1. leht 2-st

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: P Okt 10, 2010 20:42
Postitas leekas
Sai siis kah endale soetatud üks classik kodanik TFK käest.
Oli vaja talvemasinat ja u7sun,et see apastraat sobib selleks suurepäraseselt!
Tegu siis 16klapilise 2,0 motoga ja aasta 89.Käisin ka tõstuki peal ja põhi ok.
Muidugi classiku tüüpvead on olemas aga ei midagi hullu.
Tuleb veel survepesuriga moto puhtaks pesta ja vaadata kust õli lekib.

kah paar pilti
http://mengel.planet.ee/saab/

Pilt

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: P Okt 10, 2010 21:57
Postitas RAF
Igaks juhuks:
Kui teed mootorile survepesu siis ära ehmata kui masin tööle ei hakka (võib juhtuda, minul nii juhtus)!

Pärast pesu tee järgmist, kui masin ei tööta korralikult (minu poolne soovitus):

1. kontrolli, et süütepooli küljes olevad juhtmed ja klemmid kuivad oleks!
2. kontrolli, et jagaja küljes olevad juhtmed kuivad oleks!
3. jagaja kaas seestpoolt oleks kuiv!
4. jagaja kaane sees olevatel klemmidel (4tk) ei oleks oksiidi kihti all (kui on siis puhasta ära)!
5. küünlate juhtmed oleksid kuivad!
6. ava küünalde kambri kaas ja veendu, et küünlad ei ujuks vees ( kui ujuvad saa see vesi sealt välja)!
7. veendu, et kõik pistikud ja pesad "seest" oleksid kuivad, mis mootoril peal on (pihustite omad, vabakäigu klapi oma, ja kõik teised mis seal peal leiad)!

Aga muidu kena masin. Mulle meeldib eriti see punane triip pikki külge ;)

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: P Okt 10, 2010 23:52
Postitas leekas
panen infi kõrvataha:thumb:

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: E Okt 11, 2010 16:32
Postitas leekas
kas kellelgi on pakkuda koralikkku bensupaagi luuki?
tahaks nagu selle augu täita!

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: T Okt 12, 2010 13:27
Postitas Fabrik
Luuk olemas, mitte just liiga korralik, aga parem kui midagi ja korda saab teha.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: E Okt 18, 2010 21:17
Postitas leekas
Algselt postitas: Fabrik
Luuk olemas, mitte just liiga korralik, aga parem kui midagi ja korda saab teha.

tänud,luuk ja muu värk nüüd olemas:beer:

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: E Okt 18, 2010 21:21
Postitas leekas
survepesu tulemusel avastati,et vajab vahetust vända esimene ja tagumine zimmer ja ka otsakaane tihend ja jagaja o-rõngas.
otsakaane tihend kas on tihend või järsku sealant mingisugune?

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: N Okt 21, 2010 23:38
Postitas leekas
pesu on üks tore asi küll,et saad vead teada aga motole ta kasuks ei tule:wall:
paar päeva masin jõnksutas ja käivitamine raskendatud.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust olukord järgmine,et kiirendab normaalselt,külmalt läheb käima kehvasti ja samuti kah sooja motoga kehvasti aga enam ei puterda sõidu ajal.
Täna 3korda suri sõidu pealt lambist välja.
Tundub,et vesi või kondens ikka veel kuskil!

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: R Okt 22, 2010 13:57
Postitas leekas
samas küsiks kah seda,et kas classiku haynes-i manuali pdf-ina kusagil üleval pole?
või keegi tahaks müüa järsku???

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: R Okt 22, 2010 18:12
Postitas RAF
Algselt postitas: leekas
pesu on üks tore asi küll,et saad vead teada aga motole ta kasuks ei tule:wall:
paar päeva masin jõnksutas ja käivitamine raskendatud.
Pärast küünalde ja juhtmete vahetust olukord järgmine,et kiirendab normaalselt,külmalt läheb käima kehvasti ja samuti kah sooja motoga kehvasti aga enam ei puterda sõidu ajal.
Täna 3korda suri sõidu pealt lambist välja.
Tundub,et vesi või kondens ikka veel kuskil!

mnjaaa, praegult on eriti "kuivad" need ilmad otsa. minul hakkasid jagaja kaane klemmid oksüdeerima pärist tihti, pärast pesu st. vahetasin enda omal jagaja kaane ära nüüd pole eriti jupsinud. kontrolli need kindlasti üle lähivaatluse meetodil! ;)

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: R Okt 22, 2010 19:10
Postitas farmacoma
Algselt postitas: leekas
samas küsiks kah seda,et kas classiku haynes-i manuali pdf-ina kusagil üleval pole?
või keegi tahaks müüa järsku???

