1. leht 1-st

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 16:45
Postitas west2
Autoks 9-5 2001a 2.3t 136kw. Asi hakkas pihta käigukasti vahetamisega mis,andis otsad.
Vahetuseks tuli mootormaha ja vahetati ära ka tihendid plokikaas ja kollekotoril.Plokk käis ka lihvimises.Lisaks sai ka otsakaas maha võetud kuna ajas õli välja.Peale kokku panekut oli köik norm , kuni 2-3km mil hakkas vilgutama õlituli.Sai siis kohe tagasi mindud ja puhastati ära mingi pisike kolb otsakaane all.Lootuses et asi korras sai jälle minema sõidetud umbes sama maa 2-3 km ja jälle sama jama.Uuesti töökotta tagasi minnes sai pandud külge õliröhukell ja surve oli norm kohapela 1 bar ja töusvate pööretega rohkem.Peale seda sai pandud uus õlirõhu andur arvates et pani lihtsalt segast ja 3-ndat korda sai ära sõidetud natuke rohkem ja siis uuesti õlituluke põlema ja hakkas ka puterdama mootor.Nüüd auto tagasi töökojas ja selgus et kolvid on õlised.Enne kokkupanekut tehti ka mootori sisepesu.Kas viga saab olla vales ploki tihendis?Vöi on juhtund midagi hullemat.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 17:17
Postitas ivomets
huvitav kus tehti??

rõhk võiks ikka sinna 3 kanti jääda pööretega.
oh, seda sisepesu ju ei soovitata turbiiniga motodele, see peseb kõik saasta lahti ja see võib ummistada mida iganes.
nats jääb arusaamatuks, et miks kasti jama puhul niipaljusid muid asju torkima hakati??
ja kas õlivõtu õel ikka lõpuks puhastati??
see on muidugi küsimus NR1. antud teema kohta.

ja kas uus o-tihend ikka pandi õlitoru peale?

kolvid õlised ja puterdamine on mingi muu asja viga, kui õlirõhk.

igaljuhul palju huvitavaid asju!

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 17:27
Postitas west2
no kuna mootor juba maha tuli siis otsustati ka lekked mootoril korvaldada.Õlivötturi sõela ei puhastatud.Kas vales ploki tihendis vöib asi olla??

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 17:40
Postitas iisak
Sellele mootorile saab ainult ühte varianti kaanetihendit olla.
Noh muidugi jõuga saab sinna ka Lada oma istutada:cool:

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 18:25
Postitas ivomets
.Õlivötturi sõela ei puhastatud.??

noh siis pole paha kõik see kupatus uuesti maha võtta ja viga üles otsida ja sõel kah puhastada.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 18:54
Postitas Trionic
Ei kastivahetuseks,ega ka õlivõtturi puhastamiseks pole tarvis mootorit eemaldada 9-5`l.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 20:56
Postitas warum
Autoks 9-5 2001a 2.3t 136kw. Asi hakkas pihta käigukasti vahetamisega mis,andis otsad.
Vahetuseks tuli mootormaha ja vahetati ära ka tihendid plokikaas ja kollekotoril.Plokk käis ka lihvimises.Lisaks sai ka otsakaas maha võetud kuna ajas õli välja.Peale kokku panekut oli köik norm , kuni 2-3km mil hakkas vilgutama õlituli.Sai siis kohe tagasi mindud ja puhastati ära mingi pisike kolb otsakaane all.Lootuses et asi korras sai jälle minema sõidetud umbes sama maa 2-3 km ja jälle sama jama.Uuesti töökotta tagasi minnes sai pandud külge õliröhukell ja surve oli norm kohapela 1 bar ja töusvate pööretega rohkem.Peale seda sai pandud uus õlirõhu andur arvates et pani lihtsalt segast ja 3-ndat korda sai ära sõidetud natuke rohkem ja siis uuesti õlituluke põlema ja hakkas ka puterdama mootor.Nüüd auto tagasi töökojas ja selgus et kolvid on õlised.Enne kokkupanekut tehti ka mootori sisepesu.Kas viga saab olla vales ploki tihendis?Vöi on juhtund midagi hullemat.
kast tuli ju vahetada mitte muid juppe, kindlasti on eestis"saabi spetse" mille tagajärgi ei tea isegi foorum...lase samal mehaanikul uuesti vaadata mootor üle ja siis pane uue mootori kuulutus siia.Vabandust aga nii ei saa, kahju hakkab:(

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 21:59
Postitas west2
tuli välja et saaled kulund.Oskab keegi õelda palju maksavad ja kus kohast osta.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 22:02
Postitas Trionic
Teatud põhjustel lõpevad taastatud vända-kepsugrupiga B205/235 uuesti ja kiiresti.Teemat on siin foorumis lahatud põhjalikult.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: L Jaan 15, 2011 22:13
Postitas ivomets
pagana pihta; taas keeruline lugu...

nagu ma aru saan, siis ennem ei olnud seda viga ja masin sõitis ja rõhk oli OK??

siis ei saa saaled korraga saba anda; miskit muud ikka pees, et õli ei jõua piisavalt suure survega sinna kuhu vaja...

muidugi ummistunud õlivõtusõel oleks ikka ka märksõnaks niikaua kuni seda ära ei puhastata.

