1. leht 1-st

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: T Jaan 04, 2011 16:03
Postitas Gals
Saabihaigus levib ja tahetakse veel Saabi. Kuigi turbobensukatega olen ma juba pädevamaks hakanud saama, siis diislite koha pealt ei tea ma veel midagi. Kas keegi oskab öelda kuidas see 2.2-ne turbodiisel on. Kõige üldisemas ja tutvustavamas võtmes.

Konkreetselt plaaniks vaatama minna seda: http://www.auto24.ee/used/789380

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: T Jaan 04, 2011 16:10
Postitas Cyber
Diiselmootorid :D Seal on vist suht palju juba lahatud neid asju.

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: T Jaan 04, 2011 16:17
Postitas Gals
Olgu, eks ma hakkan siis tuhlama, sest homme hommikul oleks juba minek. Aga küsin siis lihtsalt konkreetse auto kohta, et kuidas kellelegi tundub ja kas keegi on vaatamas käinud?

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: T Jaan 04, 2011 17:32
Postitas saab9-3
Põhiteemad, mida loe/otsi puudutavad käivitumist ja kõrgsurvepumba võimalikku katki minemist. Üldiselt on tegemist rootorpumba ja otsepritsega mootoriga, mis korras olles on suht. ökonoomne ja momenti on nagu ka aga ta on päris traktorlik.

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 15:46
Postitas Melkz
Omades ise samasuguse mootoriga isendit ei saa suurt midagi laita. Minek on normaalne ja samas masin suhteliselt ökonoomne, nagu juba öeldud. Ise pole ka mingisuguseid käivitusprobleeme kogenud, ehkki foorumis päris paljud sellest kirjutavad. Traktorlik võib ta olla vaid mootori hääle mõttes linnas sõites, aga maanteel see ei häiri nt sugugi.

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 19:01
Postitas Gals
Ostetud. Igati sile masin tundus. Läbisõit (155 000) tundus ka õige olevat kõigsugu õlikleepsude, hooldusraamatu ja nahksisu enda järgi. Turbo Anniversary mudel ka, seega kenad kerelaiendused, turbo sildid ja nahast uksepolstrit. Kõik tundus toimivat.
Eks ma teen sellest autost varsti uue teema ka, piltide ja jutuga.

Seniks aga kas keegi võib seletada selle lisasoojenduse tööpõhimõtet? Oli nagu selline webasto moodi (teine firma ainult, nime ei mäleta) kobakas seal kapoti all, millest jooksid väikese jahutusvedelikuringe torud läbi. Ruttu läks soojaks küll, mis on diisli puhul hea pluss. Aga küsimus tuli selline, et kas seda EELsoojendina ei saa kasutada?

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 19:11
Postitas suvekas
Jäta auto seisma ja vajuta + või - märki ja vaata kas tuleb midagi heateriga seonduvat, kui tuleb, saad ka eelsoojendina kasutada.

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 21:31
Postitas rantto
Ja kui suveka kirjeldatu ei anna tulemust siis saab selle eelsoojendiks ümber ehitada. Kunagi sai seda teed mindud kui veel disla oli.

Eelsoojendi käivitamine: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=1776

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 22:59
Postitas nampat
Aga mis tähendab suhteliselt ökonoomne?

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 23:06
Postitas saab9-3
Maanteel 5,5 umbes, kokku keskmine oli mul 7 kandis.

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 23:08
Postitas nampat
Sellisel juhul tuleb tunnistada, et öko tõesti :)

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: K Jaan 05, 2011 23:10
Postitas suvekas
Aga mis tähendab suhteliselt ökonoomne?

Omades sama mootoriga nii 9-5 kui ka 9-3, siis suhtliselt ökömoomne, tähendab minu mõlema auto puhul talvisel ajal 7-8l/100km. Peab muidugi arvestama ka seda, et lisasoojendid tarbivad samuti kütust. Suvisel ajal on keskmine kulu 6,5l.
Mäletan, et volvo awd oma 2,4 l diisliga tarbis suvisel ajal kõigest 5l, sealt tulebki see suhteline. Samas oleneb ka parema jala raskusest ja tee oludest, minu jalg on kerge aga saabas vääga raske:red:

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: N Jaan 06, 2011 8:17
Postitas vallikas
Õnnitlused, vist, sest ei tea ju mis ootamatused võivad kasutatud autoga ees oodata. Diislilt ju kardetakse veel enam neid ootamatult suuri väljaminekuid.

Ise tahaks ka veel ökomat praegusest, aga mitte ainult kütusekulu vaid remont ei tohiks ka ülejõukäia. OG9-3 lõrin seistes on seni mind hirmutanud, võibolla oleks pidanud ivometsa diisliga ikka diili ära tegema :red: Eile pool päeva vahtisin diiselovlovisi...

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: N Jaan 06, 2011 8:22
Postitas Trionic
Kui neil diislitel natuke EDC`d- ja turbot tuunida,saab need tavakasutuses veelgi ökomaks ning "vajutades" veelgi võimsamaks.Eriti kehtib see veidi uuemate mootorite,milledel juba VNT kompressor kasutuses on puhul.

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: N Jaan 06, 2011 9:23
Postitas ivomets
Kui neil diislitel natuke EDC`d- ja turbot tuunida,saab need tavakasutuses veelgi ökomaks ning "vajutades" veelgi võimsamaks.Eriti kehtib see veidi uuemate mootorite,milledel juba VNT kompressor kasutuses on puhul.

vot see on küll hea uudis; aga kes see teeb seda ??
proovin siis sellise auto ka osta, et seda kohe järele proovida! :love:

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: N Jaan 06, 2011 10:11
Postitas Trionic
Opeli foorumites ju küllaga neid teemasid lahatud.

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: R Jaan 07, 2011 1:29
Postitas Marno
endal 1,9Tid, kas seda ka ökonoomsemaks ja väheke võimsamaks saaks tuunida. Millistest Opeli foorumitest, neid ju nii palju. Kui tead mõnda, annad äkki lingi. Tänud

Vajaks tutvustust 2.2 liitrine diisel

Postitatud: R Jaan 07, 2011 5:10
Postitas Trionic
Jutt käib ikka Opeli 2.2tiD mootorist,mitte Fiati 1,9`st siin.Kindlasti pakutakse ka neile diislitele kõiksuguseid lahendusi,mina neist palju ei tea.