1. leht 1-st

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: K Dets 08, 2010 15:03
Postitas Anthrax
Kui keegi kuskil pritsega klassikut lammutab, siis võiks tada anda. :thumb:

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: K Dets 08, 2010 15:33
Postitas Andrus99
Noh, tootekoodi võiks ka ära märkida... pole need kõik ühesugused.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: K Dets 08, 2010 16:16
Postitas Anthrax
Ahsoh. Kas oskab ehk keegi mind, va pimedusega löödud nolki, siin saabimaailmas selle kohapealt aidata?

Mul on Saab 900i 1986 MY87, kuulu järgi 8klapiline, passi järgi 85kw B201 mootoriga ja minu info kohaselt lambdata mootor.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: K Dets 08, 2010 16:28
Postitas Cyber
Selles teemas on 0 438 140 159

ja selles 0438140020,

Turbomootori oma on 0 438 140 136, aga nagu ma eelpool nimetatud teemadest leidsin, siis vahet eriti ei ole, milline see on, peaasi, et on korras.

koodid on siis Boschi omad vist. ilmselt saab nende järgi ka muudelt markidelt leida, K-jet-i on ka teised margid ju kasutanud.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: K Dets 08, 2010 17:18
Postitas Andrus99
Samuti on su enda autol oleva jupi peal see kood kirjas - targem oleks ikka vast sedasama otsida. Kuigi proovida võib ju ka teisi koode omavate jubinatega, eks siis paistab kas toimib või mitte.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: K Dets 08, 2010 20:25
Postitas Trionic
Tegelikkuses saab need kõik toimima panna,lihtsalt,kui vabalthingava regulaator turbomootorile panna,kaob kiirendusrikastuse moment.Saab ka kahest ühe teha.

Aga see vana tõde,mida olen terve Saabneti eksistentsi aja korrutanud-kümnest kasutet detailist üks töötab enam-vähem.Ülejäänu on prügi.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 11:12
Postitas Ryhkija
Ja kuidas seda töötavat ära tunda? On see kuidagi võimalik ka mahakruvitud regulaatori puhul, kui siis milliste abivahenditega?

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 15:29
Postitas farmacoma
Ma soovitaks ikkagi uue panna. Soomest peaks neid veel saama normaalse hinnaga.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 16:47
Postitas Anthrax
Kas sa oskad suunata kuhugi suunas, kust otsida?
Soomekeelt veits mõistan, kuid otsimisega jään hätta.

Esimese hooga kuulsin numbrit 6k :freak:
Tuli pakkumine kasutatud tükile 500eeku. Ma oleks valmis panema lotosse 500.- ja lootma, et see tükk paneb minu auto nurruma, kui et panna kohe 6k ja kindel olla. :conf:
Kõigepealt läheb masin trionicu juurde juhtmete otsa. Seal diagnoositakse kas ikka 100% on viga selles.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 17:20
Postitas Ryhkija
Küsi soomlaste vastavast foorumist, minu meelest seda letikaubana poest ei leia.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 17:37
Postitas farmacoma
Kasutaja LPT aitas mul soomest otsida antud juppi. Ma ise proovisin otsida ja ei leidnud. Aga kuskilt poest ta tuli sellega igatahes.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 18:18
Postitas Trionic
Ja kuidas seda töötavat ära tunda? On see kuidagi võimalik ka mahakruvitud regulaatori puhul, kui siis milliste abivahenditega?
Ainus võimalus on,kui külmale masinale külge kruvid,koos rõhukelladega ja teostad mõõtmised-külmast töösoojaks ja uuesti külmaks.

See on ka põhjus,miks ma neid raha eest enam ei remondi.Kui pean kulutama seadistamisele 10-12 tundi(võib minna ka enam),kaob kogu tegevusel(rahaline) mõte.

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 18:21
Postitas Trionic
Kasutaja LPT aitas mul soomest otsida antud juppi. Ma ise proovisin otsida ja ei leidnud. Aga kuskilt poest ta tuli sellega igatahes.
Kusjuures minu suureks üllatuseks seade ei töötanud ja pidin seda reanimeerima.Arvatavasti põhjuseks põrutus(mahakukkumine).

O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Postitatud: N Dets 09, 2010 18:45
Postitas farmacoma
Kasutaja LPT aitas mul soomest otsida antud juppi. Ma ise proovisin otsida ja ei leidnud. Aga kuskilt poest ta tuli sellega igatahes.
Kusjuures minu suureks üllatuseks seade ei töötanud ja pidin seda reanimeerima.Arvatavasti põhjuseks põrutus(mahakukkumine).

Oli midagi näha kah seest, et katki? Ega ta mulle kah täpselt ei sobinud aga ta oli ka sobitamata... et äkki siis polekski normaalselt töödanud?