1. leht 1-st
Survepesuriga mootori kallele
Postitatud: N Veebr 03, 2011 12:08
Postitas AndresV
Mu NG-le on korra tehtud survekaga mootoripesu, aastaid tagasi. Palusin ettevaatlik olla ja vähemalt mingeid äkilisi probleeme sellest ei tekkinud.
Siiski enam ma ei tunne küll mingit soovi survekaga auto või tsikli mootori kallale minna. Täitsa tavaline veevärgisurve võimaldab ka pihusti otsa piisavalt valusa joa regullida.
Survepesuriga mootori kallele
Postitatud: N Veebr 03, 2011 12:11
Postitas Cyber
Viisakalt (mõistusega) tehes ei juhtu midagi. Isegi pestud teist. Ära ujuta elektrit üle. EI pea ka maailma kõige suurema survega igalt poolt tegema. Peale pesu võta DI maha ja kuivata küünalde ümbrus ära. Ja siis mootor käima ja soojaks, siis kuivab ära.
Survepesuriga mootori kallele
Postitatud: N Veebr 03, 2011 13:45
Postitas RStorm
Leidsin hoopis
sellise. Algul survekaga ettevaatlikult suurem jama maha ja siis sellega üle käia. Mai tea nüüd küll, kes neid eestis müüb
Survepesuriga mootori kallele
Postitatud: N Veebr 03, 2011 13:53
Postitas Thor
Liqui Moly tooteid müüb Tallinnas Värvifoorum
Survepesuriga mootori kallele
Postitatud: N Veebr 03, 2011 14:09
Postitas iisak
Müüme ka meie.