?

Linnas ca 16-17 l/100 km. Vahel isegi rohkem.
Maanteel sai eile hakkama ca 7,5 kandis (sh mõned möödasõidu kiirendused) ja ca pool maad 300 km-st kiirusega 100 km/h 90 asemel. Manuaalil olev 6 käik muudab pöörded väga mõistlikuks.

Kütusena sai kasutatud Alexela 98-t.

Aga mu kogemused veel lühiajalised. Maanteel väga ok. Linnas imetakse paak ikka kole kähku tühjaks kui võrrelda tonnise 2,3 Aeroga. Eks talv näita kuhu siis kulu hüppab. Ebameeldiva asjana avastasin eile, et kui kompuuter lubas sõita veel 53 km paagis oleva bensuga ilmus kiri "Refill ...". Võinuks ikka numbrit edasi näidata.

Muust: Hirsch stage1 maksab V6-le ca 24000 krooni, kui õigesti meeles. Sai just hinda Viking Motorsist päritud. Paigaldavad paari päevase aja ette bronnimise peale.

ESP on välja lülitatav!

Tuled on superhead, udutuled üsna vähe juurde andvad. Aga neil, mida kaed eelmise põlvkonna tuled.

Sooviks ostuabi Saab 9-3 Aero

Postitatud: T Sept 28, 2010 17:26
Postitas Six
Algselt postitas: dreamer12
Muust: Hirsch stage1 maksab V6-le ca 24000 krooni, kui õigesti meeles. Sai just hinda Viking Motorsist päritud. Paigaldavad paari päevase aja ette bronnimise peale.

24000????
Hind peaks ikka olema 1100 EUR + km 20%,
mis teeb 20654 eeku.
Kas 3400 tahetakse veel softi uploadimise eest???
Kaks aastat tagasi lisaraha küll ei võetud.

Kuna nendel masinatel on garantii nagunii läbi, siis ise soovitaks raudselt MapTuni poole vaadata - odavam (13945 vs 20654 EEK), võimsust rohkem (290 vs 275 Hp) ja väänet rohkem (460 vs 400 Nm) ning masin on tunduvalt agressiivsem + muud MapTuneri lisavidinad (speed limiter, spidoka õigeks sättimine).

Bensukulu aga on suuresti kinni jala raskusest.
Vaikselt sahistades on õnnestunud ainult linnasõiduga saada keskmiseks kuluks isegi 12,5 ja kiirteel olen paagi peaaegu tühjaks saanud 400 km-ga. Tõsi, kiirus oli ka 190-200.