1. leht 2-st
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: P Aug 07, 2005 16:06
Postitas ivomets
see sai selgeks reede öösel kell 22 00, kui sokk autole kiirusel 100...110 ca 3...4 meetri pealt kraavist ette hyppas.
peale kokkupõrget paiskus sarvede ja sabaga elukas mõnusa kõrge õhulennuga ca 8 m etepoole autot ja jäi teepervele .( nyyd kuskil taluperemees juba praemaitsegi suhu saand ja minul sarved kodus !)
autot vaadates leidsin eest purunenud esituleklaasi, esitule kojameeste systeem oli deformeerunud ja signaalijubinas radikasse nõelpeene augu teind ning number vähe kõver ja muud ei midagi!
kogu stange täiesti terve, vaid udukate pirnid läbi sellest kokkupõrkest. läikiv kannel terve ja suunakas samuti. ja ei mõlkigi ei poritiival ega kapotil!!
nyyd ma tundsin, et sõidan turvalise autoga.
ps: 6 päeva tagasi sattus isa vaz 2104 le samuti sokk ette.tema autol ikka poritiib täiesti sodi ja kapoot tahab tegemist ja tuli ja iluvõre....
edit:
ca 2 nädalat tagasi sain ka pihta kassisuurusele enesetapjast rebasele , kes liigutas stangealt vaid plastmassid veidi paigast...
homme ostan esimese asjana automaailmast põdravile.
vahepeal mõnel autol olen kasutanud ja loomi pole näind. ei tea kas sellest aga see 60 kr. pole ka kurjast
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: P Aug 07, 2005 17:11
Postitas MadMan
seda minagi mõtlen

900 NG ON kõva auto!
Postitatud: P Aug 07, 2005 17:43
Postitas Arno
Vedas... füüsika vastu ei saa ükski auto, sõltumata margist.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: P Aug 07, 2005 21:06
Postitas farmacoma
kitsedel on jooksuaeg, järelikult võib paljudega praegu nii juhtuda
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: P Aug 07, 2005 21:24
Postitas Garu
Mulle tundub ka rohem nagu vedamisena.
EuroNCAP teda küll väga kõvaks autoks ei pea.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: P Aug 07, 2005 22:12
Postitas Veiko
praegu on palju loomi jooksmas jah. ülesõidetud siile ja rebaseid olen mitut näinud. üleeile jäi umbes 30 meetrit puudu kitsega kokkupõrkest. olge ettevaatlikud.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: P Aug 07, 2005 23:28
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: Arno
Vedas... füüsika vastu ei saa ükski auto, sõltumata margist.
Kle Arno, ma olen ammu tahtnud küsida, et kui Saab su meelest nii p*rses auto on, siis miks sa ei ole omale midagi muud ostnud??? Auto margi kohta niipalju, et võin oma taskunoa peale kihla vedada, et kui see kits olex mõne riisipaki ette jäänud, oleks kindlalt plekid sodid.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: E Aug 08, 2005 0:28
Postitas indrek
See, et sul hästi läks, ei näita kohe auto kõvadust. Mul läks sellise laksuga iluvõre, esituli, suunatuli, logar, plekki ... hea et kondi radikas terveks jäi (see pasuna ja kliima pudeli konstruktsioon ei ole hea lahendus). Stange materjali võib küll kiita, pole vähemalt habras.
Algselt postitas: Garu
EuroNCAP teda küll väga kõvaks autoks ei pea.
Sellese euro testi julgen väikse reservatsiooniga suhtuda, eriti kui rootsi kindlustusseltsi
Folksam statistikat tegelikust elust võrrelda (muidugi kindlustusel võib ka miski erivärihuvi olla). Kerekonstruktsioonilt pea sama auto, 9-3 on saanud palju parema tulemuse (võime kiita inseneride tööd, kes on teinud eurotesti vigadeparanduse). Samas peab vaatama ka turvatesti taustsüsteemi - 90nendate alguses eurotesti vist veel ei tehtud, teiste samal ajal projekteeritud autode turvalisust jne..
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: E Aug 08, 2005 2:48
Postitas Garu
9-3 on saanud oluliselt parema tulemuse küll aga suur osa 900 9-3 -ks moonudumise muudatusi olid ka ju just turvavallast. Kui pilte vaadata ja teksti lugeda siis salongi deformatsioon pole väga erinev. Mõlemal deformeerus suht tugevalt. 9-3 -l on lihtsalt veidi parem salongisisene turvalisus, külgturvapadjad jms. 900 ja 9-3 on muidugi mõlemad oma aja kohta täiesti viisaka turvalisusega aga mingid ülikõvad nad ka pole.
Muidugi praegusel ajal projekteeritaksegi autosid seal testis hästi esinema. See ei tähenda et masin mingis teises olukorras sama hea oleks.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: E Aug 08, 2005 8:39
Postitas Cyber
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: Arno
Vedas... füüsika vastu ei saa ükski auto, sõltumata margist.
Kle Arno, ma olen ammu tahtnud küsida, et kui Saab su meelest nii p*rses auto on, siis miks sa ei ole omale midagi muud ostnud??? Auto margi kohta niipalju, et võin oma taskunoa peale kihla vedada, et kui see kits olex mõne riisipaki ette jäänud, oleks kindlalt plekid sodid.
Mis siinses kommentaaris sulle ütles, et SAAB on sitt? Täiesti adekvaatne kommentaar ju. No ei saa füüsikaseaduste vastu ükski auto!
Kurg lõhub ka hummeri..
Aga Ivometsal ilmselt vedas jah, õige nurga all lähenes sokule. Mul lõhkus koer classicu esinurga ka rohkem ära kui see sokk NG. Asi on ikka vedamises. Sa, Ivomets, peaksid nüüd minema ja ühe loteriipileti ka võtma..

