1. leht 1-st

reduktsioni pump

Postitatud: R Okt 29, 2010 12:06
Postitas rublane
Oleks keegi nii tore ja seletaks mulle natuke selle pumba tööpõhimõttest ja vigadest mootoriks on 2,3 vabalthingav 107 kw

reduktsioni pump

Postitatud: R Okt 29, 2010 12:11
Postitas iisak
Äkki sa selgitaks täpsemalt mida sa mõtled selle
"reduktsioni pumba" all.

reduktsioni pump

Postitatud: R Okt 29, 2010 12:19
Postitas rublane
õlipumba all olev vedrust ja alumiinim kolvist koosnev klapp (mitte pump ,minu viga :red: )mis ei lase miskipärast mootorisse õli survet mis ma seal nagu jälgima peaks

reduktsioni pump

Postitatud: R Okt 29, 2010 13:07
Postitas rublane
peale seda kui vahetasin õlipubakaane tihendi ei saa mootoris õlisurvet kätte ,tedjad mehed räägivad et reduktsioniklapp kinni sain vedru ja kolvi kätte puhastasin ära ka seest pinna aga äkki peaks veel millegile tähelepanu pöörama

reduktsioni pump

Postitatud: R Okt 29, 2010 13:13
Postitas iisak
Kas enne tihendi vahetust oli õlirõhk olemas?
Pigem ei paigaldanud sa õlipumba kaant korrektselt.

reduktsioni pump

Postitatud: R Okt 29, 2010 13:20
Postitas rublane
enne oli kõik normis ja minu meelest ei anna kaanel midagi mööda panna ,kui on lainda mu silma ringi vähe

reduktsioni pump

Postitatud: R Okt 29, 2010 13:57
Postitas iisak
Kaas peab LÕPUNI sisse minema ja see suur vedruklamber täpselt oma kohale.