1. leht 2-st
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: K Nov 24, 2010 17:54
Postitas tiphis
Tegin siia uue teema, et ostu-müügi foorumit mitte risustada.
Kas keegi on vaadanud ehk järgmisi autosid:
toodud Šveitsist:
http://www.auto24.ee/used/779999
ja siis üks Eesti ajalooga masin:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=771156
Eestlane roostetab kergelt, Šveitslane nägi eemalt suht läikiv välja. Reedel on plaanis viimasega lähemalt tutvust teha. Kui aga kellelgi antud isendite kohta miskit öelda on, siis muudaks see ülevaatuse kas lihtsamaks või kui on mingid jamad, siis jääks see ajakulu üldse ära.
Kaur
56908969
kaur@kauss.ee
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: K Nov 24, 2010 22:24
Postitas que
Neid isendeid vaadates ei ostaks kumbagi
Sveitslase puhul äratab kahtust juba see omaniku info
Eestlase puhul soovitaks sulle ikka kliima valida
Kiire otsingu tulemusena leidsin näiteks
http://www.auto24.ee/used/783880
vahet pole mis auto puhul lase kindlasti kontrollida!
Edu otsingutel ja anna teada mis valisid
terv
que
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: K Nov 24, 2010 23:02
Postitas tiphis
Nojaa.. Kui oleks müügil mõni selline kaunitar nagu sinu oma, siis oleks eriti vahva.
See 1 omaniku ja selle sünniaasta mainimine tundub mingi viimase aja müügimeeste trikk - juba mitmel kuulutusel sarnast võtet näinud.
Huvitav, kas see autolehe test on üldjoontes adekvaatne:
link autolehte
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: K Nov 24, 2010 23:14
Postitas ivomets
jah, 9-3 on hea lollikindel valik ja see autolehe jutt täitsa positiivne ju ka.
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: N Nov 25, 2010 11:38
Postitas IQ*
Seda esimest autot (Saksamaalt) käisin Viljandis vaatamas. Pealt ja seest nägi välja enam-vähem, aga mootor suitses, pidurid olid lausroostes ning proovisõit ei jätnud head muljet. Igatahes mõtlesin endamisi, et õnnetu hing, kes selle saani ükskord ära ostab...
Ehk on ka õpetlik mainida, et minu lugu jätkus sõiduga Tartusse, kust ostsin pisut kallimalt 9-3, millega olen ülimalt rahul. Enne lasin teha Carringus diagnostika ja suhtlesin eelmise omanikuga (Itaalias).
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: R Nov 26, 2010 15:42
Postitas tiphis
Käidud Sveitslast vaatamas ning proovimas tselluloosi tagustel superauklikel teedel. Veermik oli vaikne. Mootor tundus ka vaikne. Probeelmid - tagumised pidurid vist läbi (kettad roostes), käsipidur ka läbi.. Kuskilt lekib sumbuti. Mingi õlitilk oli ka mootorist näha.
Huvitav, mis selliste tööde värk kokku läheb.. Peab Troosti vist minema ja laskma üle vaadata.
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: R Nov 26, 2010 16:03
Postitas IQ*
Ennäe! See "šveitslane" on vahepeal Viljandist Tallinnasse kolinud. Muu jutt minu eelmises postituses peab paika. Ma pole küll mingi spetsialist, aga vahe heas korras SAABi ja väsinud saani vahel tundsin selgesti ära. Eriti hirmutav näis sinine suits, mis pahvatas sumbutajast mootori käivitamisel ning ei kadunud ka pärast proovisõitu. Lasin müügimehel kaks korda gaasipedaali tallata. Soovitan kindlasti mõne asjatundjaga konsulteerida. Hoian pöialt!
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: R Nov 26, 2010 17:53
Postitas tiphis
MKAY..
peab siis ikka edasi otsima.. ega see suitsuprobleem ei saa vahepeal kuskile kadunud olla

Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: R Nov 26, 2010 17:58
Postitas tiphis
ega sa seda ei mõelnud?
link
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: R Nov 26, 2010 18:27
Postitas IQ*
Algselt postitas: tiphis
ega sa seda ei mõelnud?
link
Kindlasti mitte. Jutt on Autoagentuuri pakkumisest. Neil on müügiplats nii Viljandis kui ka Tallinnas. Kui hoolega pilte vaatad, siis näed, et need on tehtud Viljandis Tallinna mnt ääres. See teine auto on vabalthingava mootoriga, millega kaasneb vähem riske. Oleks säherdune varem müügis olnud, oleksin isegi ostmist kaalunud. Aga läks nii, et sain 65000 sõitnud turbo, millel oli ka uus DI-kassett.
Tasub hoolega otsida. Ükskord ikka SAAB!
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: R Nov 26, 2010 18:35
Postitas tiphis
Tahaks et SAAB!
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 11:10
Postitas tiphis
Kuigi esimese valikuna on mõttes 9-3, tundub et antud liiki sobivate isendite valik on suhteliselt hõre - nüüd siis vaatan ka 9-viieseid.
Olles terve ostuabi nurga kuni alguseni läbi kamminud, kahe sellise võrdluse kohta adekvaatset infot ei leidnud. Oletan siis, et kuna 9-5 on suurem, siis on selle ülalpidamine (st siis hooldus) veidi kallim kui ta väiksema venna oma. Kütus.. see sõltub jalast.
Kuidas on lastekäruga 9-5 sedaani puhul? Igatsorti käru vist ikka sellest tagaluugist sisse ei mahuta? Pagasiruumi ise on kindlasti piisavalt, ent kärude tagaistmel hoidmine ei oleks minu jaoks.
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 11:12
Postitas Cyber
No see peab ikka väga suur käru olema, mis sealt sisse ei mahu...
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 11:14
Postitas ivomets
9-5 universaali läheb lastekäru enam-vähem vabalt; vaid pagassi kate jääb ülesse; ei saa käru päris kinni katta.
sedaani.... ei usu, et üldse mahub.
aga 9-3 sisse peaks 2 tk kah kõrvuti minema
ja ma arvan, et see 9-5 ülalpidamine ei ole vaid veidi kallim; ikka 2 veidit vähemalt, kui mitte 5.
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 20:44
Postitas tiphis
.. kas teised on ka sellega nõus, et kui tahta rohkem raha ringikimamisele kulutada, siis peaks auto ülalpidamise seisukohalt valima vähemtarbiva ehk 9-3 ?
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 20:46
Postitas tiphis
Kui oluline on siinjuures ajavahemik 1998-2002 ?
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 21:23
Postitas que
tegelt kõik sõltub auto seisukorrast, õnnest jpm

korralik kontroll aitab palju hilisemaid kulusid kokkuhoida..
hooldus/remondi kulud on võrreldes bensiini kuluga päris suure
osakaaluga ja ma arvan, et sa ei osta omale autot selleks, et seda
töökojas hoida, kuigi soovitan sul kindlasti jätta auto ostmisel remondi fondi varu.
autoplatside miinus on see, et tihti pole autod arvel,
seega on kontroll sisuliselt välistatud.
9-5 probleemina näen peamiselt seda, et nt. 2.0 110kw jääb liiga
lahjaks ja suur koormab liialt mootorit.
olen omanud nii 98 aasta 9-3 kui siis ka nüüd 2002.
vahe on mõneti välimuses, sisustuses, sõiduomadustel erilist
vahet pole märganud

üks asi veel.. diisel pole minu kogemuste põhjal 9-3 puhul soodne ehk ÖKÖ, miinuseks sõidurõõm ja hoolduskulud.. kuigi kindlasti viimases on ka erandeid.
terv
que
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 21:34
Postitas Meka
Otsin ka praegu 9-3 e. Olen ka 9-5 te pidanud-- noh kulukas oli:red: pehmelt öeldes. Iga kuu ikka tuli tema alla teatud rahasumma laduda ja mitte kütusele, vaid ikka elus hoidmiseks.
Nüüd tahaks 9-3 proovida, et Saab ka minu silmis taas autode sekka tõuseks...

