1. leht 1-st
9000 esitiivad
Postitatud: R Apr 01, 2011 18:31
Postitas vision
Kas keegi oskab öelda, kas 94a esitiivad on samad, mis 97a mudelitel?
Väidetavalt 94a mudelile on saadaval b-varuosana.
9000 esitiivad
Postitatud: R Apr 01, 2011 18:41
Postitas teager
Kui on terava ninaga, siis on samad.
Kui ei ole terava ninaga masin, siis erinevad.
Terava ninaga masinale esitiibasid ei saa B-osana. (Vähemalt pole veel leidnud)
terv, teager
9000 esitiivad
Postitatud: R Apr 01, 2011 18:45
Postitas vision
Selge, tänud.
Ilmselt on terava ninaga. A nii, puht sportlikust huvist, palju umbes uue pleki maksumus võiks olla?
9000 esitiivad
Postitatud: R Apr 01, 2011 18:53
Postitas iisak
3800.- tk. vanas rahas
9000 esitiivad
Postitatud: R Apr 01, 2011 18:56
Postitas vision
Tänud veel kord.
9000 esitiivad
Postitatud: K Apr 13, 2011 0:28
Postitas saabakas
Kahju jah, et parem juba läinud oli, aga mõtlesin, et miks just paremaid tiibu enamasti vaja on? On see mingi standardolukord, kus nad kannatada saaavad? Tähelepanematus võrdsel ristmikul? Mis veel? Päris huvitav.
9000 esitiivad
Postitatud: K Apr 13, 2011 0:34
Postitas saabakas
Njah samas kui on kokkupõrge võrdsel ristmikul siis vaevalt, et ainult saabiomanikud tähelepanematud on. Vastasel juhul oleks ülejäänud autodel kõigil vasakud tiivad puru:D
9000 esitiivad
Postitatud: K Apr 13, 2011 6:56
Postitas suur
Pakun, et talviti jääb tee äärde rohkem plöga, kui tee keskele. Seetõttu saab ka auto parem külg rohkem soolamassaaži.
9000 esitiivad
Postitatud: K Apr 13, 2011 13:07
Postitas vision
Mul konkreetselt on rooste oma töö teinud. Ilmselt on kunagi parema tiiva pihta mingi tuts tulnud. Kuskil Šveitsis vist.
9000 esitiivad
Postitatud: N Apr 14, 2011 21:58
Postitas olaviv
Kõik autod mis minul ja isal olnud siiani, on just juhi poolt rohkem ja kiiremini roostetanud. Pole leidnud muud seletust, kui et teeääres parkides on juhipoolne külg sõitvate autode poole ning saab rohkem lume-liiva-soolaga pihta. Ja sama teema maanteel sõites - igasugu kivikesed tulevad enamasti ikka juhipoolsesse külge.