Saab 9-5 õlituli ei kustu enam
autoks see mis andmetes.viga ilmnes täna suure külmaga panin auto käima ja õlituli ei kustunud ki ära, käis umbes minuti ja ikka põles, jätsin seisma ja nüüd ei tea mis teha, kas on võimalik et midagi külmus ära näiteks?
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7665
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
õlirõhu andurid lähevad väga tihti peeti.
ja muidugi õlivõtu sõel umbe, ja kui seal ka vett, või niiskust sees, siis võib see ka ära külmuda...
kõige lollikindlam viia paelaotsas töökotta ja seal andur ja sõel mõlemad üle vaadata.
kui tahad riskida, siis võid lasta kohapeal natuke töötada kui ei ole MINGEID KÕRVALISI EBATAVALISI helisid.
et siis näha, kui veits soojeneb kas õliandur hakkab tööle.
samas siis võid vaadata kas õlivarda peal õlitaseme joon on väga konkreetne, või on näha, et õli ikkagi sees liigub ja varras nagu rohkem õline.
ja muidugi õlivõtu sõel umbe, ja kui seal ka vett, või niiskust sees, siis võib see ka ära külmuda...
kõige lollikindlam viia paelaotsas töökotta ja seal andur ja sõel mõlemad üle vaadata.
kui tahad riskida, siis võid lasta kohapeal natuke töötada kui ei ole MINGEID KÕRVALISI EBATAVALISI helisid.
et siis näha, kui veits soojeneb kas õliandur hakkab tööle.
samas siis võid vaadata kas õlivarda peal õlitaseme joon on väga konkreetne, või on näha, et õli ikkagi sees liigub ja varras nagu rohkem õline.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kui kohe töökotta minna ei taha ja eeldades, et tänane kuivavõitu töö(kui just andur vigane ei ole) midagi juba p..sse ei keeranud, siis vii paela otsas kuhuiganes soojemasse parklasse/garaazi ning lase õlil veidi vedelamaks minna ning vaata mis saab. Eks õlivahetus tuleb kindlasti ette võtta, ivometsa poolt loetletud asjad võiks boonusena üle vaadata
Veel tasub vahetada õlifiltrit, sest selle klapp ka mõnikord jamab.
Siiski kui vaadata kui palju siin foorumis on läbi käinud sama õlisurveteema, siis Saabi puhul õlisurve tule süttimisel mina lõpetaks igasuguse katsetamise ära ja ei käivitaks enam kordagi enne kui ei ole karteripõhja alt ära võtnud ja sõela jõllitanud.
Ja siis peale puhastustöid läheb niikuinii värske õli ja filter.
Rõhuandur läheb tavaliselt teistpidi pekki. Tuli mitte ei jää põlema, vaid ei sütti üldse süüdet sisse keerates.
Siiski kui vaadata kui palju siin foorumis on läbi käinud sama õlisurveteema, siis Saabi puhul õlisurve tule süttimisel mina lõpetaks igasuguse katsetamise ära ja ei käivitaks enam kordagi enne kui ei ole karteripõhja alt ära võtnud ja sõela jõllitanud.
Ja siis peale puhastustöid läheb niikuinii värske õli ja filter.
Rõhuandur läheb tavaliselt teistpidi pekki. Tuli mitte ei jää põlema, vaid ei sütti üldse süüdet sisse keerates.
Kui palju km õlivahetusest möödas on?
peale sedas minutit käimist lasin seista ubmes 5 minutit ja siis kustus kohe, üks asi oli see ka et panin just aku peale, äkki ei saanud ühendust või midagi, igatahes proovin uuesti külmalt siis annan teadaõlirõhu andurid lähevad väga tihti peeti.
ja muidugi õlivõtu sõel umbe, ja kui seal ka vett, või niiskust sees, siis võib see ka ära külmuda...
kõige lollikindlam viia paelaotsas töökotta ja seal andur ja sõel mõlemad üle vaadata.
kui tahad riskida, siis võid lasta kohapeal natuke töötada kui ei ole MINGEID KÕRVALISI EBATAVALISI helisid.
et siis näha, kui veits soojeneb kas õliandur hakkab tööle.
samas siis võid vaadata kas õlivarda peal õlitaseme joon on väga konkreetne, või on näha, et õli ikkagi sees liigub ja varras nagu rohkem õline.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
seda küll, aga eile kui oli 22 graadi lasin ka autol käia kohapeal kuni soojenemiseni ja siis polnud mingit mure, täna kui panin siis kustus ka ära algul kui panin tööle ja hakkas siis põlema uuesti, pole nagu sõitnud kuskile vahepealVeel tasub vahetada õlifiltrit, sest selle klapp ka mõnikord jamab.
Siiski kui vaadata kui palju siin foorumis on läbi käinud sama õlisurveteema, siis Saabi puhul õlisurve tule süttimisel mina lõpetaks igasuguse katsetamise ära ja ei käivitaks enam kordagi enne kui ei ole karteripõhja alt ära võtnud ja sõela jõllitanud.
Ja siis peale puhastustöid läheb niikuinii värske õli ja filter.
Rõhuandur läheb tavaliselt teistpidi pekki. Tuli mitte ei jää põlema, vaid ei sütti üldse süüdet sisse keerates.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7665
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
siit hakkab juba midagi välja kooruma, see kindel, et õli pumbani ei jõudnud kohe, kui alul tuli kustus, siis jäi põlema.
2 varianti. õli paks ; sõel umbes.
2 varianti. õli paks ; sõel umbes.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



