1. leht 1-st
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 9:53
Postitas middletan
Tere
Ütlen kohe ära, et Saabidega eelnevalt tegemist teinud ei ole seega paluks Teie poolseid kommentaare/soovitusi/maha tegemist pealkirjas mainitud Saabi mudeli ostmise suhtes. Auto24-st otsides on silma jäänud mõned isendid:
http://www.auto24.ee/used/775689
http://www.auto24.ee/used/497336
http://www.auto24.ee/used/778146
http://www.auto24.ee/used/686738
Oskab ehk keegi kommenteerida mis suurusjärku võiks jääda viimase sõiduki vigade likvideerimine?
Kuidas diisel end sellisel mudelil õigustab (aastane läbisõit on mul hetkel ca 20 tuh/km)?
Kuidas automaatkastid end õigustavad (bensiinikal/diislil)?
Hoolduskulud bensiinikal/diislil?
Kas arusaamine, et 136kw mootor tarbib keskmiselt 10l/100-le on õigustatud või olen milleski väga valesti aru saanud?
Ette tänades
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 10:45
Postitas AntonG
Vaatamata sellele et otsid Saabi 2005+, tahaks enda usaldusväärset autot pakkuda, aasta 2004, orig. läbisõit 90000 km
http://www.auto24.ee/used/663818
Algselt postitas: middletan
Kas arusaamine, et 136kw mootor tarbib keskmiselt 10l/100-le on õigustatud või olen milleski väga valesti aru saanud?
2.3 t kütusekulu on 10-12 l, sõltuvalt sinu sõidustiilist.
See viimane kuulutus sinu listis on tõenäoliselt Rootsi takso, mille orig. läbisõit on umbes 300000+ km
terv
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 11:02
Postitas mlcads
Rootsi takso eesti liisingus? huvitav, mis skeemi järgi
Algselt postitas: AntonG
See viimane kuulutus sinu listis on tõenäoliselt Rootsi takso, mille orig. läbisõit on umbes 300000+ km
terv
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 11:07
Postitas AntonG
Ega see ei ole aru saadav ? Auto oli ostetud Rootsis 50 000 eeki eest, sest takso sai kolm aastat vana ja 300000+ km läbisõidu. Siin keegi seda võttis liisingule maaletootja käest. Kuna auto hakkas langema, inimene loobus liisingust. Nüüd liising tahab seda ära müüa. Teine asi miks ei soovita liisinguvara osta, sest inimesed kes ei maksa liisngumaksed tavaliselt ei käi ka hooldustele, sest teavad et pank seda varsti võttab ära.
EDIT: 9-5 estate 2.0 on kõige levinud rootsi takso. Vaata kuidas tagaistmed kulunud on. Väga tõenäoliselt et see ongi rootsi takso. Ja kõik siin foorumis teavad et keeritakse läbisõidud väga kergelt 400000 lt - 150000 le.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 11:17
Postitas mlcads
ma tean et 9-5 estate on Rootsis taksodena tööl, kuigi ei saa nüüd öelda, et iga must universaal on takso
ja 50 000 EEK nad kindlasti ei maksa, 50 000 sek pigem
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 11:29
Postitas AntonG
Hirmsasti kulunud salong , mis saab pilitidest näha , väga selgelt ütleb et vähemalt auto ei ole olnud kooralikult hoodatud , või see läbisõit on kaks korda rohkem kui müüa ütleb. Muidugi, kui autol oleks hooldusraamat, saaks seda originaalläbisõidu näha, aga kuna seda ei ole, siis arva ära ise

.
See on minu tunne. Ma ei ütle et see on 100% nii.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 11:34
Postitas iisak
Terasel vaatlemisel on armatuuril näha taksodele iseloomulikke jälgi.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 11:51
Postitas TGB
Esimesel variandil on väga meeldiv varustus! Bixenonid ja Harmani heli ja puha. Müüja on viisakas ettevõte ja autol on veel kehtiv garantii, mis üldiselt välistab suurema odomeetri kerimise.
Kui manuaalkast ei häiriks siis mina läheks seda autot nendest esimesena vaatama.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 12:31
Postitas middletan
Tänud kõigile vastajatele, nimekirjas viimase sõiduki jätan ilmselt sinna paika. Samuti tänud AntonG´le oma sõiduki pakkumisest kuid üks vähestest kuid kindlatest tingimusteks on "uuema" kerega sõiduk (alates 2005), ideaalis võiks ta olla veel universaal.
Endiselt on oodatud teiste foorumlaste mõtted ja tähelepanekud seoses Saab 9-5´ga.
Oskab keegi hoolduskulusid kommenteerida?
Kuidas ruumikusega lood on, salongis, pagasiruumis?
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 13:12
Postitas ivark
Mis ruumikust puudutab, siis 9-5 on mahukas. Sain 9-3 sedaaniga ka kõik asjad veetud, 9-5 sedaaniga saad samuti kõik tehtud kui just külmakappe ei vea aga oma universaaliga ma pole veel ühtegi külmakappi vedanud, õunakastid mahuvad igale poole, nii et kas üldse universaali vaja? Kui just pitbulli ei vea. Pealegi see esimene mudel on väga kena värviga, paneb pead pöörama kindlasti. Oleks endal raha, siis valiks selle.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 14:19
Postitas RStorm
Hoolduskulud sõltuvad sellest mis seisukorras auto on. Kui mootori poole pealt on kõik OK, siis ütleks et väga suuri väljaminekuid nüüd küll ei ole. Veermikku remondid meie linnatänavate pärast igal autol. Kuna need "prillidega" 9-5-ed on ikkagi suht uued, siis võiks ajalugu ka teada olla. Selle puudumisel mina jätaks tehingu katki, kaob nagu usaldus kas ikka on nii mis müügimees räägib.

