1. leht 1-st

Tonnine ei käivitu

Postitatud: K Jaan 26, 2011 21:28
Postitas mihkel1404
Autoks siis 2.0 turbo 136kw aastast 1988.
Probleem siis selline, et sai saabik nädalapäevad tagasi lumevaiba alt välja kaevatud ja peale aku peale panekut käivitus esimese katsega koheselt. Sai sõidetud 10m eemale ja sinna jäetud. Järgmisel päeval enam ei käivitunud, käia palju tahad ~10-20 sek tagant teeb ainult üksiku potsu. Aku laetud, bensiin peale tuleb, säde on. Kontrollisin ka küünlaid- täitsa märjad, puhastasin ja käisin õrnalt vahe viiliga üle. Mitte midagi ei oska proovida enam. Tean ka, et neti teel autot ei paranda, aga ehk oskab keegi midagi kosta enne kui peab lohistama hakkama...

Tonnine ei käivitu

Postitatud: N Jaan 27, 2011 11:36
Postitas NO FEAR
Kas säde on enne jagajat või küünaldel?

Tonnine ei käivitu

Postitatud: N Jaan 27, 2011 16:17
Postitas mihkel1404
Küünaldel.

Tonnine ei käivitu

Postitatud: N Jaan 27, 2011 16:46
Postitas olaviv
Kas 88a. turbomootor juba mitte DI kassetiga polnud? Kui nii siis ilmselt kassett surnud. Teine variant on õhulugeja äkksurm.
Kui küünlad märjad siis silindrid bensiini täis ja segu liig rikas - ei käivitu. Võta kütusepumba kaitse välja ja proovi käivitada 5-10 sek, kui nüüd sädemega korras on siis peaks vähemalt mõneks sekundiks tööle minema.

Tonnine ei käivitu

Postitatud: N Jaan 27, 2011 20:22
Postitas mihkel1404
Ei ole DI kassetiga. Proovisin ka nii et pump oli väljas, mitte mingit muutust. Kas õhulugeja surma ei saa kuidagi testida vms.? Või on ainuke variant proovida kindlalt töötavat õhulugejat?

Tonnine ei käivitu

Postitatud: L Jaan 29, 2011 17:32
Postitas mihkel1404
Ei ole DI kassetiga. Proovisin ka nii et pump oli väljas, mitte mingit muutust. Kas õhulugeja surma ei saa kuidagi testida vms.? Või on ainuke variant proovida kindlalt töötavat õhulugejat?
Nii auto käib, aga tuterdab. Aasta tagasi oli täpselt sama probleem ( Eelmine teema ) Oskab keegi pildilt näidata või juhendada kus kohas asuvad mootori massi juhtmed. Eeline kord oli viga selles ja nähtused ka klapivad. Oleksin tänulik. :notworthy:

Tonnine ei käivitu

Postitatud: L Jaan 29, 2011 19:13
Postitas Trionic
Mootori mass käib kasti padja kõrvale ja keremass(id) akualuse/koopa vahele.
Pole nagu massiprobleemi moodi,aga tasuks kontrollida akujuhtme ja kaabliklemmi vahelist takustust.

Tonnine ei käivitu

Postitatud: L Jaan 29, 2011 22:09
Postitas mihkel1404
Jällegi mootor ei käivitu enam. Praegust 98% sama probleem nagu aasta tagasi. Homme valges üritan kõik massi juhtmed üle vaadata, eks siis paistab kas saab asja või ei.

Tonnine ei käivitu

Postitatud: P Jaan 30, 2011 12:32
Postitas sebastian
Kuidas jagaja seest välja näeb? On puhas ja kuiv? Kaanes pragusid ei ole?

Midagi sarnast oli mul '88 aasta masinaga, kui jagajas Hall andur jamas, sai see vahetatud. Aga sellest palju aega möödas, väga kindel enam pole, kas just selle viga...

edit: veel üks asi...küünlajuhtmed võiks üle vaadata. Kõige parem pimedas, kui auto käib. Kui juhtmed lekivad (lihtsalt vanad) siis on sädeme ülelööke näha või kuulda iseloomulikku praksumist.
Sellin probleem mu '88 Saabil kindlasti oli, kui meelde tuletada - juhtmed viletsad ja puterdas.

Tonnine ei käivitu

Postitatud: E Jaan 31, 2011 8:36
Postitas Trionic
Kui on väntvõlli anduriga masin(arvan,et on),siis viitab kirjeldus selle rikkele.Kontrollida seda saab ainult ossilloskoobiga.

Tonnine ei käivitu

Postitatud: E Jaan 31, 2011 21:20
Postitas mihkel1404
Kui on väntvõlli anduriga masin(arvan,et on),siis viitab kirjeldus selle rikkele.Kontrollida seda saab ainult ossilloskoobiga.
Kui ma nüüd puusse panen, siis on piinlik, aga mis seal ikka andke tuld siis.:gun: Aga ega väntvõlliandur pole see mis asetseb seal aku kõrval poritiiva peal?

Tonnine ei käivitu

Postitatud: E Jaan 31, 2011 21:46
Postitas Trionic
Asub rihmaratta all.

Tonnine ei käivitu

Postitatud: N Veebr 03, 2011 16:30
Postitas keenius
Eks ma tulen panen õhtul auto käima kui varuosi jätkub!