õli on jube paks, isegi see õli mis on uus kanistris mis ülejäi on nii paks et ei taha korralikult väljagi voolata, millise õli peaks panema hetkel on vist15w40siit hakkab juba midagi välja kooruma, see kindel, et õli pumbani ei jõudnud kohe, kui alul tuli kustus, siis jäi põlema.
2 varianti. õli paks ; sõel umbes.
õlivõtturi puhastasin augustis ära
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Siinkohal lähebki nüüd pall selle värava suunas praegu.Vahet pole.Kui palju km õlivahetusest möödas on?
Tihti pesebki just värske ja heade pesemisomadustega õli sodi mootorist lahti, mis siis alla sõela ja õlifiltrisse koguneb.
Võta kindlasti alt lahti, enne kui uue õli sisse paned.
Seda enam, kui see eelmine õli on seal sees juba kereremondi eelsetest aegadest.
Vastasel juhul nüüd ongi see koht, et 1000km pärast on kõmaki ja laiali.
EDIT: nüüd lugesin uuesti ja sain aru, et augustis on midagi tehtud.

A millal enne seda õli vahetati?
Niipalju kui mina aru saan, siis sõela ummistumise peapõhjusi on 2.
Esimene on ikka seesama värdjas karterituulutus ja lühikesed sõidud.
Teine on tavaline inimfaktor. Keegi mingil hetkel laseb välbad pikaks ja saast koguneb. Siis pannakse mingi hetk "eriti vinge õli" ja varsti on oodata head tulemust.
Keegi Saabiguru võiks mind õigele teele suunata, kui ma asjadest valesti aru saan.

õlivahetusest on möödans 8000 tuhat km, käisin nüüd poes ja ostsin täissündi 5w,remondimees ütles et turbo mootoriga ei tohiks ki alla selle olla, igatahes vahetan täna selle õli ära, üks mure see et pole hetkel uut filtrit ja pole aega homseni ka oodata panen vana tagasi peale naftaga loputamist, mis sellest arvate?Siinkohal lähebki nüüd pall selle värava suunas praegu.Vahet pole.Kui palju km õlivahetusest möödas on?
Tihti pesebki just värske ja heade pesemisomadustega õli sodi mootorist lahti, mis siis alla sõela ja õlifiltrisse koguneb.
Võta kindlasti alt lahti, enne kui uue õli sisse paned.
Seda enam, kui see eelmine õli on seal sees juba kereremondi eelsetest aegadest.
Vastasel juhul nüüd ongi see koht, et 1000km pärast on kõmaki ja laiali.
EDIT: nüüd lugesin uuesti ja sain aru, et augustis on midagi tehtud.
A millal enne seda õli vahetati?
Niipalju kui mina aru saan, siis sõela ummistumise peapõhjusi on 2.
Esimene on ikka seesama värdjas karterituulutus ja lühikesed sõidud.
Teine on tavaline inimfaktor. Keegi mingil hetkel laseb välbad pikaks ja saast koguneb. Siis pannakse mingi hetk "eriti vinge õli" ja varsti on oodata head tulemust.
Keegi Saabiguru võiks mind õigele teele suunata, kui ma asjadest valesti aru saan.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Et siis vahetad õues või soojas ruumis ?
Kui õues, kuidas selle vana ja vähese voolavusega õli siis eduliselt kätte saad ?
Aega pead leidma ikka ka filtri hankimiseks, kui eelmise postituse vihjest õigesti aru sain !
Kui õues, kuidas selle vana ja vähese voolavusega õli siis eduliselt kätte saad ?
Aega pead leidma ikka ka filtri hankimiseks, kui eelmise postituse vihjest õigesti aru sain !
tegin nii et ajasin mootori soojaks nagu alati siis õli vedel, pesin filtri puhtaks ja 5w õli sisse, homme hommikul kirjutan kas mõjus see õli vahetusEt siis vahetad õues või soojas ruumis ?
Kui õues, kuidas selle vana ja vähese voolavusega õli siis eduliselt kätte saad ?
Aega pead leidma ikka ka filtri hankimiseks, kui eelmise postituse vihjest õigesti aru sain !
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
täna öösel oli juba 30 miinus graadi ja paargraadi juba sellisel graadil kõikumist on juba suur muutus, eeldan et vana õli ei tööta enam, sees oli muidu10w.tegelikult juba paarpäeva tagasi hakkasin vaatama et starter ei jõua kerida ja panin aku laadima...ei mõjunud see laadimine, õli nagu mesi paks
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
nii, täna peale eilset õli vahetust asi kohe parem, käima läks ka lihtsamini ja tuli kustus koheselt kui käima läks, nüüd tean vähemalt üht et 5w miinimum mis sisse panen, kui mure ei tule tagasi siis soojemate ilmadeda puhastan uuesti ka sõela, see oleks siis juba 2 kord aastajooksul
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja