1. leht 1-st
Boost ebaühtlane
Postitatud: E Mär 28, 2011 22:45
Postitas LPT
Tahaks sellel Speedpartsi apc-l boosti kruttida, aga pole vahendeid. Äkki keegi oskab nõu anda. Siit leidsin midagi, aga vastavad mõõteriistad ikka puuduvad:
http://www.900aero.com/main/tech_main_apcmod.htm
Boost ebaühtlane
Postitatud: T Mär 29, 2011 7:49
Postitas Andrus99
Ei saa nagu aru, milles probleem on ja mis mõõteriistu sa silmas pead?
See on vist mu vana APC, mäletamist mööda toimis mu autol enamvähem.
Boost ebaühtlane
Postitatud: T Mär 29, 2011 16:35
Postitas LPT
Mul ta teeb 2 kõva jõnksu kiirendamisel, mul ju tuunitud Lucas, äkki peaks seal mingeid potekaid reguleerima?
Boost ebaühtlane
Postitatud: T Mär 29, 2011 17:30
Postitas Andrus99
Äkki lööb boosti liiga üles ja tekib hoopis fuel cutoff ?
Mis rõhuni tõuseb (kas sul boostikell on) ?
Huvitav, kuidas Lucase puhul see cutoff tekib, mis seda lülitab?
Bosch LH2.4-l on see ecu-s lahendatud, aitas ühe takisti jootmine AMM-i mingi juhtme vahele.
Vanematel Bosch-idel on rõhulüliti, mille saab lahti ühedada (või sillata, ei mäleta kumbapidi see töötas).
Boost ebaühtlane
Postitatud: T Mär 29, 2011 18:11
Postitas LPT
1,0 on praegu, ta jah nagu jõnksutab kiirendamisel, võib tõesti cutoff tekkida. Kuigi siin on Lucasel moditud chip, mis peaks rohkem kütet lubama. Uurin teistest foorumitest veel.
Boost ebaühtlane
Postitatud: K Mär 30, 2011 9:26
Postitas Andrus99
Hmm, cutoff on ikka jõhker "jõnks", kui sa ütled et lihtsalt jõnksutab, siis võib asi muus olla.
3 komponenti, süüde, kütus ja boost tuleb omavahel klappima saada ja kuna süsteemid on klassikul kõik eraldiseisvad, ei ole see ülesanne just lihtne...
Kütuse jälgimiseks oleks parim WB lambda.
Süüde tuleks üle kontrollida nii tühikäigul kui ka vaakumregulaatori toimimisel (turbokal töötab see kahte pidi nii vaakumile kui ka ülerõhule).
Ja cutoff ei sõltu segu koostisest vaid puhtalt rõhust. Segu võib sul korras olla (chip annab rohkem peale), kuid kui rõhk läheb üle piiri, siis katkestatakse kütuse pealevool sellest hoolimata.
Tere tulemast klassikutuunimise huvitavasse maailma

Boost ebaühtlane
Postitatud: T Okt 25, 2011 22:54
Postitas ivomets
olen ka paar päeva püüdnud ühel 8 klapilisel turborõhku üles saada; aga millegipärast üles minna ei taha.
kmuidu turbiinil jäksu küll, kui veistgeiti minev toru kinni panna
sai apc plokk ära tuunitud ja valikuliselt f- ja p- potekat krutitud aga ei midagi erilist, seier vaid sinna kollase poole peale ja langeb veel kohe
samas see plokk teise auto peal lasi ilusti boosti punasesse.
äkki mingeid ideid??