Samas parim soovitus, mis võib lõppeda päris väikese summaga, ON: viia oma saab sinna töökotta, kus ennem ka saabe remonditud on ja kus TEATAKSE, MIDA TEHAKSE.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: P Jaan 16, 2011 13:32
Postitas jupid
Teatud põhjustel lõpevad taastatud vända-kepsugrupiga B205/235 uuesti ja kiiresti.Teemat on siin foorumis lahatud põhjalikult.

ma ei saanud küll nüüd selle lause mõttele pihta ...

Jamad mootoriga!!

Postitatud: P Jaan 16, 2011 14:11
Postitas sebastian
Teatud põhjustel lõpevad taastatud vända-kepsugrupiga B205/235 uuesti ja kiiresti.Teemat on siin foorumis lahatud põhjalikult.

ma ei saanud küll nüüd selle lause mõttele pihta ...
Trionic ilmselt pidas silmas, et kui väntvõll juba lihvitud, tuleb kasutada paksemaid (remontmõõtu) saalesid. Kuna aga väntvõllil lihvitakse paratamatult kõvem kiht maha, siis ei pea see kooslus B205/235 mootoritel kaua vastu.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: P Jaan 16, 2011 15:45
Postitas west2
Kõige parem selle asja juures on et tuli paigaldada uus käigukast,vahetada tihendid ja otsakaane uus hermeetik.Aga et nüüd selline jama:wall:

Jamad mootoriga!!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 8:45
Postitas Trionic
Varasemaid pikki jutte ei viitsi korrata,aga nagu Jupatski mainis-väntvõll on eri pinnatöötlusega.Neile ei pakuta isegi remontmõõdus raamsaalesid,kuna vändalihvi pole ette nähtud.Kepsu omi küll saab,kuid tavaliselt saavad eriti "pihta" just raamipinnad.Lisaks saavad kannatada bal.võllide saaled ja neist ei tea enamik "remondimehi" eriti midagi,aga sealt kaob samuti õlirõhk.

Ja kõik saab alguse,nagu Ivometski mainis puudulikust õlitusest,ehk siis umbes õlivõtturist.See on "hiiliv" protsess.Õnneks paljud foorumlased on lasknud meil iga mõne õlivahetuse järel ka sõela puhastada.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 9:37
Postitas ivomets
krt, nende balansvõllide saaledega ei lähe mul iialgi meelest, kui ma oma esimese saab 96 ostsin ja siis Viljandist-Pärnusse sõites tuli kolin sisse, ja põhjuseks oli balansvõlli saale:
saale mis oma olemiselt peab olema ühes tükis sililinder , mis pessa sisse pressitakse, oli asendatud kahe pooliku saalega, nagu raam- või kepsusaale. ja siis need poolikud tükid lihtsalt lahkusid sealt pesast.... :wall:: fight:

Ega selliseid mootorimehi küll, kes väntvõllisaaledest rohkemat seal mootori sees näha ei suuda, et kuhu see paganama õli rõhk minna võiks.. :?

Jamad mootoriga!!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 12:55
Postitas west2
Oskab keegi õelda palju raam-ja kepsu saaled kokku maksavad??

Jamad mootoriga!!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 13:13
Postitas ivomets
no ma ikka arvan, et sul muud viga, ennem ju oli korras see asi??

ja nagu trionic kirjutas, ei aita vaid nende saalede vahetamisest. ka tasakaalustusvõlli saaled ju kuluvad...

lase õlivõtusõel esmalt järgi vaadata/puhastada. see tunni töö kui õppind mehed ja teavad, mis teha.
sellest võib olla täiesti su rõhk kadunud. eriti kui veel silikooni jõhkralt vahele topiti ja see sinna ette kõik võis minna.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 13:22
Postitas west2
sõel oli suht puhas aga üks kepsu saale suht läbi ja väntvöll terve.
Sealt arvatavasti asi alguse sai.

Jamad mootoriga!!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 13:55
Postitas iisak
sõel oli suht puhas aga üks kepsu saale suht läbi ja väntvöll terve.
Sealt arvatavasti asi alguse sai.
Kuidas väntvõlli "terve olek" tuvastati?

Jamad mootoriga!!

Postitatud: E Jaan 17, 2011 14:03
Postitas ivomets
sõel oli suht puhas aga üks kepsu saale suht läbi ja väntvöll terve.
Sealt arvatavasti asi alguse sai.

tegelikult on ikka nii, et see kepsu saale on juba põhjus.
eks õlitust jäi vajaka ja sellepärast lähevad saaled kuumaks ja surevad...