1. leht 1-st
Saab 9-5
Postitatud: E Dets 13, 2010 17:21
Postitas bumps
Kas keegi oskab öelda midagi nende kahe kohta:
9-5 2.0 110kw
Se 2,3 125kw
Esimene on ka arvel. Äkki on kellegi foorumlase endine auto ja oskab rohkem rääkida?
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 15, 2010 21:00
Postitas bumps
Ei oska keegi midagi kosta?
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 15:15
Postitas Paunik
Tere. Kuna ma ei suutnud või ei osanud uut teemat teha siis postikas oma mure siia.
Sooviksin kuulda targemate arvamust ja nõuandeid paari sõiduki kohta.
http://www.auto24.ee/used/796929 .Selle auto kohta lugesin siit foorumist, et tegu on hooldatud autoga.
http://www.auto24.ee/used/792251. See meeldib endale rohkem, kuna on tehtud mootori ja turbo remont. Kolmas variant oleks selline
http://www.auto24.ee/used/505949. Olen lugenud, et aerodel on turbo vastupidavam. Endal puudub igasugune kokkupuude Saabidega ja ootaks nüüd nende arvamust, kes teavad rohkem. Tänud ette.
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 17:09
Postitas ivomets
Tere. Kuna ma ei suutnud või ei osanud uut teemat teha siis postikas oma mure siia.
Sooviksin kuulda targemate arvamust ja nõuandeid paari sõiduki kohta.
http://www.auto24.ee/used/796929 .Selle auto kohta lugesin siit foorumist, et tegu on hooldatud autoga.
http://www.auto24.ee/used/792251. See meeldib endale rohkem, kuna on tehtud mootori ja turbo remont. Kolmas variant oleks selline
http://www.auto24.ee/used/505949. Olen lugenud, et aerodel on turbo vastupidavam. Endal puudub igasugune kokkupuude Saabidega ja ootaks nüüd nende arvamust, kes teavad rohkem. Tänud ette.
otsi mõni selline, mis eestis sõitnud pole.
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 17:12
Postitas iisak
otsi mõni selline, mis eestis sõitnud pole.
Mis neil Eestis sõitnutel viga on?
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 20:53
Postitas foxer
otsi mõni selline, mis eestis sõitnud pole.
Mis neil Eestis sõitnutel viga on?
Sama küsimus, kuulutusi vaadates on Eestist pärit autodel reeglina väikesed läbisõidud, Vikingus hooldatud ja tihti isegi tihemini hooldatud kui välp ette näeb, LKFist saab kohe kontrollida, kas on avariid olnud jne. Läänest toodute kohta ei saa tihti milleski kindel olla.
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 21:33
Postitas ivomets
see puhtalt minu isiklik arvamus.
eestist võib leida häid eksemplaare, aga see on pigem harv juhus.
ja veel; ma ei saa aru, kui autol lastud teha suured /kallid remondid, mis maksvad pool auto hinda, ja ....siis kohe müüki...
eesti mees on ikkagi vaene sell autosse raha panema, eriti kui tegemist mingite odavate vanade masinatega,kuhu sisse võid jäädagi laduma, ja lootes nagu buratiino...
aga eks see autoäri selline asi on, kus ühelt poolt hind ja teiselt poolt osata vaadata, mida selle hinna eest saab.
edit: muidugi kohe nende kuulutuste juurest peletab eemale:" müün et elan maapiirkonnas ja jeepi vaja" ja ""püssi" minekuga ja mingi kuradi ac/dc soundiga""
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 22:00
Postitas oswald
ja veel; ma ei saa aru, kui autol lastud teha suured /kallid remondid, mis maksvad pool auto hinda, ja ....siis kohe müüki...
Ennast on sama küsimus vaevanud.. Esimese auto puhul õli ja pidurite vahetus pole just ulme, sest need on odavama otsa must be tegevused, kuid ketivahetus v mootori kapremont ning kohe müükipanek on imelikud otsused ja tekib küsimus, mis kulukas komponent kohe minemas on..
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 22:12
Postitas ivomets
ma arvan, et nende suurte ehk nn."kalliste" remontimiste puhul on püütud odavalt läbi ajada, et kui näiteks ketid vahetatud, või plokikaanetihendid, või mida igaes vahetatud on osa asju, näiteks kolvirõngad, jäätud vahetamata , et odavam oleks, kuigi tööd suurt juurde poleks tulnud, sai siiski hakkama mõni tuhat odavamalt.
Saab 9-5
Postitatud: K Dets 29, 2010 23:56
Postitas suvekas
Samas, alati ei pruugi see nii olla, sest ise me ostsime kunagi päris tutika mootori Aerole peale ja sõitsin sellega vaid 4000km, kui müüsin maha ja uus omanik on sellega ikka siga rahul - kõik siin maailmas on müüdav ja kui mullegi esialgus tundus, et selle autoga me kõrbeme, saime selle siiski tol hetkel kasumiga maha müüdud.
Saab 9-5
Postitatud: N Dets 30, 2010 9:44
Postitas Paunik
Tere. Ei ole selle peale nii mõelnudki, et miks müüakse autosi, mis remonditud. Samas, kui ostma hakata, siis vaataks ju ennem neid, millel hooldus või remont tehtud.
Saab 9-5
Postitatud: N Dets 30, 2010 10:11
Postitas soov
ei tea kuidas teised, aga ise müün sellepärast, et ülehindasin oma võimeid... auto tahab veel tegemist, aga raha ei tule enam kusagilt peale... oledki nagu taat lõhkise küna ees, kas müüa, või lasta seista ja oodata ei tea mida... igasugu autopidamise tuju on otsas...

Saab 9-5
Postitatud: R Dets 31, 2010 10:07
Postitas Salenga
Kahjuks on siiani veel Eestis auto staatuse sümbol. Peab olema parem kui naabrimehel jne. Tähtis ei ole auto vaid mees seal sees. Eelneva mõte: ostke parem odavam auto, mille remont ja jupid ka odavad ja te olete palju õnnelikum, kui oma kallima ja rohkemate mugavustega autoga.
Enne omasin 9-5 aerot, pidas hästi aga samas kui midagi läks siis ikka rahakott puuga selga. Vahetasin töökohta, autoga sõitmise vajadus vähenes ning müüsin Saabi maha. Asemele ostsin 20k-ga e36 ja olen väga rahul. Juppe palju saada ja kommiraha eest. Enamus külaseppasid oskab seda parandada kah, ei pea spetsialistide juurde viima kes küsivad 600.-/h.
Elutõde ühelt sõbralt: kui auto ei maksa üle su 3 kuu palga siis jõuad seda ilma probleemiteta üleval ka pidada.
Saab 9-5
Postitatud: R Dets 31, 2010 10:55
Postitas Motorhead
Ma ei ole Su sõbraga kuidagi nõus, et auto soetusmaksumus ja ülalpidamiskulud omadega võrdelises seoses on.
Kui külasepad ja enda aeg, mis tuleb auto remondis veeta, maksavad 0 krooni, siis küll.
Näide: 1 sõber ostis u 25 000 kr maksva sel hetkel väga heas korras Vectra.
2 aasta jooksul on vahetatud käigukast, plokikaanetihend, amordid, värvitud tagatiibu ja sekka mõned elektrikalad.
EDIT: Ahjaa, hammasrihm läks ka katki.
Teine sõber ostis umbes samal ajal u 120 000 maksva Lexuse.
Vahetatud on veepump ja üks esitule pirn.
Tänaseks on neil umbes samas suurusjärgus raha sisse pandud.
Ja liikluses saab Lexuse mees rohkem aega püsida.
Ka läbisõit on tal suurem.
Aga äkki on Vectraga lihtsalt edevam, mugavam ja ökonoomsem sõita...
Ka sama marki ja mudelit auto puhul tuleks ikkagi panna rõhku seisukorrale ja ajaloole ja siis uuesti seisukorrale.
Saab 9-5
Postitatud: R Dets 31, 2010 14:49
Postitas Paunik
Tere.
Eelnevatest postitustest on jäänud mulje, et Saab`i on väga kallis remontida ja sellega saavad hakkama väga vähe töökodasi. Ei ole nii mõelnud, et pean ostma parema auto mis naabrimehel, lihtsalt hakkas Saab meeldima, kuna räägitakse, et on mugav ja turvaline auto. Hind ei ole ka ulmeline. Sooviks nüüd ikkagi teada nende kolme sõiduki kohta, mis eelpool mainitud. Mida eelistada ja mida mitte. Head aatalõppu ka kõigile!
Saab 9-5
Postitatud: R Dets 31, 2010 15:53
Postitas ivomets
selles suhtes hakkad asjale pihta saama; turvaline küll ja mugav kah sitta kanti. aga kui kehva isend, siis tahab palju pappi küll saada, et sõita üldse saaks. ikka mingi tonn eurot võiks tagataskus valmis olla kogu aeg.
kõige targem oleks sul mõni, näiteks värvi järgi, valitud saab viia kuskile spetsialistide juurde üle vaatamiseks; siis saad palju teada selle k0nkreetse masina kohta.
neist eelistaksin aerot.
see on nagu moskivits, mitte tavaline vais SL- superlux.
Saab 9-5
Postitatud: T Jaan 11, 2011 18:10
Postitas sm. pelle
Käisin ühte 9-5 Aerot vaatamas, kõik oli nagu ok ja töötas ilusti aga mootori juurest oli miski vidin/andur puudu. Müüa väitis, et seda pole vaja. Osadel on see olemas osadel mitte, sellel oli see olnud ja ära võetud. Lisasin pildi kah.
Lisatud failid
Saab 9-5
Postitatud: T Jaan 11, 2011 18:10
Postitas iisak
Pidurivõimendi vaakumpump.
Osadel on elektriline, osadel nukkvõlli pealt ringi aetav.
Saab 9-5
Postitatud: T Jaan 11, 2011 18:25
Postitas ivomets
kas ei ole nii, et see lisapump vaid automaatidel ???
manuaalidel puudub.
ennemgi inimesed segaduses olnud....
Saab 9-5
Postitatud: T Jaan 11, 2011 18:28
Postitas sm. pelle
Auto ise oli kepikastiga. Näha oli et kaas on maha käinud, ehk see vahetatud ja ülemine osa atm kastiga auto pealt?
Edit: Seda autot käisin vaatamas
http://www.auto24.ee/used/736822. Näha veel oli et mootori padja polti oli ratsitud, nimelt lühemaks lõigatud.
Saab 9-5
Postitatud: T Jaan 11, 2011 18:39
Postitas ivomets
kenad südasuvised pildid...
augustis tekiks selliste piltide järgi isu osta.
Saab 9-5
Postitatud: T Jaan 11, 2011 19:00
Postitas que
pildi pealt tundub täitsa kenake

Saab 9-5
Postitatud: T Jaan 11, 2011 19:15
Postitas sm. pelle
Oligi täitsa kena, muret tegi see lisapumba tühi koht, a kui kõik töötas siis pole vast probleemi.
Saab 9-5
Postitatud: K Jaan 12, 2011 9:22
Postitas NO FEAR
Tegelt on kogu autoost üks joppamise asi ja kuidas sa ise suhtud selle edasissesse käsitlemisse.
Minu näide: ostsin Saksast 9-5 aero ning ostsingi selles teadmises, et tulen Eestisse ja müün selle maha. Autol oli suht korralik hooldus olnud ning hooldusraamatus kirjas. Eestisse tulles oli aga sellega niiiii hea sõita, et niimoodi passiivselt müües müüsin seda autot oma aasta ning samal ajal koguaeg sõites. 30 tuhat km sõitsin maha ning siis müüsin siia foorumisse. Kuulsin peale seda, et sinna sisse juba igast juppe läinud.
Autost on suht õnneasi aga ka ise pead natuke vaeva nägema ning kui võimalus siis lase kuskil üle kontrollida seisukord.
Sõites aga mööda Saksa kiirteid siis tegelt ei tahaks sealt maalt ühtegi autot osta. Kuigi jah, kihutavaid Saabe seal nii tihti ei näe...

Ja inimesi on ka seal maal erinevaid, nagu ka Eestiski. On neid, kes hooldavad oma autot ja pühivad peale igat sõitu. Teised aga lihtsalt sõidavad ja sõidavad...
Saab 9-5
Postitatud: K Jaan 12, 2011 11:58
Postitas rantz9
Homme antud masinaga SaabiAnti juurde uurima, mis asja mootoriga tehtud. Kui saan rohelise tule siis Saabiperesse!:head: