1. leht 1-st

9-3 viga turbos ?

Postitatud: R Dets 03, 2010 17:37
Postitas rw15
Tervist kõigile.
Oli siis sihuke mure et , sai siis oma saab 9-3 2,2 tid 2002 a
autoga sõitma mindud ja üks paari kilomeetri pärast märkasin et, armatuuris põles see check engine tuli, proovisin siis kiirendada ja selgus et ei võta turbot järgi, sai siis veel mõned kilomeetrit sõita ja ikka see tuli põles, hiljem kui tagasi hakkasin tulema siis proovisin uuesti kiirendada ja järsku võttis jälle turbo järgi ja tuli armatuuris kustus. Millest sihuke asi võis tuleneda , enne sõitmaminekut oli auto päev otsa väljas seisnud. Kas sihuke asi võiks anda põhjust arvata et turbo on mineku äärel`?

Ette tänades

9-3 viga turbos ?

Postitatud: R Dets 03, 2010 17:53
Postitas ivomets
loe diisliteemad läbi, saad teada milles viga ja mis teha.
siin paljum sellest jahutud.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: R Dets 03, 2010 17:54
Postitas iisak
Ära turbot küll kohe vahetama torma.
Hea oleks diagnostikaaparaat järgi panna ja vaadata, mis vead on salvestunud.
Aga ka siis ei tasu esimese asjana juppe vahetama hakata vaid loominguliselt läheneda:wise:

9-3 viga turbos ?

Postitatud: R Dets 03, 2010 18:14
Postitas pumps
legendaarne EGR:P

9-3 viga turbos ?

Postitatud: R Dets 03, 2010 18:28
Postitas tõh
EGR ilmselt jah, kui gaasiga mängides lõpuks turbo järele võtab. Endal kogetud.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: L Dets 04, 2010 12:39
Postitas Melkz
Vähetõenäoline, et turbo nässus. Siis poleks ta sul ilmselt hiljem uuesti ilusti tööle hakanud. Kahtlustan ka pigem EGR-i. Aga anna siis teada, kui pilt selge.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: L Dets 04, 2010 20:08
Postitas rw15
tänud kõigile. esmaspäeval hakkan asjaga tegelema ja üritan ta kuhugi targemate juurde toimetada.
Eile siis märkasin, et kuskil seal turbost allpool oli ka nagu kuskilt õli visanud. täna sai ka üks 100 kilomeetrine ots sõidetud ja alguses paar kilti check engine tuli põles siis kustus ja töötas lõpuni välja. Ja eks ma annan teada kui asjad selguvad.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 06, 2010 14:17
Postitas rw15
sai siis kolmapäevaks karla autosse aeg pandud eks siis ole näha mis mehed räägivad.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 06, 2010 14:39
Postitas Tan
Karlat nüüd küll poleks vast tülitama pidanud, nood lasevad sul kõigepealt turbo ja siis kõrgsurvepumba vahetada ja siis laiutavad käsi..

See võib vabalt olla ka see klassikaline MAP sensori tahmumine, mul 2x seda puhastatud ja kord vahetatud, sümptomid täpselt nagu kirjeldasid..

Jõgevalt siis pigem ehk isegi Tartu Carringi, kui päälinn liiga kauge on.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 06, 2010 15:09
Postitas tõh
Algselt postitas: Tan
Karlat nüüd küll poleks vast tülitama pidanud, nood lasevad sul kõigepealt turbo ja siis kõrgsurvepumba vahetada ja siis laiutavad käsi..
OT: siis veel ei laiuta, enne soovitavad oma kütuselisandit kasutada. :P
Algselt postitas: rw15
Tervist kõigile.
Oli siis sihuke mure et , sai siis oma saab 9-3 2,2 tid 2002 a
autoga sõitma mindud ja üks paari kilomeetri pärast märkasin et, armatuuris põles see check engine tuli, proovisin siis kiirendada ja selgus et ei võta turbot järgi, sai siis veel mõned kilomeetrit sõita ja ikka see tuli põles, hiljem kui tagasi hakkasin tulema siis proovisin uuesti kiirendada ja järsku võttis jälle turbo järgi ja tuli armatuuris kustus. Millest sihuke asi võis tuleneda , enne sõitmaminekut oli auto päev otsa väljas seisnud. Kas sihuke asi võiks anda põhjust arvata et turbo on mineku äärel`?

Ette tänades

Enne Karlasse vedamist loe näiteks see õpetus läbi, kuidas EGRi puhastada ja vii ka praktikasse: http://www.uksaabs.co.uk/UKS/viewtopic. ... 51&start=0

Inglise keelt oskad?

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 06, 2010 15:24
Postitas ivomets
tõhil uuemat sorti ERG klapi puhastamise õpetus; vanemal veel lihtsam.

uueaml sordil võib plastikust äärenagad lihtsalt lõplikult purustada. ja kui ennem teind ei ole, siis võib ka valesti kokku panna, et liikuma see asi ei jää... ja siis küsitakse mõnes teeninduses uue eest "100 raha" selle asemel, et vana korralikult tööle panna.

ja see teine asi , mis ära tahmub, on lihtsalt puhastatav

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 06, 2010 16:32
Postitas rw15
no selle jutu peale vist tuleks karla auto külastamine ära jätta. Põhimõtteliselt ma võiks ju selle erg klapi ka ise ära puhastada mingite juhiste järgi aga pole nagu eriti aega ja see ka veel et , kui läheks kuhugi teenendusse siis laseks ka juba selle õlilekke ka üle vaadata. Helistasin just ka jõgeva kohalikku autoteenindusse, see ei osanud selle jutu peale midagi kosta ja lubas diagnostika mehega rääkida ja tagasi helistada, aga ega sealt küll midagi tarka ei tule ma arvan. Mul üks sugulane töötab tartus kuskil ropka autohoolduse kõrval keretööde peal, sai siis talt küsida et kuidas seal autohoolduses asjad on ja ta ütles et niipalju kui ta teab siis pidid nad suht normaalset tööd tegema ja oli ka täna selt läbi hüppanud ja sel rääkis mu probleemi ära ja olid öelnud et töögu kohale eks siis vaatab , mis ja kuidas, äkki see varjant ka ok.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 13, 2010 8:44
Postitas rw15
praeguseks on asjad nii et, pole veel kuskile teenendusse läinud kuna see turbo jama on praeguseks ise lahenenud, pole enam üldse jamanud ega mootorituld põlema löönud. Aga nüüd uus jama. Õhtul kavatsesin sõitma minna ja panin auto käima ja jätsin üks 15 minutiks sulama, kui autojuurde jõudsin suri auto lihtsalt välja. Proovisin siis uuesti käivitada ja ei teinud mitte midagi, isegi starterit ei võt järgi, proovisin veel paar korda siis võttis starteri järgi ja sain aru et aku jumala tühi. Panin aku natukeseks laadima ja auto jälle käis, aga juba paistis armatuuris CE tuli. Kas asi on otsad andnud keneraatoris ?

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 13, 2010 9:37
Postitas ivomets
akud annavad külmaga tavaliselt niimoodi saba.
hetkega ja kõik.

9-3 viga turbos ?

Postitatud: E Dets 13, 2010 11:24
Postitas rw15
no selge, proovin siis teist akut enne kui midagi muud teeb.