1. leht 1-st
9000 sidur
Postitatud: E Mai 24, 2004 15:47
Postitas NO FEAR
SAAB ugu rahu Teie südametesse!
Probleem mul- kas siduri survelaagrist võib olla tingitud see, et enam ei taha eriti hästi sidur lahutada. Hääl on tollel juba väga vinge- laagril, ma mõtlen. Uus on tellitud (220.-) ja tuleb ainult ümber "visata".
Sidur võtab praktiliselt 5 cm põhjast ja väägadi äkiline.
Ega pumbas ei või miskit olla? Keegi kuskil foorumis kõneles, et mansetid olla läbi olnud, võib see nii olla? Igaks juhuks ei taha lahti ka lõhkuda.
P.S. Siduriketas on vahetatud 2 kuud tagasi ja selles viga olla ei saa olla.
9000 sidur
Postitatud: E Mai 24, 2004 20:39
Postitas Zazou
Infoks lihtsalt, et mul oli ka siduriga jama mingi aeg tagasi (9000 CC). Nimelt töötas sidur suht normaalsest, kui järsku hommikul oli pedaal põhjas ja vedelik otsas. Enne seda oli sarnane asi, et võtis suht põhjast, samas äkiline nagu polnud. Täitsin ära ja õhutasin ära, nädala pärast sama lugu. Lõpuks pidin iga hommik juba õhutama ja vedelikuga täitma.
Aitas peasilindri mansetide vahetus. Enne olin vahetanud töösilindri mansetid.
Mansetide vahetamine oli päris nüri töö. Seda tegi mul üks mees, kes enne saabe ei olnud remontinud ja pärast kirus, et tema enam kunagi saabi ei paranda

Üldiselt aga pääsesin odavalt, kuigi alguses öeldi, et tuleb vahetada peasilinder koos survelaagriga.
Üldiselt ma soovitan mansetid igal juhul ära vahetada, kui käigukast maas. investeering pole suur - hilisem tööraha on suurem kui selgub et need ka vajavad vahetust.
9000 sidur
Postitatud: K Mai 26, 2004 11:21
Postitas NO FEAR
no nii, saabistid!
no nüüd on küll siis nii, et selle siduri survelaagri vahetasin ma naksti ära ja ...loomulikult ei olnud sellest suuremat tolku, sidur võtab 2-5 cm salongi põhjast ja kui gaasipedaali ei vajuta, istub auto nii ilusasti tänavanurgal, et kohe lust on. tasa ja targu. "loomulikult" tuleb nüüd siis ära vahetada ka siduri korv. (1000.-)
("jumal tänatud ,et ma enne seda teada sain ja ei pea kaks korda kasti maha võtma.")
peale seda vahetust juhtus aga nii, et mootorit enam käima ei saanud. jagaja võtsin loomulikult ennem ära ja nii edasi...
panin siis asjad kõik ilusasti kokku ja tagasi aga mootorit enam käima ei saanud. turtsus ja paukus nii mis kole kohe. kontrollisin vähemalt kümme korda, kas süüte järjekord on ikka õige (1,3,4,2) peaks ju olema ja jagajakaanel on ilusasti ära märgitud 1. sealt kellaosuti suunas peaks edasi minema. tuhkagi! "kihutasin" siis öösel kell kaks kodu poole (30km/h), sest enam ei jõudnud.
lootes, et hommik on õhtust targem suutsin öösel magama jääda...
SAABugu päike ka teie autodesse:)
9000 sidur
Postitatud: K Mai 26, 2004 11:27
Postitas ivomets
oh sind kyll!
aga jõudu ja nuputamist igaljuhul
aga vaata ikka kummat pidi jagaja töötab?!

9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 10:45
Postitas NO FEAR
no nii!
nüüd. kui me juba nii palju kahju oleme kandnud ei saa me enam seda asja nii jätta...seega-on juhtunud selline tore asi, et töötavad ainult kaks pütti; 2. ja 3.

arvamused, ettepanekud, kommentaarid???
(ei ole vaja hakata rääkima, et vaataoma küünlad ja nende juhtmed üle, need on nüüd küll kontrollitud)
TEGELT ON KA MUL IKKE SUUR MURE:mad:
9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 11:43
Postitas duesenberg
Njah, kerge sul nüüd just pole.
Nagu ma aru sain kontrollisid sa üle KOGU süütesüsteemi (jagaja kaan, juhtmed, süütepool jne.)?
Õhuleke sisselaskekollektorisse?
Kõik pihustid töötavad?
9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 12:54
Postitas NO FEAR
vaata, pihusteid ma mõtlesin ise ka, et täiesti arusaamatu, 1 ja 4 silindri küünlad on märjad, teised ja kolmandad mustad? säde välgub kõikjal.
süütes ju loogiliselt võttes tõesti viga olla ei saa.
lahe on see, et kui mootor käib ja võtan 1 ja 4 silindri küünla pealt juhtme ära, ei juhtu auto käitumismaneeride juures midagi uut, ikke teeb samat häält.
aga öelge mulle, mis seos on selles siduri survelaagri vahetusega???!!!:o
džiisas!
9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 13:08
Postitas Cyber
Mul on endiselt tunne, et sul on midagi seal juhtmete järjekorraga valesti. Sest kogu jama hakkas sul peale jagaja mahakatkumisest. Siduri survelaager ei saa mitte mingi väega avaldada mõju kütuse süttimisele. Pihusteid sa ka ei puutunud ja küünlaid.
Panid sa jagaja ikka täpselt õiges asendis tagasi?? Oled sa KINDEL, et päripäeva käib see järjekord?? (ütlen ausalt, ma ei tea peast mispidi see kone ringi käib, on ju ta "valepidi" vahel....)
9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 14:48
Postitas aljoga
soovitan proovida ka sellist varianti, et ostad 4 uut küünalt ja proovid nendega. vanad on juba märjaks tõmmanud ja seda niiskust sa sealt enam naljalt kätte ei saa. tean seda enda kogemusest (küll 900se, mitte 9000 pealt).
9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 15:48
Postitas NO FEAR
ja küünlad peaks ikka kindlasti olema NGK-d, praegu on endal BOSCHI 4-elektroodiga., aga kuskil jäi jutus foorumites meelde, et proovitud on palju erinevaid aga NGK on ikka ja jälle see õige. või on teisi arvamusi?
9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 15:56
Postitas Cyber
Ei ole..