;)
Ja muide minu 9-5 te läks lapsevanker ilma rattaid eemaldamata pagasnikusse ja tegemist oli normaalses suuruses neljarattalise vankriga- pagasnik mahutab 9-5 l rohkem kui alguses tundub..
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 21:52
Postitas que
Meka, mis selle siis nii kulukaks tegi?
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 21:57
Postitas tiphis
Minu tulevase auto leidmist ei tee raskeks muu, kui see, et tal korralik ajalugu on..
4 ust on asi, mida ka hirmasasti tahaks (kuigi mõte oli minna ka daagsi kupeed vaatama)..
ja automaat on ka selline tore asi, mis mu järgmisel autol olla võiks.
Neid kõiki asju kokku pannes pean tõdema, et ega hetkel erilist valikut letis pole.. Kas peaks kiikama ka soome/rootsi poole? See pole pooltki nii mugav, kui kodumaalt autot osta. Samas, autoost ei ole poes käik - et mõeldud, käidud.. võibolla tuleb ikkagi (silma)piire laiendada
Oo saabijumalad, paisake nüüd see ÕIGE 9-3 müüki

Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 22:09
Postitas daags
Algselt postitas: tiphis
Minu tulevase auto leidmist ei tee raskeks muu, kui see, et tal korralik ajalugu on..
4 ust on asi, mida ka hirmasasti tahaks (kuigi mõte oli minna ka daagsi kupeed vaatama)..
tule tule

Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 22:26
Postitas Meka
Algselt postitas: que
Meka, mis selle siis nii kulukaks tegi?
Ikka 9-5 tüüpvead, mis nagu võluväel peale ostu vaikselt tulema hakkasid. Muidugi on ka võimalik osta auto, millel tüüpvead eemaldatud, aga mina ostsin tookord aiast ja ajalugu oli muidugi ebaselge-- Tegelt tol ajal ei olnud Saabi foorumist ka teadlik.
Kui 9-5 oleks tehtud sama õhukesest pleki taolisest asjast nagu Mitsubishid, siis oleks 9-5 tüüpvigade pärast juba plahvatanud..
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 22:39
Postitas Melkz
Algselt postitas: Meka
Otsin ka praegu 9-3 e. Olen ka 9-5 te pidanud-- noh kulukas oli:red: pehmelt öeldes. Iga kuu ikka tuli tema alla teatud rahasumma laduda ja mitte kütusele, vaid ikka elus hoidmiseks.
Nüüd tahaks 9-3 proovida, et Saab ka minu silmis taas autode sekka tõuseks...

;)
Vähemalt uue põlvkonna 9-3 (alates 2002 ja eriti alates 2004) kohta teavad asjatundjad rääkida küll, et 9-5st see tunduvalt töökindlam olevat. Kaldun arvama sama vana põlvkonna 9-3 kohta... Endal seni (ptüi-ptüi-ptüi) erilisi probleeme pole olnud, sõitnud ca 15 000 km, ostes oli ees ca 100 tuh.
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 22:46
Postitas IQ*
Algselt postitas: que
autoplatside miinus on see, et tihti pole autod arvel,
seega on kontroll sisuliselt välistatud
Tülikas, kuid mitte võimatu. Ostsin oma 9-3 Tartust Anne Autoaiast, kust pakuti lahkelt ja mõistvalt treileriteenust, et auto teise linna otsa diagnostikasse viia. Igal juhul oli see hea otsus ning asja ette kulutatud raha, kuigi mingeid olulisi vigu õnneks ei tuvastatud. (Üks esirehv oli muhuga ja müüja pani alla teise paari.) Tõsisemate puuduste korral saab pärast ekspertarvamust hinnas kaubelda, aga kõige tähtsam on vist südamerahu.
Otsin: saab 9-3 kuni 2002
Postitatud: E Nov 29, 2010 23:04
Postitas vallikas
OT: Minu arust võiks ikka numbritest ka konkreetselt rääkida kui keegi ütleb, et mingi asi on kallis või midagi on odav. Sest inimeste sissetulekud ja võimalused on erinevad, harjumused ja soovid on erinevad, läbisõidud! on erinevad, kasutusotstarbed on erinevad.
EDIT: Ise sõidan bensukaga Tallinnas u alla 2 kr kilomeeter kogu kulu, aga mõne arust teenin ma kindlasti ka naeruväärselt vähe ja auto ei kannata kriitikat. Üle 10 tuh aastas remondile panna oleks mõrv minu pere rahakotile.