1. leht 1-st

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: E Juul 25, 2005 12:42
Postitas duesenberg
Algselt postitas: NO FEAR
Huvitav, miks sellel autol, kui on olemas originaalpult ja kõik tip-top, siis on Eestis paigaldatud lisasignalisatsioon???:freak:


Ma võin eksida, aga kas saksas signa keelatud pole?
Kuna 9-5-l on keerukas CAN elektrisüsteem, mida saab mudida üksnes vastava väga spetsiifilise tarkvara/riistvara olemasolul, arvasid auto toonud kollid äkki odavamaks panna mingi aftermarketi signa, selle asemel et minna esindusse ja lasta seal originaalsigna animeerida.

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: K Juul 27, 2005 10:41
Postitas Tiptronic
Kuna 9-5-l on keerukas CAN elektrisüsteem, mida saab mudida üksnes vastava väga spetsiifilise tarkvara/riistvara olemasolul, arvasid auto toonud kollid äkki odavamaks panna mingi aftermarketi signa, selle asemel et minna esindusse ja lasta seal originaalsigna animeerida.

Tänan tähelepanekute eest, loomulikult on head unit pioneeri tehtud (lihtsalt juhtus näpukas) aga kas keegi saaks täpsustada seda tehasesigna "animeerimist" sest üldjuhul ei ole saksast toodud masinatel peal muud kui topeltlukk, kui pulti kaks korda vajutada läheb peale (a-la kui klaasi katki lööd ei saa nupust uksi lahti teha) ning immobilaiser. Seetõttu ka lisasigna hädavajalik. Kas tehasesigna ka turvaline on, isegi kui andurid saab lisada (mahu ja kalde)? Üldjuhul ikka vist võimalik see võtmest maha keerata ning seetõttu ei ole eriti kasulik?

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: K Juul 27, 2005 10:51
Postitas Cyber
Algselt postitas: duesenberg
Ma võin eksida, aga kas saksas signa keelatud pole?
Signa võib ikka olla, karjuda ei tohi minu mäletamist mööda.
Sõbrale ka toodi saksast '98 900. Planeeriti kah signapaigaldust. Kui paigaldamiseks läks, leiti et tegelikult vajab tehase oma lihtsalt aktiveerimist. Ehk kogu kompott oli olemas, kuid aktiveerimata. Nii seda lisasigna sinna ei pandudki.

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: K Juul 27, 2005 11:07
Postitas duesenberg
Signa = karjumine

Igased immod, topeltlukustused jms. niiesnii olemas (neid ohjab üks ja sama plokk, karjumine pasuna vahendusel on selle ploki üks lisafunktsioone). Mahu ja kaldeandurid ka olemas.

Kui nüüd keegi viitsiks netist otsida, siis leiaks ta peagi, et 9-5 on üks vargakindlamaid asju üldse.

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: K Juul 27, 2005 15:22
Postitas smargus
Tegelt asi nii, et minu 9-5, mis toodud Rootsist, selgus ka lähemal uurimisel, et signa pole aka ei kuku karjuma, kui keegi on osustanud vägistada. Seda sai isegi Vikingus tsekatud Tech2. Vastus Vikingust oli lakooniline - 6500 krooni koos paigaldusega. :gun:

Aga nagu Trionic rääkis, on Saab 9-5 kõik vajalik juba preinstalled, ainult jah tuleb lisada pasun ja muud lisaandurid (mahu, kalde, klaasi, jne) või kui need olemas, siis lasta see aktiveerida Tech2-ga.

Igatahes ise, ptüi-ptüi-ptüi, pole veel pidanud kogema pikanäpumeeste saamahimu. :) Ja minu teada pole ka ükski Eestist ää aetud.

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: K Juul 27, 2005 16:34
Postitas Ryhkija
Algselt postitas: smargus

Igatahes ise, ptüi-ptüi-ptüi, pole veel pidanud kogema pikanäpumeeste saamahimu. :) Ja minu teada pole ka ükski Eestist ää aetud.

Paraku vist siiski on ... nii umbes 3-4 nädalat tagasi juhtusin raadiost kuulma teadet 9-5 ärandamise kohta :( Kahjuks neid teateid eriti kordama ei kiputa - kõik üksikasjad seetõttu meeles pole...

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: K Juul 27, 2005 17:33
Postitas ptrt
Sedasorti statistika jaoks on hää www.pol.ee/webinfo

Läbi erinevate mudelite tunduvad tagaotsimises olema:
9-5 - 2 autot
9-3 - 1 auto
9000 - 2 autot
900 - 3 autot
99 - 2 autot

Kokku siis SAABe 10. Audi 567, VW 541, MB 510 ja BMW 417 vastu ei saa ikka kuidagi..

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: K Juul 27, 2005 20:30
Postitas vp
jätke meelde: alates 9-5 mudelist ei saa Saabidel vale võtmega lukke üle keerata ( v.a. kindalaegas). see , kas võtmest ust avades signa maha tuleb, on programmeeritav vastavalt kliendi soovile.

AS3 puhul on head unit küll Pioneer, aga võim ja kõlarid Harman Kardon.

Uuemad Saabid on varastatud ainult koos võtmetega.

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: P Dets 18, 2005 16:27
Postitas ivomets
saksast toodud 9-5 ei hakka signa karjuma.
kas võimalik kuidagi kontrollida või sisse lylitada/proovida?

sama kysimus istmesoojendusega: lyliteid pole aga lylitite kohale juhtmed tulevad.
samas istme all ka juhtmed olemas.

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: P Dets 18, 2005 17:05
Postitas Cyber
Ma tõin selle signa arutelu ühe vana müügiteema alt ära.

Nagu ma aru saan, on Ivometsal juba varajane jõuluvana käinud?

Ilmselt signa olemasolu ja võimalusi saab kontrollida selle TechII nimelise riistaga...?

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: P Dets 18, 2005 20:56
Postitas Viki
enamustel saksast toodud autodel signa puudu. vaadata tuleb, kas kapoti lüliti olemas( kaitsmekarbi taga) või klaasipurustus anduri olemasolu( tagaistujate laevalgusti kaane all pruun kandiline karbike)

istmesoojendus: elemendid, lülitid ja natuke kaabeldust( istmealune pistik kuni A-post )

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: P Dets 18, 2005 20:59
Postitas smargus
Täpselt nii, Tech II abil saab teada, kas signa on peal ning kui on peal, kas see on deaktiveeritud (treileri transpordi ajaks näiteks).

Istmesoojenduste suhtes võin eksida, kuid usun, et see on üks neist asjadest, mis on valmis veetud, lihtsalt vaja lülitid ja kaitsmed külge pookida.

EDIT

Jäin hiljaks oma postiga ;)

9-5 tehasesigna küsimused

Postitatud: E Dets 19, 2005 6:12
Postitas Trionic
Algselt postitas: t8
enamustel saksast toodud autodel signa puudu. vaadata tuleb, kas kapoti lüliti olemas( kaitsmekarbi taga) või klaasipurustus anduri olemasolu( tagaistujate laevalgusti kaane all pruun kandiline karbike)

istmesoojendus: elemendid, lülitid ja natuke kaabeldust( istmealune pistik kuni A-post )

või lihtsalt täienduseks:puuduvad akusireen,kapotilüliti,klaasiandur ja lisana veel kallutusandur.signa funktsioon on aktiveeritav,kuna on TWICE nimelises ajus juba olemas.Tech-2 jällegi abiks.
Ma olen korduvalt käinud müügiplatsidel järelturusignade
paigaldusoskamatustest tekkinud hädasi Tech-2 ga ravimas.