Siinkohal tahaks öelda, et väljend
Oleks
Parem
Eemaldada
Liiklusest
ei käi mitte Opeli, vaid just nendesamade meeste kohta, kes niisama lahmivad ilma kumbagi autot nägemata.

Vectral on kolme-punkti-õõtsad.
900NG-l on kaks õõtsa kummalgi pool ja ka neid on kahte varianti.
Siin foorumis on neid piisavalt kirjeldatud ja ivometsa teemades on ka ilusaid pilte.
Autolukkseppade hulgas on liikvel legend, et keegi olla NG-le paigaldanud Vectra kolmepunktiõõtsad ja stabika ära võtnud, kuid selline ümberehitus võiks küll toimuda igaühe enda vastutusel mingi põllurallika juures, mis tänavaliiklusesse (kus mina koos enda väikese tütrega sõidan), ei sattu.
Ma ei välista, et ülemiste amordikinnituste geomeetria võib olla sarnane, kuid sellega sarnasused ka piirduvad. Vectral ei ole poolraami. Ma ei usu hetkekski, et sharniir on sama kujuga. Kui üritaks Vectra püstikuid installida, tekib kohe küsimus, mis pooltelgedega saab? jne, jne, jne.
Milleks seda üldse vaja on?
Õigeid juppe on ju praegu liikvel.
Kui poest ei saa, siis helista mulle.
Ma ei tee hetkekski Opeleid maha.
Aga need inimesed võiksid loetleda, mitut Saabiga vahetatavat osa nad suudavad nimetada.
Seni las vaatavad sellelt lehelt Vectra õõtshoobade ja sharniiride pilte:
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/6262/5,21
Ja siit Saabi omi:
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/3522/5,21
Vist ikka ei ole päris sama...
