1. leht 1-st
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: P Apr 03, 2011 17:36
Postitas andres8
Tere. Selline mure, et üle öö tekkis saladuslik voolu tarbija suurusjärgus 3 amprit. Tulemuseks siis hommikune üllatus, et aku tühi ja liikuma ei saa.
Seni tehtud katsed (ampermeeter ühendatud aku "miinus" klemmi ja auto akukaabli vahele):
1) kõik peakaitsmed (aku kõrval, maxi-fuse box 501) korraga välja võetud --> tarbija ei kadunud
2) kõik salongis olevad kaitsmed (main fuse box 22a) ükshaaval välja võetud --> tarbija ei kadunud
3) kõik kapoti all olevad kaitsmed ja releed (main fuse box in engine bay 342a) ükshaaval välja võetud --> tarbija ei kadunud
Ehk on ideid, mis võib sellises suurusjärgus tarbimise tekitada ning kuidas edasi otsida. Tänud.
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: P Apr 03, 2011 18:43
Postitas JaanL
Mul on sarnane probleem helisüsteemiga. Kui auto mootor ei tööta, siis kõlaritest kostub mingi pinin. Kui raadio sisselülitada siis käib kõvem pauk. Kui mitu korda raadiot sisse ja välja lüliitada, siis kaob see pinin ära. Kui seda protseduuri mitte teha, siis kolme päeva jooksul ei saaks autot enam käima. Millegipärast aga voolumõõtja ei näidanud mingeid voolu tarbijaid.
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: E Apr 04, 2011 13:39
Postitas keenius
Võib olla et generaatoris on dioodid lühises. Ja tekkitab sulle sellise voolu kao. Seda juhul kui generaatoril ikka kaitset vahel ei ole.
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: T Apr 05, 2011 20:55
Postitas saabikalle
Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.

Salapärane voolu tarbija
Postitatud: T Apr 05, 2011 20:59
Postitas Jupats
Millist massi sa silmas pead?
Muide ECU töötab ca 10-15min peale signa peale panemist. Samuti ka mõningad andurid. Seega kohe peale mootori suretamist on teatud tarbijad taga.
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: T Apr 05, 2011 21:01
Postitas warum
Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.

ma ei ole eriti pädev elektriga, aga kui miinus puudu kuidas saab plus üksinda midagi toita?
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: K Apr 06, 2011 8:16
Postitas Trionic
Ega saagi ja üpris rumal jutt see: "Asi peaks olema signalisatsioonis.
Kuna mass läheb peale süütelukust väljavõtmist välja.

"
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: N Apr 14, 2011 21:18
Postitas saabikalle
Ma lihtsalt olen sellise asjaga kokku puutunud, jah ainult et teise automargiga.
Kuigi generaatori juhe jookseb ka otse akule?
Ega midagi järjest juhtmed lahti ja tester järgi, küll lõpus üles leiab!!!!!!!

Salapärane voolu tarbija
Postitatud: L Apr 16, 2011 11:14
Postitas Trionic
Ma lihtsalt olen sellise asjaga kokku puutunud, jah ainult et teise automargiga.
Kuigi generaatori juhe jookseb ka otse akule?
Ega midagi järjest juhtmed lahti ja tester järgi, küll lõpus üles leiab!!!!!!!
Süütelukust läks mass välja eelmise saj. alguse-keskpaiga masinatel,milledel oli alalisvoolu generaator ja + oli ühendet keresse.
Salapärane voolu tarbija
Postitatud: L Apr 16, 2011 19:01
Postitas saabikalle
Huvitav mis see siis on 2005 aasta Saab 9-5, kui süüde välja keerata ja lukk ei tõusnud ülesse ning vool jooksis maha! Mis see siis on ( minule öeldi et see on mass?????) mis seal siis on? Kas jääb süüde sisse, tabloo ei näita küll midagi!!!!

Salapärane voolu tarbija
Postitatud: L Apr 16, 2011 19:06
Postitas Jupats
Igal suuremal plokil ja sõlmel on oma mass. See, et süütest ära kaob, ei tähenda, et mujalt jookseb. Kui lukk üles ei tõuse, ei lähe auto nn. magama. Salongi tuled jäävad põlema, raadio jääb tööle jne... See võis tõesti põhjus olla.
EDIT: Tänapäeva autodel mass on kere ja massipunkte lugematu arv.