1. leht 1-st

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: E Veebr 21, 2011 21:17
Postitas Ardi
Tere Saabiklubi rahvas

Pärast 3-me Volkswagenit ja pikki aastaid nendega, tundsin, et tahan vaheldust. Saab 9-3 SS on alati meeldinud, kuid ikkagi olen teda kuidagi kartnud:). Praegu kui esimene paagitäis bensiini on maha sõidetud, hakkab auto järjest rohkem meeldima.

Auto peaks siinsele lugejaskonnale tuttav olema, eelmise omaniku teemagi siin üleval ning siia foorumisse palus ta mul teema teha, et auto käekäiguga kursis olla. Tulevikus püüan hoida auto laitmatus korras.
Laenan eelmise omaniku pilte (loodan et autorikaitsega probleeme ei tule:red:)
Pilt
Pilt

Loodan, et ma oma rumalate küsimustega siinseid saabigurusid väga ei pahanda.

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: T Veebr 22, 2011 18:59
Postitas TGB
Meeldiv näha et siin juba tuntud autod edaspidigi figureerivad :thumb:
Ilus auto, ilusa salongiga! Jõudu ja edu, ning muretuid kilomeetreid :beer:

Nendest jõledamaid velgi ei ole mina elus näinud..

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: N Veebr 24, 2011 20:38
Postitas Ardi
Veljed on jah sellised, et tekitavad vastakaid arvamusi. Tegelikkuses on ilusamad kui pildilt vaadates.

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: R Mär 18, 2011 22:03
Postitas Ardi
Natuke juttu üle pika aja.

Külmade ilmadega käis töölt koju sõites lihtsalt kõva prõks ja esiklaasi jooksis mõra, klaasipesu vedelik külmus täkkese. Esiklaas läks ette originaal.

Täna vahetasin ära stabika kondid (lihtsalt ei kannatanud enam seda kolinat) ning nüüd esisillas jälle vaikus, õõtshoova puksidele lasin ka mingit lubrikanti, kuna üle lamavate politseinike sõites kippusid kääksuma, esmamuljel tundub et aitas.

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: P Mär 27, 2011 21:24
Postitas Ardi
Neljapäeval jättis auto mind teele, poest väljudes tegi uksed lahti aga ei käivitunud, võtit enam süütelukust kätte ei saanud ( lock-i peale ei läinud), infodisplei näitas et rool on lukus, proovi uuesti, kuigi rool oli tegelikult lukust lahti. Lasin kodust varuvõtme tuua, kuid see ei reageerinud üldse. Muud ei jäänudki üle kui treiler tellida ja Carringusse viia. Pärast paari tundi Carringus sai asi korda, kalibreeriti roolilukk ja võtmed. Kõige selle olevat põhjustanud pingelangused kehva aku tõttu. Vahetasin aku ja autol oligi veel originaal aku peal. Loodame et enam nii ei juhtu.

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: E Mai 02, 2011 18:36
Postitas Ardi
Reedel külastasin autoga Carringut. Nimelt kui suverehvid alla läksid, sain aru, et veermik on ikka päris otsas sellel autol. Vahetusse läks enamus tagasillas olevatest puksidest ja liigenditest ning esisillas õõtshoovad. Mu lühike elu on näidanud, et originaalosi kasutades peab küll rohkem rahakotti kergendama, aga see tasub end pikapeale ära. Lisaks oli kätte jõudnud õlivahetuse aeg, lisaks sellele kõik filtrid, küünlad, geneka rihm. Loodetavasti on nüüd natukeseks ajaks jälle auto väga heas korras:).

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: E Mai 02, 2011 19:15
Postitas iisak
Millegipärast on mul tunne, et sa said ikka KORRALIKULT pügada seal Carringus kuna minu mäletamist mööda ei olnud sellel autol ÜHTKI lõtkuga detaili :wise:

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: E Mai 02, 2011 20:31
Postitas Ardi
Millegipärast on mul tunne, et sa said ikka KORRALIKULT pügada seal Carringus kuna minu mäletamist mööda ei olnud sellel autol ÜHTKI lõtkuga detaili :wise:

Carringus on tutvused ja talvel proovisõitu tehes kusjuures ei kolisenudki, aga kõik mis liigub see kulub

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: E Juul 18, 2011 21:49
Postitas Ardi
Palun targemate meeste nõu. Nimelt ei taha enam CD box mitte ühtki 6-st plaadist mängida. CD-sid annab box kätte probleemivabalt, mulle tundub, et lihtsalt ei hakka plaate üldse lugemagi vaid viskab ette disc error. Kas viga on box-is, kui jah, siis kas saab neid remontida?

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: L Aug 20, 2011 13:13
Postitas Ardi
Kuna aastatega oli autole lisandunud värvivigu omajagu, siis peale puhkust võtsin ennast kokku ning parandasin selle vea. Klõpsasin oma seebikarbiga ka mõned pildid, mis pole küll eriti head, aga annavad vast mingi ettekujutuse .
Kõik algas ühe reedesel pärastlõunal kui asusin autot lammutama. Kuna varem polnud Saabi lahti võtnud kulus mul selleks päris palju aega. Pärast 8-t tundi oli selline:
Pilt
Ees olid ootamas pikad päevad ja magamata ööd. Saabus kruntimise aeg.
Pilt
Pilt
Esimese asjana läks autole peale epo krunt ja seejärel 2 kihti täitevkrunti.
Pilt
Pilt
Järgnes krunti maha lihvimine ja hakkasin tasapisi asju ka värvima, sest neid väikseid pudinaid oli mul kokku mitu head kambritäit. Kere jäi oma korda ootama.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Praegu jäi auto veel vahatamata.
Paremad pildid autost tulevad hiljem kui fotograafia huviline sõber tagasi kodumaale jõuab.

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: T Aug 23, 2011 18:48
Postitas krs
kõva töö oled teinud.
värv on must või espresso black?

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: T Aug 23, 2011 21:35
Postitas Ardi
Tänan, jäin Espresso juurde.:)

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: P Aug 28, 2011 2:02
Postitas Thom
Tore näha, et mu endise auto eest kenasti hoolitsetakse. Tubli töö!:)

Ootan huviga korralike pilte!

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: R Sept 16, 2011 17:09
Postitas Ardi
Saab sai endale uue peeglite lüliti ning värske õli mootorisse. Peale jäävad tagapidurid puhastatud ja segusiibrile loeti peale uus soft, loodan et jätkub muretu sõit.

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: T Juul 10, 2012 6:41
Postitas Thom
Auto liigub muretult?

Saab 9-3 Aero 2.0T, 2005, Ardi

Postitatud: T Juul 10, 2012 22:25
Postitas Ardi
Auto liigub muretult?

Teema unarusse jäänud kuna kogu vaba aeg on läinud hobiautosse, et see suveks sõitma saada.
Auto liigub muretult, ainult korralised hooldused ja mõned pisi vidinad juurde läinud. Viimane suurem mure olid tagapiduri supordid, mis läksid vahetusse.
Loodan et muretu sõit jätkub:drive: