Aga edasi ei oska enam vaadata

Kus veel viga võib olla?
Äkki keegi vaevub üles lugema, palju neid 900i -l õigupoolest olema peab? Siis teaks et ikka kõik saavad üle vaadatud...Algselt postitas: tarmiit
miskit kuu tagasi sain oma saabikul (88a.900) selle katkumise lahendatud,kippus just nii tegema ühtlasel sõidul pööretel 1500-2000. Paigaldatud uued küünlad,vanad tundusid kuidagi väga heledad ja sai keeratud COd,ikka kasutades vastavat aparatuuri,siis ilmnes veel,et suhteliselt räbaldunud oli peenem voolik mis jookseb sisselaske kolektori ja klapikambrikaane vahel. Pandud korralik voolik,oli ka katkumine kadunud.
Vaata üle kõik vaakumvoolikud!
Ok, ega 100% tegelikult ei teagi - kindluse mõttes vahetan ringi. Vaatasin, et märjad ega tahmased polnud. Aga mida näitab see, et küünlad heledad?Kust tead,et küünlad paistsid korras olevat?
Vahetasin äraAlgselt postitas: Trionic
Üldiselt soovitaks alati probleemide ilmnedes kaane-rootori-juhtmed-küünlad
ära vahetada.Tekstiil süütejuhtmetel on loll omadus aastaga oma eritakistust suurendada.
Eee ... kuidas mul seda mõõta õnnestubSüütesüsteemi kogutakistus 1 cyl. kohta ei tohi ületada 14KOhm`i (peajuhe,rootor,küünlajuhe,küünal).
Vaakumvoolikud on kontrollitud (niipalju kui oskasin), sumpsi vahetasin kah ära - kas viga võib olla ka süütemomendis (esimese käiguga aeglaselt liikudes on mõned korrad detonatsioonile viitav põps käinud?). Samas 4 käiguga kiirused 85 kuni 130 (pöörded 2400 kuni 3100) pole mingit sellist probleemi - kõige hullem on just aeglaselt 1. ja 2. käiguga sõitmine ... Ma tõeste ei saa aru, mida Tupsu õieti veel tahab"jõnksutamist" ,eriti vanematel karpaga autodel põhjustavad
lisaõhulekked nii sisse-,kui väljalasketraktis ning hooldamata
süütesüsteem.(liiga lahja segu hõredal mootoril ka).
Lihtsam oleks vist see õnnetu juhe lahti võtta ja siis ta takistus üle mõõta. Jupphaaval mõõdad ja liidad aga kokku, jätad natuke varuks ka..Algselt postitas: Ryhkija
Eee ... kuidas mul seda mõõta õnnestub, kas tuleb testri üks juhe ühendada peajuhtme süütepooli poolsesse otsa ja teine kordamööda küünlajuhtmete küünlapoolsete otstega - aga kuidas see rootor õigesse asendisse saada, et vooluring sulguks?
Varuks? ühenduspindade vaheline takistus siis ....? Huvitav, kui suur see "Tambovi konstant" olla võib 1,1 , 1,2 , 1,3 või koguni 1,5 (vastavalt 10, 20, 30, 50%)?Algselt postitas: Cyber
Lihtsam oleks vist see õnnetu juhe lahti võtta ja siis ta takistus üle mõõta. Jupphaaval mõõdad ja liidad aga kokku, jätad natuke varuks ka..![]()
Kontrollisin juba järgmiseid voolikuid:Algselt postitas: djk
ma ei tea kuidas uuematel sabadel asi lahendatud kuid minu klassik jukerdas ka jubedalt madalatel pööretel... tahtis välja surra jne.
Lahendus: Kontrolli kõik vaakumvoolikud üle, paranda vead ja töötab nagu muiste !
Kuidas nende tihedust kontrollida?Algselt postitas: Trionic
1.vooliku vahel peab olema ühes suunas piiratud läbilaskega klapp(selle puudumine korras mootori tööd ei sega).
2.ebatihe pidurivõimendi ja -salongi vaakumsüsteem.
Süüde kontrollida,seejärel segu paika reguleerida analüsaatori abil.
Sumpa pütid said alles eelmine nädal uued pandudVõimalikud ebatihedused nii sisse-,kui väljalasketraktis välistada.Mõni sumpapüttidest võib umbes olla(lahti pääsenud vill teeb tihti pahandust) jne.
See viimane käiks küll Nunnu (900 GLs) kohta - aga Tupsul (900i) on ju K-jetroniku pritsung (tegelt juba isand Trionicu juures hommikul käidudKarburaatori membraani amort peab olema ATF õliga täidetud jne.
Algselt postitas: Ryhkija
Ehk seletab keegi mulle ühtlasi ära, kuidas on pidusirvõimaendi ja salongi (tuulutuse?) vaakumsüsteemid seotud mootori jõnksutamisega? Kuidagi ei suuda välja mõtelda...
Algselt postitas: ivomets
mes sa mees jamad ja muretsed, kui isegi seda sa ei tea, kas syyde paigas.
alusta kyynalde õigest margist, õigest sädevahest, ja õigest segu reguleerimisest.
vaata, kas kõik kyynlad on yhtevärvi-- täpselt yhtevärvi.
No katsetada võid kui ta juba kindlalt vale on. Vaatad kummale poole jagaja rootor pöörleb ja timmid jagaja kaant pöörlemise suunas (nii saad siis tiba hilisema süüte). Muidugi igaks juhuks võid esialgse asukoha ära märgistadaAlgselt postitas: Ryhkija
Süütenurka ja segu ilmselt nn põlve otsas ei reguleeri - neist esimese kohta ütles Trionic täna hommikul, et see on kummaliselt varaseks seatud - aga ega ma seda ise ümber seada ei oska - mu teada on selleks vastavat aparatuuri vaja![]()