Ma ei tea päris uutest, kuid vanadel on need vist juba tehasest peal ja nendega käivad nad kõige paremini. Olen oma vanema isendi peal ka mingisuguseid shampinjone proovind kuid ei käinud ta nendega. Peale NGK lisamist mõõdukas koguses sai asi parem.
9000 sidur
Postitatud: N Mai 27, 2004 16:04
Postitas aljoga
jah, kohe kindlasti NGK-d. muud marki Saab eriti ei armasta jah

9000 sidur
Postitatud: R Mai 28, 2004 12:30
Postitas Zazou
Kahjuks ei oska süüteprobleemidele eriti midagi lisada, mida juba soovitatud, kuid tundub et mul endal teisel 9000 hakkab ka sidur endast märku andma. Võtab teine suhteliselt põhjast juba ja ei lahuta eriti sujuvalt.
Nagu ma aru sain oli sinu probleem sidurikorv? või ole veel midagi vaja teha v.a. survelaager.)? nagu eelnevalt kirjutasin oli mu eelmisel 9000 peasilindri mansetid vea põhjuseks....
Tundub et tuleb ka sidur varsti ette võtta

9000 sidur
Postitatud: P Mai 30, 2004 18:49
Postitas koterman
Ilmselt on siiski jagaja vales asendis tagasi pandud. Mul vana 900-ga oli kunagi sama jama. Küll ma mässasin ikka päris mitu päeva kuniks lõpuks kogemata õieti tagasi sain. Selle ajaga jõudsin juba uued küünlajuhtmed ja küünlad osta. Kondeka ka.
9000 sidur
Postitatud: E Mai 31, 2004 10:56
Postitas NO FEAR
SAAB -us rahu minu hinge!!!
Auto käib, mitte küll viimase peal, aga käib teine. ja miks, sest rootor käib tõepoolest teistpidi ja küünlajuhtmed olid valesti. hakkasin lihtsalt järjest, lollikindlusega proovima ja leidsin siis lõpuks õige koha. lõpliku süüte koha peab paika panema juba arvuti abil, seda teenust peab aga sisse ostma.
küünlaid ma uusi ei ostnud, käivad need bossi omad küll. nii! SIDUR-ei olnudki korvi viga. vahetasin veel peapumbas mansetid ka igaks juhuks ära ja siis asusin õhutama. tuleb seda tööd kahekesi teha siis saab ikke korda ka!!!;)
ivomets´ale aga suurimad tänud asjalike nõuannete eest!!!
kasti mahavõtmine on tänu asjalikele nõuannetele ikka tunduvalt lihtsam, kui kogu mootori maha sikutamine...
9000 sidur
Postitatud: L Jaan 19, 2008 23:27
Postitas denver
aga mis vedelik sinna käib?
vbl imelik või väiklane küsimus, aga siiski.
9000 sidur
Postitatud: P Jaan 20, 2008 0:18
Postitas sebastian
Algselt postitas: denver
aga mis vedelik sinna käib?
vbl imelik või väiklane küsimus, aga siiski.
Mõtled sidurit? Seesama DOT4 mis piduritelegi.
9000 sidur
Postitatud: P Jaan 20, 2008 11:48
Postitas denver
.. käib mõni eriline saab edition või tava statoili dot 4 ?
9000 sidur
Postitatud: P Jaan 20, 2008 11:54
Postitas tripp
Algselt postitas: denver
.. käib mõni eriline saab edition või tava statoili dot 4 ?
Täiesti tavaline sobib...
9000 sidur
Postitatud: P Jaan 20, 2008 12:01
Postitas denver
tänud!
esimene saab ja kohe probleemid.

9000 sidur
Postitatud: P Jaan 20, 2008 16:56
Postitas que
Algselt postitas: denver
tänud!
esimene saab ja kohe probleemid.
probleemid olid õnneks teada

9000 sidur
Postitatud: E Jaan 21, 2008 9:18
Postitas denver
Algselt postitas: que
Algselt postitas: denver
tänud!
esimene saab ja kohe probleemid.
probleemid olid õnneks teada
jah, loodame, et neid juurde ei tule.