:
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 14:50
Postitas teager
Algselt postitas: middletan
... kuid üks vähestest kuid kindlatest tingimusteks on "uuema" kerega sõiduk (alates 2005), ideaalis võiks ta olla veel universaal.
...
Kahjuks MY06 muutus 9-5 veel ebatöökindlamaks, suuresti muudeti elektroonikat, topiti odavamaid detaile, eriti rõvedat plastikut igale poole jne. Ekspluatatsiooni seisukohalt oleks ideaalne 2003-2005 aasta masin, töökindel, kvaliteetsed materjalid, juppe saadaval.
terv, teager
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 15:12
Postitas jyri
Algselt postitas: teager
Kahjuks MY06 muutus 9-5 veel ebatöökindlamaks, ...
Küllap see on tõsi, aga palun, kas saaks sellel teemal natuke konkreetsemalt.
(Lihtsalt et teaks, mis (lähi)tulevikus peavalu tegema võib hakata ...)
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 15:19
Postitas Rauno
Kui ise sinu seisus oleks siis vaataks tõsisemalt 1,9 diisleid.
Ise pole omanud, aga kõrvu on hakanud jutud, et suht ökod ja vastupidavad mootorid.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 15:34
Postitas mina
ise olin kuni tänaseni arvanud,et Rootsis taksodena kasutusel dislad.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 16:02
Postitas mlcads
nii dislad kui ka biopowerid
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 16:04
Postitas mlcads
Ise tahan endale tulevikus uuemat 9-5
mis siis muutus? elektroonikaga on asi selge, kuid plastikuga ja odavamate detailidega? Enamasti jäid ju sabmad detailid-uksed, armatuud, istmed j ne-mida täpsemini on seal muudetud?
Algselt postitas: teager
Algselt postitas: middletan
... kuid üks vähestest kuid kindlatest tingimusteks on "uuema" kerega sõiduk (alates 2005), ideaalis võiks ta olla veel universaal.
...
Kahjuks MY06 muutus 9-5 veel ebatöökindlamaks, suuresti muudeti elektroonikat, topiti odavamaid detaile, eriti rõvedat plastikut igale poole jne. Ekspluatatsiooni seisukohalt oleks ideaalne 2003-2005 aasta masin, töökindel, kvaliteetsed materjalid, juppe saadaval.
terv, teager
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 22:33
Postitas OnAlles
Algselt postitas: AntonG
Ega see ei ole aru saadav ? Auto oli ostetud Rootsis 50 000 eeki eest, sest takso sai kolm aastat vana ja 300000+ km läbisõidu. Siin keegi seda võttis liisingule maaletootja käest. Kuna auto hakkas langema, inimene loobus liisingust. Nüüd liising tahab seda ära müüa. Teine asi miks ei soovita liisinguvara osta, sest inimesed kes ei maksa liisngumaksed tavaliselt ei käi ka hooldustele, sest teavad et pank seda varsti võttab ära.
EDIT: 9-5 estate 2.0 on kõige levinud rootsi takso. Vaata kuidas tagaistmed kulunud on. Väga tõenäoliselt et see ongi rootsi takso. Ja kõik siin foorumis teavad et keeritakse läbisõidud väga kergelt 400000 lt - 150000 le.
Oman hetkel endist taksot (võib olla ka mendi auto, sest mõned asjad ka takso kohta imelikud.) aasta on 2005 ja odo näit 215000. Usun et odo võib olla ka 200000 kuni 300000 keritud. salong on kulunud ja väga palju on värvi kahjustusi ja väiksemaid mõlke. mootor on 2.2tid, automaat. Mootoril on õlilekked (klapikambri kaas, turbo tagasivool) kuid sellegi poolest 15k läbisõidu jooksul õli juurde kallama ei pea. Imelikul kombel hakkas radiaator lambis lekkima (uus 2600.-), hetkel umbes 0,5l/10k km. Vahetama olen pidanud seni mõne puksi ja kõik mahlad. küttekulu on ka keskmiselt 6,5-7,5.
Aga point siis selles, et arvestades ostu hinda 70 000.- (aasta tagasi) on auto väga hea ja pole nendel taksodel häda midagi kui nakuke suurem kulumine ei sega.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: T Nov 16, 2010 23:06
Postitas AntonG
Päris õige jutt, kuid ikka maitse asi.
Häda taksodega on just see fakt et selle päritolu varjatakse, ja odo keritakse.
Hind ei ole ju 70k.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: K Nov 17, 2010 11:30
Postitas IQ*
Esimene pakkumine tundub olevat päris hea. Saab ka kerisekivid kaasa.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: K Nov 17, 2010 13:16
Postitas freddirek
Esimene vist esmapilgul küll asjalik, kuid ära unusta kellegi sõltumatu juures kontrollida, kuna ise olen antud firmaga vitsad saanud.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: K Nov 17, 2010 14:19
Postitas middletan
Kuidas Saabi automaatkastid ennast õigustavad? Vähemalt Audide esiveoliste puhul (multitronic) ei ole automaatkast väga töökindel, kuid neliveolistel (tiptronic) tunduvalt asjalikum.
Saab 9-5 2005 ja +
Postitatud: K Nov 17, 2010 14:26
Postitas RStorm
Minu 2003 aasta 5-käigulise automaadi läbisõit on kohekohe 200t km ja töötab ilusti. Mingite imelikke jõnksatuste vastu aitas kasti softi updatemine, nagu kellavärk;)