900 NG ON kõva auto!
Postitatud: E Aug 08, 2005 9:06
Postitas Garu
Muide ma vaatasin terve selle folksami listi läbi. Saab oli seal ainuke kes oli üleni roheline ainult ühe erandiga. Volvo oli ka enamasti roheline. Ülejäänud automarkidel olid üksikud rohelised mudelid. Ei oska midagi arvata

Muidugi tore oleks kui Saab teistest automarkidest nii kõvasti üle oleks aga raske on seda uskuda.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: E Aug 08, 2005 11:12
Postitas Arno
Muide, loteriipiletit EI soovita võtta kellelgi lootuses, et nüüd veab

Too on raharaisk.
Arno@kah.lotovõitja

900 NG ON kõva auto!
Postitatud: E Aug 08, 2005 11:17
Postitas ivomets
to cyber:
mul lotoga auto juba võidetud!
" sprinti" mäletad?
sel ajal isa mulle oma autoga sõita niipalju ei andnud, kui oleksin tahtnud ja siis käisin välja , et kui ma omale lotoga auto võidan, siis isa proovisõitugi teha ei saa.
ja sõbrad teadsid ka seda.
ja siis tuli ka võit!! paides ja aastal 1991.
ja autoks oli tutikas zaz 968M.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 0:37
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: Cyber
Algselt postitas: sigaelmar
Algselt postitas: Arno
Vedas... füüsika vastu ei saa ükski auto, sõltumata margist.
Kle Arno, ma olen ammu tahtnud küsida, et kui Saab su meelest nii p*rses auto on, siis miks sa ei ole omale midagi muud ostnud??? Auto margi kohta niipalju, et võin oma taskunoa peale kihla vedada, et kui see kits olex mõne riisipaki ette jäänud, oleks kindlalt plekid sodid.
Mis siinses kommentaaris sulle ütles, et SAAB on sitt? Täiesti adekvaatne kommentaar ju. No ei saa füüsikaseaduste vastu ükski auto!
Kurg lõhub ka hummeri..
Aga Ivometsal ilmselt vedas jah, õige nurga all lähenes sokule. Mul lõhkus koer classicu esinurga ka rohkem ära kui see sokk NG. Asi on ikka vedamises. Sa, Ivomets, peaksid nüüd minema ja ühe loteriipileti ka võtma..
Selle konkreetse postituse juures meenutas mulle seda nüanssi Arno allkiri, arvamus on tulnud mitmest eelnevast erinevast postitusest, kus ta on promonud isegi Sierra ostu (andku jumal, et ise vanast peast Sierraga sõitma ei pea)
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 7:53
Postitas suur
Põrutame veel pisut teemavälisel rindel...
Algselt postitas: sigaelmar
Selle konkreetse postituse juures meenutas mulle seda nüanssi Arno allkiri, arvamus on tulnud mitmest eelnevast erinevast postitusest, kus ta on promonud isegi Sierra ostu (andku jumal, et ise vanast peast Sierraga sõitma ei pea)
No too sierrasoovitus oli ju täiesti omal kohal. Esimeseks autoks on sierra täiesti broo. Ise olen küll ääretult rahul, et esimeseks autoks oli oopeliront. Õppimiseks (nii tehnika kui liikluse

) sobib ikka kehvem auto. Saabist tunnen oluliselt rohkem rõõmu, kui võrdlusmoment oopeliga olemas on.
Keegi ei käse kellelgi vanast peast sierraga sõitma hakata:P
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 9:39
Postitas NO FEAR
Aga 30-40 aasta pärast ongi see Sierra ju uunikum...ja nendega sõidavad sellised praegused rahakunnid...

