1. leht 1-st

Mootor katkub - ärge öelge, et DI-kassett

Postitatud: K Aug 24, 2005 18:54
Postitas RedBaron
Saabigurud aidake :notworthy: Auto ise 97`aasta 9000, 2,0 l turbo 110 kw ja manuaal.
Need teemad käisin juba läbi
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 5#pid11734
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 6#pid12860
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 40#pid2439
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1519

Pean tunnistama, et küünlaid pole veel maha keeranud ja kõige suurem hirm on, et äkki tõesti DI-kassett, mis teadupärast maksab :wall: Auto ise on pidevalt hooldatud ja hästi hoitud ning orig.ls hetkel 172 tuh. Hakkas nagu tembutama ca kuu aega tagasi palavate ilmadega, siis kui jahedamaks läks, jäi järele. Nüüd kui siin mõni päev jälle ilmad suht kuumad, hakkas nagu jälle. Samas ei saa pead anda, et just välistemperatuuriga seotud. Põhja all bensufilter tundus normaalne ja on mitte väga ammu vahetatud ilmselt (minu käes on auto olnud 3 kuud). Ehk on see toitesüsteemi viga hoopis, et nagu külmemaga segu rikkam, saab rohkem peale ja tuksub paremini...? Linnast väljas kannatab täitsa sõita madalate pööretega, siis auto kõige rahulikum. Kui järsult kiirendada, siis hakkab katkuma ja samas kui surud edasi, siis mingi aeg vabaneb nagu paisu tagant ja lippab jälle. Linnas suht võimatu. Ja kui parasjagu tuur peale tuleb, siis ka peale käivitamist kuuled, kuidas mootor tühikäigul lonkab. Päris külmkäivituse puhul küll ei ole täheldanud. Esimese hooga lambist kohe küünlaid ei tikuks vahetama, sest tundub, et asi ainult selles ei saa nagu kuidagi olla. Ette tänulik iga asjaliku mõtte eest:eureka:

Mootor katkub - ärge öelge, et DI-kassett

Postitatud: K Aug 24, 2005 20:57
Postitas ivomets
aga äkki syytekassett?

Mootor katkub - ärge öelge, et DI-kassett

Postitatud: K Aug 24, 2005 20:58
Postitas Arno

Mootor katkub - ärge öelge, et DI-kassett

Postitatud: N Dets 15, 2005 21:56
Postitas RedBaron
Vabandan, et alles nüüd infot jagan, kuigi viga ammu kõrvaldet :red: Et ehk on kellelgi tulevikus sellest teadmisest kasu........vahetasin ära summuti tagumise püti ja paigaldasin tutika kuna oli teine tõesti roostes ja kostus ka sõela vms. kolinat sealt seest. Kahtlustasin vahepeal ka lambda sondi. Nagu see tehtud nii ka kohe viga kadus nagu nõiaväel ja auto pelab nagu muiste. Ju siis vajusid vahepeal sõelad viltu vms. ja poos hinge kinni.

Mootor katkub - ärge öelge, et DI-kassett

Postitatud: R Dets 16, 2005 11:15
Postitas Factor
Analoogne kogemus on mul olemas töökaaslase saabiga, (Saab 9000 1995a. 2.0).
Aegajalt tuli tagumisest pütist selliseid pisikesi riide tükikesi, siis sai selgeks, et juu sellel tagumisel pütil seal mingi topelt sein, kus siis islotasiooni materjal vahel. Autot katkuma, ega ebakorrapäraselt tööle siiski ei pannud.
Ükspäev sai siis temaga Tallinast peale koosolekut Pärnupoole sõita ja jalgu jäi üks rekka, sikutas siis 5->4 peale, et kiire möödasõit teha. Kui me olime jõudnud rekkale kõrvale, kõis jube matakas, nagu keegi oleks kauhrist lasknud. Rekkajuht tõmbas hoobilt teeservale ja hakkas rekkal kumme kontrollima. Meiegi mõtlesime esialgu et rekkal lõhkes kumm. Mõne hetkepärast saime siiski aru, et see vist siiski ei olnud rekka kumm, kuna salongi kostus jube mürin. Ei julgenud kohe pidama kah jääda, äkki rekkajuht on väga pahane. Mõned kilomeetrid eemal pidasime auto kinni ja selguski, et seda "kasltsu" (tundus astpest riide taoline materjal ) oli kogunenenud püti ava täis ja väljalaske surve oli möödamineku hetkel niipalju suur, et lõi selle püti laiali :D
Vot selline lugu siis........

Mootor katkub - ärge öelge, et DI-kassett

Postitatud: R Dets 16, 2005 12:02
Postitas Nastix
Mul eelmise autoga kah sarnane kogemus, kus püti vaheseinad olid läbi roostetanud ning sumpsitorust hakkas takku välja ajama. Ise imestasin, et miks kurat masinal üldse jõudu pole. Kui taku avastasin, arvasin esiti, et posikesed on lolli nalja teinud. Lõpuks tõeni jõudes sai pütt vahetatud ja mured kadusid.