1. leht 1-st
Aero aju Vectorile
Postitatud: L Dets 11, 2010 23:22
Postitas Tom27
Kui keeruline protsess on 03´ 9-3ss vectorile paigaldada sama aasta 9-3ss aero mootorijuhtimisaju.Üks ära ja teine asemele.Midagi tuleb ka arvutiga lasta teha.Ja oskab keegi õelda mis nr. aju peal peaks olema.On kellegil kogemust,või on sellel ültse mõtet?
Aero aju Vectorile
Postitatud: P Dets 12, 2010 0:02
Postitas Jorma
Kas ajudel üldse vahet on? Soft on teine lihtsalt ju?
Aero aju Vectorile
Postitatud: P Dets 12, 2010 1:18
Postitas Jupats
Ajudel vahet pole. Pole kuulnud, et sellist asja keegi oleks ette võtnud. Trionic 8 teeb softidel vahet tänu VIN koodile, kastisignaalile ja immole. Mõningatel softidel olemas isegi kõik võimsuse variandid. Vastavalt VIN koodile siis annab võimsust.
Pean WIS`ist järgi uurima, kas ka mehaanilisi erinevusi oli Vectori ja Aero vahel. Peast ei mäleta.
Aero aju Vectorile
Postitatud: P Dets 12, 2010 21:37
Postitas Tom27
Mõtlesin et äkki saaks veidi odavamalt kw juurde sest map tuni ja muid selliseid eriti alla 10 tonni ei sa:mad:Aero aju saaksin kordi odavamalt.Mis siis ikkagi juhtub kui ajud ära vahetan?
Aero aju Vectorile
Postitatud: P Dets 12, 2010 21:55
Postitas farmacoma
Nagu Jupatsi jutust aru saan, siis ei juhtu sul alguses peale selle, et sa autot käima ei saa midagi. Pärast tech2'ga kokku laulatamist vist oleks nagu sama aju mis sul endalgi, kui see tõesti nii on et aju VIN koodi järgi võimsust jagab.
Aero aju Vectorile
Postitatud: E Dets 13, 2010 1:13
Postitas sebastian
Softidel ilmselt vahet pole, 2003 muutus 9-3SS Vector Aero-ks, et siis vaid nimevahetus, ja ei miskit muud.
After the 2003 model year, Saab changed the Vector trim name to Aero – some conflict with the rights for the Vector name...
Aero aju Vectorile
Postitatud: E Dets 13, 2010 20:22
Postitas Tom27
Aero aju Vectorile
Postitatud: E Dets 13, 2010 21:41
Postitas sebastian
Selgub, et MY2003+ Vector variante tehti nii 129kW kui ka 154kW.
Kumb sinul on?
Ise saan nii aru, et 9-3t = 129kW ja 9-3T = 154kW
(Väike "t" tähistab
low pressure turbo ja suur "T"
high pressure turbo)
Aero aju Vectorile
Postitatud: T Dets 14, 2010 9:09
Postitas Jupats
WIS`i andmetel on B207E ja B207L Garrett GT2052s turboga. B207R ehk Aero aga MHI TD04L-14T turboga. Vastaval samamoodi jaotuvad ka pihustid. B207E ja B207L ~270cc ja B207R ~360cc. Seega nõrk koht on pihustid.
Aero aju Vectorile
Postitatud: T Dets 14, 2010 21:04
Postitas Tom27
Minul on Saab 9-3t 129kw,turbo on selline:
http://www.snap.ee/user/tom211/album/ra ... 47?cat=319
Et mis ma siis vahetama peaks et aero kw saada?Pihustid,turbo,aju?
Huvitav kas keegi niisama ei tahaks aero vastu vahetada:)
Aero aju Vectorile
Postitatud: T Dets 14, 2010 21:40
Postitas sebastian
Aero aju ja soovitavalt ka pihustid. Turbo (GT20 nagu sildilt näha), ma usun, kannatab küll seda väikest võimsuse tõusu.
Kui seal videos see härra ainult ajuvahetusega piirdus, ja kõik toimib, siis ju hea.
Ideeliselt peaks küll mingi Check Engine süttima, kuna 270cc pihustid on 154kW jaoks natuke nõrgad ja küttesegu kipub normaalsemast lahjem tulema. Lahja segu suurel koormusel tekitab aga detonatsiooni, mis ohtlik mootorile.
Aju oskab asja küll paika adapteerida, aga kui pihustid juba 100% avatud, siis pole ka adapteerumisest mingit kasu.