1. leht 1-st

96 tagapidurite ümberehitus

Postitatud: E Jaan 17, 2011 12:11
Postitas ivomets
originaal pid. silindrid said vahetatud lada 2105 silindrite vastu. läbimõõt 20.6 mm, vist oli

1. eemaldada vana silinder ja jonnistada uue silindri ava piirjooned, mis on 30 mm, niimoodi, et vana ava ülemine äär jääks ka uue ava ülemiseks ääreks.
2. freesida ava. ja puurida augud silindri kinnitamiseks.
3. siis teha valmis uus vasest toru, mille ühte otsa panna lada piduri silindrisse sobiliku kermega ots, teise otsa saabi ots. Toru ümber võiks panna ka jupi kummivoolikut, millega saaks toru fikseeritud ja mis ei laseks torul minna pärast vastu sillatala.
4. edasi tuleks klotside ülemiste otsade toetuskohad lõigata ca 4 mm, sügavamaks, et klotsid kenasti trummlisse mahuksid. tehtud ketaslõikajaga, kui 1 ketta asemele pandud 2 2 mm sama läbimõõduga ketast.
muidugi eemaldad trumlil kulumisest tekkinud rant.
5. siis teha käsipiduri jubinas, mis käib klotside vahele ka 6 mm pikemaks ja täpsus reguleerida.
6. ja ongi valmis.




Lisatud failid

96 tagapidurite ümberehitus

Postitatud: E Jaan 17, 2011 15:39
Postitas Nakataja
Päris nutikas värk. Tea kas võtab paremini ka?
Mis selle ümbertegemise põhjuseks oli - kas originaal silindreid ei ole enam saada?

96 tagapidurite ümberehitus

Postitatud: E Jaan 17, 2011 15:45
Postitas ivomets
vot orig silindrid on vist veel viimased asjad mida praegusel ajal poest saab. mingi 6 või 7 euri tk.
aga põhi värk ikka selles, et klotside kuludes jäävad klotsid trumlist kaugele... aga need lada silindrid on automaatse reguleerimisega.
ja muidugi suurema läbimõõduga, mis peaks suurendama tagapidurite jõudu

96 tagapidurite ümberehitus

Postitatud: E Jaan 17, 2011 22:38
Postitas Lepa
Ma just mõtlesingi, et sa võiks teha selle operatsiooni kohta õpetuse, kui auto teemast toimuva kohta lugesin :thumb:

Kindlasti anna siin ka teada, kuidas sai, kui rohkem loomkatseid seljataga.