kõik originaal ja puha...
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 10:05
Postitas part
eriti OT:
sierrat sõimate liiga palju mehed

, see on üsnagi legendaarne auto, kui pooleks pole siis ikka kuidagi liigub, vastupidiselt mingite ECUde-Kekude-süütekassettide-tiskettide jms-ga tränaga anomaalselt kapriisseks aetud pillidele. vaadates "järeleaitamise köögipoolele" - xr-4 ei vaja väga vist kommentaare, kosvortt on

( seda muideks kas teate et sierra sai endale esimese Probe´i prototüübi rüü, st probe pidi algselt enamvähem selline välja hakkama nägema nagu sierra seda sai olema?)
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 12:28
Postitas vaade
to topic
Oleks see sokk kõrgemale hüpanud oleks tuba vere-soolika läga täis olnud. Ma olen kuskil sellist pilti näinud. Vaevalt see NG klaas tugevam oleks olnud.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 12:32
Postitas Cyber
Algselt postitas: part
eriti OT:
seda muideks kas teate et sierra sai endale esimese Probe´i prototüübi rüü, st probe pidi algselt enamvähem selline välja hakkama nägema nagu sierra seda sai olema?)
Jätkates eriti OT:
Õnneks nad ei teinud seda. Probe näeb ikka palju kenam välja kui see õnnetu seenepress.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 15:38
Postitas NO FEAR
Algselt postitas: vaade
to topic
Oleks see sokk kõrgemale hüpanud oleks tuba vere-soolika läga täis olnud. Ma olen kuskil sellist pilti näinud. Vaevalt see NG klaas tugevam oleks olnud.
ja see auto oli veel vist maastur isegi...

900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 16:04
Postitas Arno
See pildiseeria oli masendav tõesti...
Samas see suvi sai Rutja lennuväljal proovida veidi suuremat kiirust, kuid mingil kombel oli soojal rajal üllatavalt palju linde kellest üks suutis põigata autole ette, küljepeegli avast läbi. Igatahes juba 110 juures kadus igasugune edasise kiirendamise mõte, sest peale seda lööki oli ikka pool kõrvalistuja klaasi ... täis

Rääkimata siis suuremast loomast.
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 18:42
Postitas sigaelmar
Algselt postitas: part
eriti OT:
sierrat sõimate liiga palju mehed

, see on üsnagi legendaarne auto, kui pooleks pole siis ikka kuidagi liigub, vastupidiselt mingite ECUde-Kekude-süütekassettide-tiskettide jms-ga tränaga anomaalselt kapriisseks aetud pillidele. vaadates "järeleaitamise köögipoolele" - xr-4 ei vaja väga vist kommentaare, kosvortt on

( seda muideks kas teate et sierra sai endale esimese Probe´i prototüübi rüü, st probe pidi algselt enamvähem selline välja hakkama nägema nagu sierra seda sai olema?)
Ta võib ju sõita, aga üks viga on küll vist kõikidele Sierradele vabrikus külge pandud - mootor ei tööta õigesti! Peale selle veel ohtralt muid kvaliteediprobleeme. Igatahes inimesed kui tahate vanat ja odavat autot, siis vaadake enne Opelite poole kui Fordide, rooste koha pealt on

aga muu vähemalt enam - vähem OK
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: T Aug 09, 2005 23:39
Postitas Arno
Sierra mootor ei tööta? Millist mudelit siis silmas pead. No ma ei saaks küll öelda, et see sissepritsega 2.0 miski eriti kapriisne pill oleks olnud, oli küll vanem 1 nukaga. Ka Scorpal olnud 2.0 EFI oli ok, kui arvata välja umbeläinud nuka määrimine ja aegajalt vahetust vajavad süütejuhtmed (peamine probleem juhe pooli ja jagaja vahel).
Edit; Väikesed vigadeparandused ning lisamärkus - on väidetud, et kõik hädad on saavad alguse fordiomaniku kokkuhoiust, kes keerab külge kõige odavama kättesaadava B jupi ning kurdab siis, et auto laguneb...
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: K Aug 10, 2005 8:10
Postitas part
vett OT rattale, õli OT lõkkesse:
jah. ma ei saa kah aru mis hiina sierrad siin kõigile on kätte sattunud, nendega, mille elulooga olen kursis olnud pole nagu probleeme olnud. kõige kangem poiss, laia peaga 2.0, ajas probleemideta miski 400K ära, ja oleks rohkemgi, kui poleks lössi sõidetud
900 NG ON kõva auto!
Postitatud: K Aug 10, 2005 8:48
Postitas Cyber
Oh .. aitab OT-st ehk ...

kui teil nüüd NG kohta enam midagi öelda ei ole, siis ärge öelge seda siin..

Varsti tuleb vordi voorumi maik man...