soe õhk salongist puudu
Postitatud: P Dets 26, 2010 1:15
Selline probleem, et Sherlock sõitis 3-4 päeva tagasi natuke linnas ringi sooja salongiga, väljus autost, sõiduvahendisse tagasi pöördudes käivitas uuesti masina, kuid sooja õhu asemel tuli salongi ainult jahe õhuvool.
Sellest alates on kogu aeg nii, et kui algul hakata masinaga sõitma, siis justnagu soojendus toimiks, mootor soeneb normaalse kiirusega ja varsti hakkab salongi tulema sooja õhku. Kui seejärel seisata mootor ja veidi aja pärast uuesti käivitada, siis enam sooja ei tule, ainult jahe. Vahel kaob soe õhk ära ka sõidu kestel ja nii jääb.
Faktid:
1. Auto-omaniku teadmised tehnikast on alla keskmise.
2. Detektiiv tuvastas, et peale seda kui auto peale mõninat sõitu seisma jätta ja välja suretada, siis ventikas undab veel mõnda aega nagu kaubanduskeskuse konditsioneer.
3. terav silm tuvastas, et autot käivitades juba mõnda aega annab spidomeetrinäidiku all olev nö parda-arvutiriba teate: "Check the engine radiator"
4. Juba enne probleemi ilmnemist viskas auto just siis kui mootor hakkas sõites soojaks minema, korraks salongi kerge kuiva leha - mis mulle meenutas jahutusvedeliku lõhna.
Milles võib olla saladus ja milline agregaat võib olla süüdi selles autojuhi-vastases roimas ja kuriteos ning milliseid meetmeid kasutusele võtta?
Sellest alates on kogu aeg nii, et kui algul hakata masinaga sõitma, siis justnagu soojendus toimiks, mootor soeneb normaalse kiirusega ja varsti hakkab salongi tulema sooja õhku. Kui seejärel seisata mootor ja veidi aja pärast uuesti käivitada, siis enam sooja ei tule, ainult jahe. Vahel kaob soe õhk ära ka sõidu kestel ja nii jääb.
Faktid:
1. Auto-omaniku teadmised tehnikast on alla keskmise.
2. Detektiiv tuvastas, et peale seda kui auto peale mõninat sõitu seisma jätta ja välja suretada, siis ventikas undab veel mõnda aega nagu kaubanduskeskuse konditsioneer.
3. terav silm tuvastas, et autot käivitades juba mõnda aega annab spidomeetrinäidiku all olev nö parda-arvutiriba teate: "Check the engine radiator"
4. Juba enne probleemi ilmnemist viskas auto just siis kui mootor hakkas sõites soojaks minema, korraks salongi kerge kuiva leha - mis mulle meenutas jahutusvedeliku lõhna.
Milles võib olla saladus ja milline agregaat võib olla süüdi selles autojuhi-vastases roimas ja kuriteos ning milliseid meetmeid kasutusele võtta?