1. leht 1-st

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: E Mär 28, 2011 23:35
Postitas Anthrax
Lekkepeatajad on parimal juhul ajutine lahendus.
Mul on üks vähe kasutatud CC radikas. Maitea, kas need on täitsa erinevad?

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: E Mär 28, 2011 23:36
Postitas moki
Ära jumala eest igast sodi jahutus süsteemi pane see kõik jama ladestub sinna kuhu vaja ja vaja pole näiteks:turbo.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 7:57
Postitas saabakas
Eks anna siis teada, kui päriselt radiaatorit vajad. Kui siis veel alles võime kaubelda:)

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 9:20
Postitas olaviv
Lekkepeatajad on parimal juhul ajutine lahendus.
Mul on üks vähe kasutatud CC radikas. Maitea, kas need on täitsa erinevad?

Minul õnnestus 92 CS'le (ilma turbota) külge monteerida 86a masina radikas. Alumised kinnitused on veidi erinevad, leiutasin seal pisut ja sai kinni, muud torud ning andur sobisid 100%.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 10:47
Postitas enrico
ole hea mees ja hoia nendest peatajatest kaugemeale!!!
muidu vahetad varsti ka salongiradikat jne jne!
seal maalt kui seda sisse valad hakkab sul tekkima aind probleeme jahutussärgiga!
räägin enda kogemustest mis olen tööjuures näinud ja teiud!

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 11:08
Postitas Cyber
jaah .. niipalju, kui mulle kõrvu on jäänud, siis on lekkepeataja ainult selleks, et suuuuuuure hädaga kusagilt ära tulla ja siis kogu süsteem ära vahetada, sest seda sodi on kõik kohad täis. Ainult üks nimi on läbi käinud (ka siit foorumist), mis ei ole seda põhjustanud ja see nimi ei tule mulle praegu meelde :P.. Mingi suhteliselt müstiline vedelik oli. Ja justnimelt vedelik, mitte mingi tatt, mis kuhugi sadestub.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 11:11
Postitas iisak
Lekkepeatajaid on ka erinevaid.
Üldiselt vedeliku kujul on ohutumad.
Igasugustest pulbritest ja pastadest tuleb eemale hoida :wise:

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 11:46
Postitas IQ*
Vana kooli sohvrid kasutasid sinepipulbrit. Ka mina sain oma esimese auto (no see oli üks eriti heas korras unikaalne Moskvitš 401) radiaatori nõnda pidama. Kas ka mootori maitseomadused paranesid, ei oska öelda.

SAABi peal ma siiski sinepit ei katsetaks, isegi mitte Rootsi oma (senap).

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 22:20
Postitas taneli01
Selle müstilise lekkepeataja nimi oli, Novastop, mõned aastad tagasi sai ostetud pudelike 250ml Troostist (vanas kohas oli veel).Pudelikesest jätkub 4-5 auto tarbeks.Tootjafirma oli vist Novatio?(novatio.com)

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: T Mär 29, 2011 22:22
Postitas taneli01

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Mär 30, 2011 7:55
Postitas ivomets
Ühesõnaga sai ka minu jaoks selgeks, et mingit jama pole ajaviiteks mõtet sinna valada, i.

jah õigus.

aga radikaid saab parandada. ka plastmassist ja edukalt.

on olemas selline spetsiaalne radika plastmassi jaoks mõüeldud 2-komponendiga liim. ja see vajab ka spets pinna puhastajat/krunti.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Mär 30, 2011 9:16
Postitas jyriq
Huvitav, kas nood tegutsevad siin kah?

http://www.novatio.com/en/dealers/Rusland.html

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Mär 30, 2011 10:25
Postitas saabotska
Näe siin pakutakse midagi. Peab lähemalt uurima. Paar aastat tagasi ma tellisin töökotta Novatio tooteid aga enam ei mäleta kust:conf: , peab uurima.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Mär 30, 2011 22:23
Postitas taneli01
Mul toimib see lahendus juba kolmas aasta, soojendusradikas hakkas lekkima, peab siiani.Megane jahutusradikas hakkas ka nurgast kergelt lekkima, sai tilgake sinnagi,vahutas natuke see lekkekoht ja peab.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Mär 30, 2011 22:46
Postitas ivomets
Asjad millega parandada on tõesti Novatio asjad.

primer nr 903 ja liim: megaplast MM. ja mingi telefon eelmisest aastatuhandest 56352101

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: L Apr 02, 2011 0:50
Postitas saabakas
Eks teadus teeb ju imesid, aga ei kujutaks ette, et supipotti soola lisades kuidagi ainlt ühte klimpi suudaksid maitsestada. Seega on ilmselge, et olgu see toode mistahes firma oma ja mistahes kujul siis toimib ta jahutussüsteemi igas punktis ühtmoodi. Ainuke loogiline seletus süsteemi mittekahjustavale lisandile oleks jahutusvedeliku tihedamaks muutmine, mis ei laseks tal igast mikropraost välja imbuda, aga see halvendaks jälle vedeliku jahutavaid omadusi , kui mingi sült seal ringi voolab. Nii, et kui tahad ikka vana parandada siis tasuks kindlasti seda lekkekohta lappida (Ivometsa jutu järgi on olemas mingid spetsliimid), või radikas välja vahetada.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: L Apr 02, 2011 10:14
Postitas taneli01
Autod,milles seda lekkepeatajat kasutasin on mõlemad igapäevases kasutuses,Saab selle lekkepeatajaga 3 aastat ja Renault Megane aasta.Mitte mingisugust ülekuumenemist või talvel salongi külmaksjäämist pole täheldanud.Samuti pole kuskilt midagi lekkinud.Kunagi tehti sellele Novastopile demo,torgiti pepsipudel kahvliga auke täis, sisse valati tavaline puhas vesi ja kõik jooksis kohe välja.Lisades nüüd samasse pudelisse Novastop lekkepeatajat ja täites pudeli veega,enam vesi välja ei tulnud.Kannatas isegi peal trampimist ja pudel jäi täidetuks.Eks iga üks otsustab ise,mida ta oma autosse valab ja millega riskib.Olen kasutanud häda korral ka muid vahendeid ja tõesti on olnud jamasid pärast,jahutus umbes ja soojendus ei toimi,kurja vaeva näinud süsteemi läbipesuga.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: L Apr 02, 2011 22:19
Postitas saabakas
Ok. Kuna see foorum on mõeldud ikkagi teemaalgataja probleemde lahenduseks , siis peab tunnistama, et kuna mul pole absoluutselt mingit kogemust selle tootega, siis ei ole mõistlik taneli01 le vastu vaielda. Ja kui 12 euri eest saab selle imejoogi, siis pole muud kui nõustuda vanasõnaga, et kus häda kõiga suurem,seal abi kõige lähem. Ja terveid radikaid kõigile:)

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: E Apr 04, 2011 8:54
Postitas saabu
Naljakas on lugeda,kui targad on inimesed,kes asjaga ei tegele,vaid tarbivad.Suured kontsernid raiskavad toote arenduseks suuri summasid,et asi toimiks ja me saaksime asja kasutada,aga alati on keegi juure tasemel tegelane(kõigist targem),kes väidab,et antud asi keereab kõik p.....e.Kui asjale on antud sertifikaat,mida ei saa suure raha eest osta ega tutvuse kaudu,siis ta ka vastab esitatud nõudmistele.Selle heaks näiteks on meie südamejuust,mida meil kiideti ja200 kroonise kilo hinnaga müüdi aga EU-st ei saanud mingit heakskiitu ega kasulikkuse tõestust.
Ma panin klassikule pulbrilist lekkepeatajat ja peatas plokikaane tihendi lekke.Kui kauaks oleks aidanud,ma ei tea,kuid 4 kuud pidas küll.Tonnisele panin 3 aastat tagasi vedelat radiatorstopp ija seni kestab probleemideta.
Asja all ma ei mõelnud ainult lekkepeatajat,vaid ka muid tooteid.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Veebr 08, 2012 12:41
Postitas Cyber
Nissensi veebikataloogi järgi on 9/1993-> üks ja sama. Ja hinna üle otsustad ikka ise, kui oled uurinud, mis näiteks uus maksab...

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Veebr 08, 2012 13:12
Postitas iisak
Lisaks on radikaid kahte erinevat mõõtu.

Radiaatori lekke peatamine

Postitatud: K Veebr 08, 2012 14:35
Postitas Cyber
Lisaks on radikaid kahte erinevat mõõtu.
Tegelt praegu meenub mulle endalegi, et peaks nagu erinevaid olema. Nissens seda küll kahjuks ei näita, vaid ütleb, et kõik on sama...:(
Tegelt.. vabalthingav vs turbo on seal vist teemaks. Kui seal pisut auto andmetega mängida, siis tuleb erinevaid välja.