1. leht 1-st

Paluks veidi abi.

Postitatud: T Dets 28, 2010 9:57
Postitas jalakäija
Tere,

kas oskab keegi soovitada milline neist autodest võiks olla kõige "lollikindlam" valik (pean silmas töökindlust ja madalamaid ekspluatatsioonikulusid).
Saan aru, et veidi rumal ja raske küsimus, aga kuna siin palju suurte kogemustega saabitundjaid koos, siis ehk mingi arvamus ikka tekib.
9000-d:
1. http://www.auto24.ee/used/692889 - see foorumi auto
2. http://www.auto24.ee/used/791776

9-5-d
3. http://www.auto24.ee/used/796929
4. http://www.auto24.ee/used/672904

üks neljarattaveoline auto ka
5. http://www.auto24.ee/used/796449

Tänan ette, kui keegi teab ehk neist midagi ja viitsib midagi arvata-vastata,

head päeva.

Paluks veidi abi.

Postitatud: T Dets 28, 2010 10:31
Postitas Mart900
Arvata ja vastata on foorumis lihtne. Üldiselt ilma konkreetseid isendeid teadmata oletan et odavaim pidada on Subaru.
Saabidest ma eelistaks kindlalt 9000-det. Maitse asi :)

Paluks veidi abi.

Postitatud: T Dets 28, 2010 10:41
Postitas parkentosh
Praegust talve silmas pidades tundub Subaru ikka hea. Ma ise ostsin sügisel Subaru Outback'i endale (esikveolisega on ikka natuke raske talvel, kogemused eelmisest talvest). Ei kahetse üldse.

Oskan hästi võrrelda, sest oman praegu kahte autot, teine on siis Saab 9000. Saabiga on mugavam ja kuidagi mõnusam sõita, ainult et esistangest on koguaeg kahju kui lumevalle peab ründama. Subaru see-eest on nagu tank (mugavuselt ka) aga saabist ei taha isegi peale pikka sõitu välja tulla.. :D

Paluks veidi abi.

Postitatud: T Dets 28, 2010 21:56
Postitas dreamer12
Ma vaataks kas 9000 CSE Anniversaryt (see Hollandist toodu) või 9-5 vagunit. Teise tonnise pluss minu jaoks manuaalkast aga Anny on välismaalt tooduna ahvatlevam. Subaru vanemad mudelid on tõsti nagu tangid ja sõidulust puudub. Uuemad etemad aga kui pean valima kas sõita 1996 aasta 9000 Aeroga või 2007 aasta Subaru Legacyga (mida aeg-ajalt olen pidanud töö tõttu tegema) on eelistus olnud alati 9000 Aero. Sõidad pika maa ära ja mõnus tunne. Subaruga nagu oled roolis tööl. Aga võibolla jaapanlase pikkused inimesed saavad seal ka mingi normaalse sõiduasendi kätte. Mina mitte.

Käi vaata autod üle. 9000 on kindlasti lollikindlad ja külmaga toimivad (vahe võivad keskukud jukerdada). Anny Aero bodykit teeb selle kenaks ka. Eriti valgena! 9-5te pole pidanud. Sõitnud mõned korrad aga ausalt öeldes on 9000 teel sama hästi, kui mitte paremini püsiv.

Nii Anny kui 9-5 vaguni puhul tasub uurida kas mootoriketid on vahetatud! Kui ei siis tuleb arvestada kohe suure väljaminekuga.

Paluks veidi abi.

Postitatud: K Dets 29, 2010 0:05
Postitas iisak
Nr.1 on meie juures korraliku remondi saanud.
Hea auto on:notworthy:

Paluks veidi abi.

Postitatud: K Dets 29, 2010 12:13
Postitas petsla
Subarut nüüd odavam pidada küll ei ole. Olen terve eelneva elu sõitnud erinevate Saabidega, viimased 3 aastat Outbackiga. Tavahooldus on Saabil peaaegu 2 korda odavam ja kalleid juppe läheb katki ka 2 korda harvem. Ainuke eelis Subarul 4vedu, mis viimasel kahel talvel lihtsalt paratamatu. Aga järgmist autot kaalun ikka Saabi, kui see firma p*sse ei lähe ja suudab edaspidi samuti teha hea 4veoga masinaid.

Paluks veidi abi.

Postitatud: K Dets 29, 2010 12:21
Postitas vallikas
5. punkti all on nüüd neljarattaveolise (enne oli vist Subaru Legacy?) üherattaveoline NG :D

Odav hind ja kui 29 tuh eest remonti saanud, siis peaks midagi ikka küljes olema, mis niipea remonti ei taha. Aga sellises eas autod, nagu valikus, paratamatult lagunevad. Kellel milline odavam või kallim jupp essana läheb, on iseküsimus. Kui ise midagi teha oskad, saad odavamalt kui liisinguautoga. Minu arvamus.

Paluks veidi abi.

Postitatud: E Jaan 03, 2011 12:54
Postitas KorK
Nr.1 on meie juures korraliku remondi saanud.
Hea auto on:notworthy:


Selle tõestuseks ka arve olemas!