1. leht 1-st

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: T Aug 02, 2005 16:55
Postitas MadMan
Auto

Sai veidi piilutud ja esmapilgul tundus enamus asju töötavat - puudus vaid peeglite joystick (murdunud) ja nende seisukorda ei tea. Puudu oli ka makk. Kas raadioantenn on elektriline või mitte?
Nahksisu paistis korralik ja mingeid veidraid lõhnu salongis ei täheldanud. Mootor käis külmast peast rahutult - pöörded käisid üles alla, aga mis ma ka Turbode hingeelust tean. Kliima puhus külma kenasti, veakoode vist polnudki ja üleüldse jättis nii vana masina kohta ausa mulje.
Sõitma ei läinud ja käigukasti ei näppinud.
Mille poolest on jagajaga turbod kehvemad/paremad kui Trionicu'ga mootorid?

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: T Aug 02, 2005 22:21
Postitas sebastian
Paistab päris kobe olema ja pildil näib elektriline antenn...pooleldi väljas seepärast, et ilmselt rikkis, muidu peab ta täielikult sisse minema, kui raadio väljas.
Läbisõidule võiks 100000 juurde lisada, siis veidi loogilisem '88 auto kohta.
Palju nüüd jagajaga mootorid DI-kassetiga isenditest halvemad on...natuke kindlasti, aga uus DI suht hinnaline, kui vana üles ütleb.
Salongist vaatab vastu Sony CDX-MP40 makk...küllap oli oma 2000-kroonise turuhinnaga liiga kallis, et sisse jätta.
88 oligi esimene aasta, kui CD versioon välja tuli :cool:.

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: T Aug 02, 2005 22:31
Postitas IFF
Poolepeal olev antenn ei tähenda, et kindlasti rikkis on. Endalgi ei sõida antenn lõpuni välja vaid sellepärast, et igast mustust on selle määrde peale kogunenud ning tibe tihkeks on läinud see sisse välja sõitmine.

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: K Aug 03, 2005 9:54
Postitas Roadrunner
Käisin ka seda isendit vaatamas. Lasin mootoril soojaks käia ja ainuke asi mis häiris selle auto juures oli turbost tulev kõrin gaasipedaali litsudes. makk oli siis jah seal sees ja antenn töötas ka. Paremas tagaratta koopas oli miski roosteuss ka. Kast toimis igati ilusti. Ratastes loksusid ei olnud tunda.

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: R Aug 05, 2005 8:52
Postitas Cyber
Tegin selle läbu korda siin. Isiklikuks võite siis minna, kui teil korralik faktiline tõestus on, eks. Seni pidage pudrumulgud koomal!

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 14:23
Postitas epsum
aga asi ju 2.0 mootoriga? ja siis veel vanemaga, kui jagajaga süütesüsteem?

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 16:25
Postitas Roadrunner
ot ot kust sa nyyd selle võtsid et see 2.0 on

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 16:48
Postitas epsum
Seepärast, et 2.3 turbomootorit hakati 9000'le peale panema alates 1/1991. Kliima tundub ka piltide peal vanem (ei ole off nuppu). Ja kui siin räägiti jagajaga süütesüsteemist - paranda mind kui ma eksin - a minu teada on alates 88ndast aastast kõik turbomootorid juba DI'ga. - 2.0 turbot võib leida nii di kui ka jagajaga, aga 2.3 turbot jagajaga.. minaeitea.

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 16:50
Postitas Roadrunner
Kliima tal sama mis minu omal ACC1.

edit: parandasim oma lolluse ära

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 20:04
Postitas kassu
2,3 Turbo LPT (Madalsurve)

Kas see isend on selle mootoriga?

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 20:19
Postitas Cyber
Saabmuseumi andmetel tuli LPT alates '93 2 liitrisena. 2.3 LPT tuli '94.
'88 CD-d ainult selle 2.0T-ga oligi. Sel ajal (eeltoodud lingi põhjal) 2.3 veel ei olnud, see tuli '90. See konkreetne 2.0T peaks olema ilma jagajata, esimene DI-ga mootor.

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 20:44
Postitas kassu
Hmmz, segane lugu

Polegi siis 2.3 vbolla? :freak:

Aga kui ta siiski on 2.3, on ta siis 147kw?

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 21:07
Postitas Cyber
Algselt postitas: Cyber
'88 CD-d ainult selle 2.0T-ga oligi

Võta loe see mu antud link läbi. Saad teada, mis mootorid ja millal tulid. 147kW tuli alles '91.

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 21:07
Postitas epsum
Segast pole siin miskit. Minu arvates ei saanud tehasest see auto välja tulla 2.3 turbomootoriga ( ei madal, ega kõrgsurve). Kui ta siiski 2.3 on, siis on mootor hiljem ise (sveitsis, saksas v belgias) vahele pandud.

Ja kas mitte CD'sid ka ilma turbota ei tehtud ka juba 88 aastal (ise käind kunagi ühte '88 cd'd piilumas, mil 2.0 ilma turbota mootor aiste vahel pesitses).

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: E Aug 08, 2005 21:23
Postitas Cyber
Saabmuseum.com:
Model Year 1988:
.....
The 9000 CD was available only with a turbo engine equipped with a new and fully computerised electronic ignition system. Called Saab DI (Direct Ignition) each spark plug had its own coil and gone was the distributor with its moving parts.
quaimotors.com:
1991 major changes, including 2.3 liter engine with Direct Ignition

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: T Aug 09, 2005 13:34
Postitas kassu
Niih

Käisin vaatamas seda Saabi. Mootor on jah 2.0 118w, kuulutustes on viga sees. Kere oli korralik ja sisu oli väga korralik (üleüldiselt väga hästi säilinud 88a auto kohta). Mootorist niipalju, et pöörded käisid jah üles-alla, ma ei tea mis häält see mootor tegema peab, kuid see ei tundunud igatahes õige olevat :S

Peab mingi targema inimesega sinna tagasi minema ja selle mootori üle vaatama. Turbomootori remondi summade peale ei taha mõeldagi...

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: T Aug 09, 2005 13:49
Postitas sebastian
Siis peaks aiste vahel olema vanem B202 mootor õhumõõtjaga (AMM)...see võibki nässus (või paremal juhul lihtsalt liiga tahmane) olla. Natuke maksab kah...;)
Kindlasti mõistlik spetsialistiga kohale minna, võib ju muudki viga olla, mida kohe ei märka aga hiljem rahakotti kergendab.

H: Saab 9000 CD 2.0 Turbo 1988 Hiiu-Suurtüki

Postitatud: T Aug 09, 2005 15:36
Postitas NO FEAR
Sel juhul võib asi olla ainult Throttle Body ja IAC klapi mustuses, nagu minu omal oli ja mis tänu isand Trionicu õpetustele likvideeritud saivat...:beer: