1. leht 1-st

K: B202 mootorid

Postitatud: L Mär 26, 2011 9:51
Postitas D116
Kuna endal 2.0 vabaõuhuningavas tekkis kolin, olen teise mootori otsingul ja pakkuti B202 turbomootorit. Vahe nendel on surveastmes 10.1 vs 9.0.
Niipalju kui infot leidsin, et surveastet alandasid selleks, et väiksema oktaaniga bensiini saaks valada. Miinusteks külmaga halvem käivitamine, ja natukene vähem võimsust.
Küsimus siis selles, et võib asetada või siis ikka otsida õige vabaõhuhingav mootor?

K: B202 mootorid

Postitatud: L Mär 26, 2011 10:27
Postitas KT100

K: B202 mootorid

Postitatud: L Mär 26, 2011 13:17
Postitas D116
http://forum.saabturboclub.com/viewtopi ... 7&t=263873

Miks praegust mootorit ei remondi?

Remotimine on mitmeid kordi kallim kui osta teine mootor(neid saab metallihinnaga peaaegu). Eelmine aasta tegin Aerole mootorit ja tean mis kuipalju maksab ja mis töö see on.

Niipalju kui sain aru linkist mis andsid, vahe Tubo ja vabaõhuhingaval on kolvides, ja edasi võrdlus OG900 mootoritega käib.

K: B202 mootorid

Postitatud: L Mär 26, 2011 13:38
Postitas S9K
Kolvidel on suuremad süvendid. Kepsudel on keere teine. Vabalthingaval jäme keere, turbokal peen keere.

K: B202 mootorid

Postitatud: E Mär 28, 2011 13:24
Postitas olaviv
Turbomootoril on väiksem surveaste selleks, et saaks sisselaskes (rohkem) ülerõhku tekitada. Bensiini oktaanarv on teemaks alles siis kui ülerõhk väga suureks läheb.
Turbomootoril võib ka väntvõll pisut erineda.
Üks võimalus on seda turbomootorit nii kohendada, et freesid plokikaanelt ~1mm maha ja see tõstab surveastet ~1 võrra. Aga siis peab väga tähelepanelikult jälgima, et kolvid ja klapid kokku ei puutuks. Ära ei tohi unustada ka seda, et klapid kuumenedes pikenevad.