1. leht 1-st
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: K Mär 30, 2011 21:46
Postitas assakurat
Kui kellelgi huvi korraliku Saabi vastu. Saab toodud Jaapanist ja on igati oma hinda väärt. 2500 EUR-i. Läbisõit 150 000. Alarm ja distantskäivitus (toimib sadade meetrite tagant). Just sai vahetatud autom. käigukast mille oma lolluse tõttu katki tegin.
Lisan ka lingi, kust saab auto kohta täpsemalt teada:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=3f1c
Lisatud failid
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: K Mär 30, 2011 22:49
Postitas ivomets
Palju möla ja vähe infi.
1. Mis auto maksab? Praegu ja praegusel kujul.
2. Kas auto eestis arvel? Üv. Kindlustus?
Käigukasti vahetus küll niipalju ei maksaks; see ikka kordades suurem nr...
Ma teeks 3....4 korda odavamalt, kui just uut kasti ei osta; aga uus ei maksaks samas nii vähe....
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 6:54
Postitas suur
Kuulutuses:
VÄGA KORRALIK AUTO!
Siin:
/Hetkel käigukasti rike/ /Läbisõit 150 000/
Väga usaldusväärne müüja. Nii selgelt vastuolulist juttu siinse foorumi "filtrid" läbi ei lase. Puhas huumor ju.
Üldiselt on saabi kastid üsnagi pommikindlad ja rikkete esinemine võiks olla reaalsem vast 2-3 korda suurema läbisõidu puhul. Kui just auto täielikult hooldamata pole. Mis muidugi seab jällegi kahtluse alla väite "väga korralik auto".
Ega ma muidu mölisekski, aga sellist odo näitu ja "auto korralikkust" pole küll mõtet foorumis rõhutama hakata, kui käigukast pilbasteks. Seda enam, et odo näit on tänapäeval nagunii kahtlase väärtusega asi.
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 8:25
Postitas Cyber
Kuulge härrased, müüja paneb hinna ja teie asi ei ole viriseda. Kui hind on mööda, eks siis ostja ei tule ja müüjale jääb kaup pihku.
Küsimused arveloleku ja ÜV kohta on küll õigustatud, aga mida te virisete ülejäänu kallal?
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 9:56
Postitas assakurat
Kuulutuses:
VÄGA KORRALIK AUTO!
Siin:
/Hetkel käigukasti rike/ /Läbisõit 150 000/
Väga usaldusväärne müüja. Nii selgelt vastuolulist juttu siinse foorumi "filtrid" läbi ei lase. Puhas huumor ju.
Üldiselt on saabi kastid üsnagi pommikindlad ja rikkete esinemine võiks olla reaalsem vast 2-3 korda suurema läbisõidu puhul. Kui just auto täielikult hooldamata pole. Mis muidugi seab jällegi kahtluse alla väite "väga korralik auto".
Ega ma muidu mölisekski, aga sellist odo näitu ja "auto korralikkust" pole küll mõtet foorumis rõhutama hakata, kui käigukast pilbasteks. Seda enam, et odo näit on tänapäeval nagunii kahtlase väärtusega asi.
TEAD SUUR !!!! Auto on toodud Jaapanist kus tegelikult vasakpoolne liiklus. Auto seisnud enamiku ajast niisama. Mida naljakat sa siin näed ???? Kui sul on minu usaldusväärsuse kohta kahtlusi, siis ole kena tule vaata auto üle ja vabanda siin samamoodi avalikult, nagu sa mind mustadki. Käigukasti rike tekkis tänu minu enda lollusele. Lumehangest sai auto valede võtetega välja kaabitud-tiritud. Pooltelg oli kastist tsiba välja tulnud ja õli välja lekkinud. Autoteenenduse mees (tark nagu sinagi) ütles hommikul mulle, et vana auto ja õli ikka vaja juurde panna vahest - valas siis poolteist liitrit õli sisse ja saatis mind minema öeldes "sõida edasi, vaatame mis saab" Ei viitsinud ta autot ülessegi tõsta, kuigi ma seda korduvalt palusin. (pärast tuli välja, et mees oli hoopis teenenduses elektrik

Ise poloe ma ka just suur tehnikamees. Peale õli lisamist oli jälle kõik tipp-topp,..... kuni õhtuni. Siis lõi tule põlema TSHEK GEARBOKS. Siis minu õudusunenägu hakkas. Järgmisel päeval maandusin taas pukkidele. Tuli välja, et kuna ma olin eelmisel päeval autoga vaadanud "et mis saab" ja sõitnud õlist tühja käigukastiga ... tekkis sinna metallipuru, mis sattus pooltelje otsa ja käigukasti semmerlingi vahele - metellipuru kuumenes üles ja kraapis mõlemad pooled ära - ASI ANTS! Seega hakkasin otsima uut käigukasti - ja leidsingi rootsist. Kontrollitud garantiiga ja 490 Eur-i. Pluss pooltelg 150 Eur-i. Pluss raha mida kulutasin vea tuvastamiseks ja muidugi kulub veel raha ka käigukasti vahetamiseks u 200 Eur-i. Vahepeal olin lootust kaotamas. Liikuda oli vaja ja muretsesin uue auto. Seega ma oma Saabikese maha müüngi. Märgin siis siinkohal ära ka selle, et juhipoolne peegliklaas on ka mõrane ja juhi uksel väike mõlgike, mis tekkis eelmisel aastal suure tormi ajal. Miski lendas sinna vastu. Aga see pole elu-surma küsimus ma arvan.
SINU SÕNAD hr. SUUR : Väga usaldusväärne müüja. Nii selgelt vastuolulist juttu siinse foorumi "filtrid" läbi ei lase. Puhas huumor ju.
PS! SUUR! Sõnadel on suur jõud ja eriti ei maksaks välja öelda, mida sülg suhu toob. Kui nii, siis miks "filtrid" sellist möga siia kirjutada lasevad?
Auto VIN: YS3DF58N3W2017233 - Jõudu !!

