1. leht 1-st

9-5 soojendustemperatuurid

Postitatud: L Jaan 15, 2011 16:29
Postitas pluggerxxx
Tervitus,

niisama huvi pärast uurin, et kas keegi teine 9-5 omanik ka veel oskab kommenteerida pragu külmal talvel selle sõiduriista salongisoojenduse temperatuure.

Nimelt pean ise nentima, et isegi töötemperatuuri saavutades ja kliimal temperatuuri HI peale kruttides puhub avadest vaid ikka sellist kuumempoolset leiget õhku.

Termostaat saanud autol ära vahetada ja muidu pasitab jahutussüsteemiga kõik ok olevat aga kui ma siin võrdlen näiteks Mondeo või Hyundaiga siis neil puhub põhja keerates sellist kuuma, et kõrveta või näpud ära.


Lihtsalt mõtlen siin, et kas võib olla Itaaliast toodud masinal midagi teistmoodi soojandusradikate suurustega vms äkki?

9-5 soojendustemperatuurid

Postitatud: L Jaan 15, 2011 16:57
Postitas ivomets
võimalus , et külma puhub ainult juhipoolt.
muidu ikka 9-5 läheb soojaks ikka ka.

9-5 soojendustemperatuurid

Postitatud: L Jaan 15, 2011 17:03
Postitas napoleon
Ei tea, mis see "kuumemapoolne leige" täpselt on, aga minu Griffin ka päris tulist ei puhu, samas salong läheb kiiresti soojaks. Ise arvan, et võibolla ACC ei lasegi päris kuuma tuppa, ei meeldi see tulikuum ju ei klaasile ega inimestele.

9-5 soojendustemperatuurid

Postitatud: L Jaan 15, 2011 17:11
Postitas pluggerxxx
Ei tea, mis see "kuumemapoolne leige" täpselt on, aga minu Griffin ka päris tulist ei puhu, samas salong läheb kiiresti soojaks. Ise arvan, et võibolla ACC ei lasegi päris kuuma tuppa, ei meeldi see tulikuum ju ei klaasile ega inimestele.

Antud "kuumemapoolne leige" on selline temperatuur- et noh käega katsudes on umbes sama kui soojuspump sooja puhub toas või midagi sellist kui kellegi seostub sellega.

Külmema ilmaga olen märganud ka seda veel, et linnaliikluses hakkab temperatuuriseier keskohast uuesti allapoole liikuma kui salongiventilaator pea maksimumvõimsusel on- justkui see 9-5 mootor ei tekitaks väga palju üleliigset sooja vms :eureka:

Noh, termomeeter on vast igaühel olemas, võime ju väikese võrdluse teha ja ära mõõta kui kuuma kõige kuumema astme peal puhub kellelgi.

9-5 soojendustemperatuurid

Postitatud: L Jaan 15, 2011 19:01
Postitas warum
kust poolt jahedamat tuleb?Kui mõlemilt poolt siis peaks jahutusvedeliku kontrollima, kui juhipoolt siis on juba tuntud viga, endal on see klapp katki ja olen talveks ta soojapeale jätnud(väikese ratsiga), aga muidu puhub 9-5 ikka kuuma õhku

9-5 soojendustemperatuurid

Postitatud: P Jaan 16, 2011 11:33
Postitas AndresV
...kui ma siin võrdlen näiteks Mondeo või Hyundaiga siis neil puhub põhja keerates sellist kuuma, et kõrveta või näpud ära.

Lihtsalt mõtlen siin, et kas võib olla Itaaliast toodud masinal midagi teistmoodi soojandusradikate suurustega vms äkki?
Leidsid ka millega võrrelda! Eelmise Mondeo kliima oli nii loll et mitmed kirusid-kiruvad seda kuuma õhku, mis ta auto režiimis otse juhi jala peale puhub! :wall: Saabi kliima insenerid on rohkem sõitjate mugavuse peale mõelnud kui Fordi omad.

Mul ka Itaalia turule tehtud 9-5 ja VÄGA kiirelt läheb salong soojaks! HI peale pole kunagi vaja panna. Ja pole sellist mõtetki tulnud et kas sooja õhu temp on ikka piisav või ei. Eesmärk ei ole ju autos ihukarvu kõrvetada või plasti kärsatada. Vaja tuba soojaks saada ja see käib kiirelt.