1. leht 1-st

9-5 aero pauguga käima!

Postitatud: L Nov 27, 2010 12:13
Postitas Skol
Paar miinus-kraadiga päeva on läinud auto hommikul käima pauguga. Heli sarnaneb sellega, kui kinni roostetanud piduriklotsid ketta küljest liikuma hakates lahti tulevad. Kas on võimalus, et mootoris mingi liikuv detail külmub kinni ööga ja hommikul käima minnes tuleb lahti? See tähendab, nagu saaks ta kuskilt niiskust mis siis külmub ööga?
Päris hirmutav kõla, pole eelnevatel aastatel seda kuulnud.
On kellelgi kogemusi sarnase juhtumiga?

9-5 aero pauguga käima!

Postitatud: L Nov 27, 2010 14:00
Postitas parkentosh
Äkki on segu rikas ja sumpas bensiin teeb pauku? Mul on olnud nii..

9-5 aero pauguga käima!

Postitatud: L Nov 27, 2010 17:44
Postitas Soovitaja
Pigem gen.rihma pinguti,mis end "lõdvaks" LASEB,ja kostub "pauk-paugu-pauk"

9-5 aero pauguga käima!

Postitatud: L Nov 27, 2010 20:01
Postitas warum
minuomal sai selle pinguti vahetatud,aga "laks"jäi ikka alles,tahaks ka teada mis seda põhjustab,töökajas öeldi ka et pinguti,aga tegelikult lõhub midagi rihmajooksus ma arvan,kuna see käivitamisel........valgustage see teema siis targemad!!!!
p.s muidugi suurem kahtlus ikka puksides

9-5 aero pauguga käima!

Postitatud: L Nov 27, 2010 23:31
Postitas Skol
tore, et teema arutelu on tekitanud, äkki saab asjale jälile.

parkentosh: pauk tuli rohkem eest poolt.

Soovitaja: see tundub reaalsem. asi selles, et mõned korrad on külmast peast mootorist vilinat tulnud - vist lõdva gen.rihm, viimati kuulsin sellist vilinat isa žigullil aastakümneid tagasi, siis pidin geneka rihma pingutama. et kui see vilin on gen. rihmast tingitud, siis see pauk võib sellega seotud olla küll.