Pdf'i pole aga skännitud on küll plaadi peal. Keegi siin pani paar linki üles, üks link on http://saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=15218
Kuskil oli mingi kabrio info teema kah, seal oli ka mitte otseselt kabriot puudutavaid asju aga ma ei leia seda praegu otsinguga üles.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: L Nov 13, 2010 9:46
Postitas leekas
tellisin soomest manuali ära ja eks kunagi saab kätte!
Vahepeal alla topitud uued bridgestone naelrehvid.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: E Dets 20, 2010 14:56
Postitas leekas
huvitav-manual näeb ette,et kastis ja mootoris käib üks ja sama õli st 10w40 aga no mootoriõli saab praegu vahetada 5w40 vastu kuid kastis soovvitatakse kasutada ainult mineraalõli.
Aga kui tuleb 15kraadi külma siis õli ju paks.
Saab ju põhjamaa auto peaks ju olemas ja seal oluliselt kõrgemad temperatuurid.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: E Dets 20, 2010 15:31
Postitas farmacoma
"Päris" käigukasti õli on veel paksem.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: E Dets 20, 2010 16:12
Postitas stennadi
tavaline käigukasti õli on nt 75w90

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: E Dets 20, 2010 22:32
Postitas farmacoma
Käigukastiõlist on siin kõvasti juttu olnud aga mulle tuli meelde üks Saabiantiga aetud jutt, kus ta ütles, et paksem õli võib laagrid kokku lasta. Nii, et õigem oleks ikka panna 10w40 mineraali, nagu ka tehas soovitab.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: K Dets 29, 2010 17:23
Postitas leekas
täna sai tellitud troostist uued pidurikolvi,tagumised ära.
Vanad nii kinni,et neid tuleb lõhkuma hakata ehk siis mingit pidi saagima hakata:)
Ei keemia aidanud teda lahti leotada ja samuti muudest vahenditest polnud tolku.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: N Dets 30, 2010 0:04
Postitas leekas
mõned talvised pildid kah:

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Parandasin pildilingid
Cyber

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: N Mär 24, 2011 23:13
Postitas leekas
nüüd siis selline anomaalia,et kui paagis umbes 15l bensiini siis masin kooleb kätte ära,jään seisma ja mingi hetke pärast on kõik ok ja saan rahulikult edasi sõita.Ise kahtlustan,et paagis mingi sodi sees jne
nüüd kiire küssa,et kuidas bensupaak maha käib?

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: N Mär 24, 2011 23:18
Postitas ivomets
uuri pagassist.
võta pump välja ja äkki pumba küljes olev sõel umistunud ja mingid kummiasjad seal ära sulanud.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: N Mär 24, 2011 23:34
Postitas KT100
sellise probleemi juures kütusefiltri vahetus ka halba ei tee

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: K Mär 30, 2011 16:03
Postitas leekas
nii.pumba sõel oli enam vähem puhas aga pump ise oli kõntsa täis.
paak oli kah enam vähem puhas st et märkimisväärselt seal setet ei olnud!
Sain nagu omateada asja korda kuid täna hakkas jälle jama pihta.
Masin tuli bensukasse jätta.

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: K Mär 30, 2011 23:40
Postitas LPT

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: T Apr 19, 2011 16:35
Postitas leekas
viga parandatud-väntvõlli asendiandur nöökis!

Saab 900i, 1989, leekas

Postitatud: T Apr 19, 2011 16:58
Postitas mattish
Kas see auto seisab Tallinnas Kase tänava kandis? Kui jah, siis on see kena masin paar korda silma jäänud :)