1. leht 1-st

ng900 rihmapinguti vahetus

Postitatud: K Mär 02, 2011 12:41
Postitas flood
Tere.
Nimelt selline küsimus, et kuidas ng900'l rihmapinguti küljest käib. Rull teeb väga kahtlast häält ja oleks tarvis vahetada. Ruumiga on nagu ta on, et silmadega otseselt kinnitust ei näe ja ei julge kallale ka minna, äkki lööb miskit laiali vms.

Kas rull on koos pingutiga või saab ka erladi vahetada? On keegi proovnud vaid rulli laagreid vahetada.

Tänades

ng900 rihmapinguti vahetus

Postitatud: K Mär 02, 2011 14:17
Postitas iisak
Juudas küll D116, lõpeta nüüd ära.:angry:
Teema algatajale:
Võtad 1/2 padrunikomplektist pikenduse ja näiteks "5" puuri.
Nüüd vaatad rihmapingutile peale-ÜLEVALT.
Seal on 4kandiline auk. Sinna pistad selle pikenduse ja tõmbad auto nina suunas.
Pinguti külje peal on auk kuhu pistad puuri sisse. Nüüd on pinguti lukustunud.
Nüüd võtad rihma maha ja "8" kuuskant võtme.
Sellega keerad pinguti maha.
Sai võibolla segane jutt aga ehk saad aru.

ng900 rihmapinguti vahetus

Postitatud: K Mär 02, 2011 14:19
Postitas Trionic
Rulli saab eraldi vahetada ja kui on metallrull,saab ka selle laagrit vahetada.Eelduseks pinguti mahavõtmine.

ng900 rihmapinguti vahetus

Postitatud: K Mär 02, 2011 17:01
Postitas flood
Seda neljakandilist auku ma näen jah, tõmban autonina poole, aga kas see "5" puur peab siis sinna auku minema, mis kohakuti liiguvad pingutit nina poole tõmmates? Või peaks seal veel mõni teine auk olema ?

ng900 rihmapinguti vahetus

Postitatud: K Mär 02, 2011 17:04
Postitas iisak
Need kohakuti augud on vajalikud!

ng900 rihmapinguti vahetus

Postitatud: K Mär 02, 2011 17:09
Postitas Trionic
Nr.5 jääb jämedaks.

ng900 rihmapinguti vahetus

Postitatud: L Mär 05, 2011 15:29
Postitas flood
Nii ta oli, pinguti plekirulli laager vahetatud ja asi korras. :cool:

Tänud abistajatele!