M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 10:08
Postitas assakurat
Kuulge härrased, müüja paneb hinna ja teie asi ei ole viriseda. Kui hind on mööda, eks siis ostja ei tule ja müüjale jääb kaup pihku.
Küsimused arveloleku ja ÜV kohta on küll õigustatud, aga mida te virisete ülejäänu kallal?
Aitähh toetuse eest

Auto esmane reg. Jaapanis 11.06.1999 ja Eestis arvele võetud 23 jaanuar 2009. Seega enamus ajast pole ta kedagi sõidutanud, vaid teda on sõidutatud

Eestisse saabudes tehti ka ülevaatus ja järgmine ülevaatus alles 11.2011. Olemas ka jaapanikeelsed hooldusraamatud

Ps! Et auto mulle pihku jääb ma ei muretse ..... kui keegi ära ei osta, siis konserveerin ära ja pärandan lapse-lapse-lapse-lapsele

.... ja ta on õnnelik !

M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 10:21
Postitas assakurat
Palju möla ja vähe infi.
1. Mis auto maksab? Praegu ja praegusel kujul.
2. Kas auto eestis arvel? Üv. Kindlustus?
Käigukasti vahetus küll niipalju ei maksaks; see ikka kordades suurem nr...
Ma teeks 3....4 korda odavamalt, kui just uut kasti ei osta; aga uus ei maksaks samas nii vähe....

Minul ei ole MÖLA !!! . Auto hind praegu 2300 Euri- kuna kast on Eesti poole juba teel. Üv ja kindlustus olemas.
Infi peaks olema piisavalt, kui uuesti kõik läbi loed. Jah tõsi ma ei tulnud selle pealegi, et märkida juurde, et ülevaatus olemas. Ma ju märkisin ära, et KORRALIK AUTO - see peaks ju kõik ütlema juba ja ma arvan, et ka kindlustus ei maksa nii palju, et see ostu-müügi puhul takistuseks saaks

:wall:
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 10:32
Postitas Cyber
Jah tõsi ma ei tulnud selle pealegi, et märkida juurde, et ülevaatus olemas. Ma ju märkisin ära, et KORRALIK AUTO - see peaks ju kõik ütlema juba
Pildid on JP numbritega. Sellest ei oska tõesti järeldada, kas auto on siin arvel jms. Õnneks on see info nüüd olemas.
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 11:18
Postitas daags
oma võhiklikkuse juures küsisiksin, kuidas on võimalik ,et pooltelg niisama natuke välja tuleb- Ära vihasta, lihtsalt huvitab selline asi

M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 15:48
Postitas assakurat
oma võhiklikkuse juures küsisiksin, kuidas on võimalik ,et pooltelg niisama natuke välja tuleb- Ära vihasta, lihtsalt huvitab selline asi

Mina veel hullem võhik, ilmselt sellepärast välja tuligi. Tegelik põhjus oli ilmselt selles, et autot sai lumehangest välja tiritud 4 veolise Audiga. Tuli välja nagu lupsti. Väljas kui ka salongis oli pime ... minul parasjagu kiire ja närv must. Ja ma üldse ei välista, et ma panin samal ajal ka kogematta ka drive käigu peale. No ja nii ta vast siis selle pooltelje välja tiriski. Lõhkumiseks pole ju nutti vaja.
Puhas füüsika.

M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 16:37
Postitas suvekas
Hei, kas tal kliima ka on? Pildilt ei seletanud välja krt. rool on ees.
Kui kliima on peal ja sa käigukasti lased Troostis vöi Audaceris panna, siis oleksin huvitatud...muidugi kui need mehed on ka ylejäänud autoga tutvunud ja seda soovitavad. Enam ei taha pörsast kotis osta. Vabandan saaremaa murraku pärast aga olen tööl ja siin osad tähed puudu:)
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: N Mär 31, 2011 22:04
Postitas assakurat
Hei, kas tal kliima ka on? Pildilt ei seletanud välja krt. rool on ees.
Kui kliima on peal ja sa käigukasti lased Troostis vöi Audaceris panna, siis oleksin huvitatud...muidugi kui need mehed on ka ylejäänud autoga tutvunud ja seda soovitavad. Enam ei taha pörsast kotis osta. Vabandan saaremaa murraku pärast aga olen tööl ja siin osad tähed puudu:)
Konditsioneer on, aga kliimat pole. Käigukasti vahetan Tartus Teguri tänaval "Dia" taga asuvas remondi töökojas. Spetsialiseerunud nad just käigukastide vahetusele ja remontimisele.
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: K Mai 25, 2011 8:22
Postitas iisak
Jätka vana teemat siin edasi.
M: Saab 900SE 2.0 136kw autom. 97a. Tartu
Postitatud: K Mai 25, 2011 18:27
Postitas assakurat
Jätka vana teemat siin edasi.
Ma tänan

Olen suht võhik nendes foorumiasjades siin
