Saab 9-3 Aero 2005, Heronyme
Postitatud: T Veebr 15, 2011 18:28
Tere saabisõbrad,
Kirjutan lõpuks paar sõna oma Saabist, mis on ka ühtlasi minu esimene auto. Tegelelikult on ta juba 2009.a. sügisest minu käsutuses olnud, aga pole seni mahti saanud kuna pole suur foorumites kommenteerija ... aga loodetavasti andestate ja parem hilja kui mitte kunagi?
Sõitmas võib teda näha enamasti Tartu teedel.
Andmed: 154kW 2.0T 2005, laser red, 5k manuaal käigukast, ES2-7: roheline ekraan ja 7 kõlarit, hall/hele-hall poolnahk sisu, soojendusega esiistmed, el. juhiiste, 1CD-mängija.
Ostetud sai Saab peale lühikest valimist Carcom'ist ja ostueelne kontroll teostatud Saabiantis. Auto oli toodud Rootsist ja hooldusraamatuga, kus aga teatud perioodist sissekanded lõppesid. Üldiselt tundus auto üsna heas korrast olevat, v.a. üks esivedru oli katki (Saabianti tuvastas), suunatuli läbi, esiklaas üsna kulunud ja ICM3 tegi kerget pinisevat häält, mistõttu lasin ICM2 vastu vahetada.
Siiamaani on Saab ennast suht eeskujulikult üleval pidanud, sõidumõnu ja avastamisrõõmi pakkunud. Midagi katastroofilist pole juhtunud
Jagan veel mõningaid viperusi ja tähelepanekuid -- saabiinimestel ehk huvitav lugeda (mul vähemalt on
):
Koos Saabiga tuli ka kohe huvi teda natuke putitada ja ennast mõnda aega vee ja nuudlite peal hoida. Lisatud on:
Sellega vast ma ka lõpetan.
Veelkord tervitused kõigile Saabiomanikele ja muretuid kilomeetreid!
P.S. Võib-olla üks alateadvuslik ajend Saabi ostuks oli see, et peres oli kunagi ammu kaks Saab 96. Ja veel, Aero omanikuna oli mulle meeldivaks üllatuseks, et Jean-Michel Jarrel on samuti "Aero" nimeline lugu ja album
Lisatud failid
Kirjutan lõpuks paar sõna oma Saabist, mis on ka ühtlasi minu esimene auto. Tegelelikult on ta juba 2009.a. sügisest minu käsutuses olnud, aga pole seni mahti saanud kuna pole suur foorumites kommenteerija ... aga loodetavasti andestate ja parem hilja kui mitte kunagi?

Andmed: 154kW 2.0T 2005, laser red, 5k manuaal käigukast, ES2-7: roheline ekraan ja 7 kõlarit, hall/hele-hall poolnahk sisu, soojendusega esiistmed, el. juhiiste, 1CD-mängija.
Ostetud sai Saab peale lühikest valimist Carcom'ist ja ostueelne kontroll teostatud Saabiantis. Auto oli toodud Rootsist ja hooldusraamatuga, kus aga teatud perioodist sissekanded lõppesid. Üldiselt tundus auto üsna heas korrast olevat, v.a. üks esivedru oli katki (Saabianti tuvastas), suunatuli läbi, esiklaas üsna kulunud ja ICM3 tegi kerget pinisevat häält, mistõttu lasin ICM2 vastu vahetada.
Siiamaani on Saab ennast suht eeskujulikult üleval pidanud, sõidumõnu ja avastamisrõõmi pakkunud. Midagi katastroofilist pole juhtunud

Jagan veel mõningaid viperusi ja tähelepanekuid -- saabiinimestel ehk huvitav lugeda (mul vähemalt on

- käigukangi nupp hüppas Riia mäest üles sõites küljest ära - sai tagasi liimitud
- küljepeegel tuli pärast pesu liimist lahti - sai tagasi liimitud.
- esimene ja tagumine saabimärk tulid pesuga lahti - said Saabi logoga kleepekad asemele pandud
- esiistmed on hakanud häält tegema
- tagavedrustus üksvahe kääksus, aga paari nädalaga jäi ise vait. Kuna vahepeal Saabiantis öeldi, et asi kriitiline pole, ei hakanud 3000 EEK välja käima
- ICM2 teeb külmaga häält ... soojenedes jääb vait.
- käiguvahetust harjutan siiamaani -- aeglasel sõidul kiirema manöövri tegemisel peab turbo-lagiga arvestama ja ka muidu entusiastlikumal kiirendamisel, kui pööretega koonerdad või piisavalt kiiresti käiku ei vaheta, tuleb väike jõnks vahele kus auto kuidagi liikuda ei taha.
- kiirel sõidul natuke konarlikumal teel vedrustus hüpleb ehk liialt ja tekib selline ebakindel tunne (paigaldada Koni Sport/FSD?); ning rool kisub ka kergeks.
Koos Saabiga tuli ka kohe huvi teda natuke putitada ja ennast mõnda aega vee ja nuudlite peal hoida. Lisatud on:
- Maptun Stage 1 - võimu ja väänet nüüd väidetavalt 186kW / 365Nm. Minek on parem küll ja mis linnas mulle meeldib -- madalamatel pööretel parem kiirendus. Just pärast Stage 1 panekut tekkis tunne, et vedrustust oleks vaja uuendada.
- Quaife LSD - sai ajendatud sellest, et järjekordsete lisa kW-de asemel peaks ehk pidamisega midagi tegema ning pinnuks silmas olid mõningad olukorrad kus tahtsid end kurvis sportlikult tunda või kiiresti kõrvalteelt peateele keerata/kiirendada, mispeale ESP sind ilusti maha rahustas või hakkas üks esiratastest ringi käima. Pole veel täpselt aru saanud, mis ta igas olukorras teeb, aga kurvis kiirendades on küll pidamist tunduvalt rohkem ja libeda peal paistab tahtvat mõlemaid rattaid rohkem liigutada. Samas libeda peal otse kiirendamine ei tundu eriti parem. Aga, see-eest paistab, et driftida saab
Täpsemalt ei oska, aga öelda, sest kinni pole kuhugi jäänud ja teist sarnast Saabi pole ka kõrvalt võtta olnud.
Sellega vast ma ka lõpetan.
Veelkord tervitused kõigile Saabiomanikele ja muretuid kilomeetreid!

P.S. Võib-olla üks alateadvuslik ajend Saabi ostuks oli see, et peres oli kunagi ammu kaks Saab 96. Ja veel, Aero omanikuna oli mulle meeldivaks üllatuseks, et Jean-Michel Jarrel on samuti "Aero" nimeline lugu ja album

Lisatud failid