1. leht 1-st

SAAB 9000 2.3, 1992, Leito

Postitatud: N Apr 07, 2011 20:36
Postitas Leito
Sai juba soetatud mõnda aega tagasi, suuri peavalusi veel tekitanud pole, vana auto ka juba muidugi. Suuri tuuningu plaane pole teinud. Originaalis kõige parem :drive:
Kütusekulu keskmine on 10l/100km, maanteel sain 7,6l

Vead:

Kuskilt immitseb õli mootori juures.
Mootori padjad läbi
Sõites oleneb kiirusest ja teest tekib vahest imelik vibra salongi sisse.



Lisatud failid

SAAB 9000 2.3, 1992, Leito

Postitatud: R Apr 08, 2011 9:22
Postitas D116
Vau! Väntadega. Kui ostad mootorid, siis paigaldada on lihtne sest kõik pistikud on olemas.
Vibra: rattad balanseeritud? Ja kui mootoripadjad on läbi siis kiirendamisel tekkib vibra.

Muretuid kilomeetreid.

SAAB 9000 2.3, 1992, Leito

Postitatud: T Juul 03, 2012 13:08
Postitas Leito
Tervist foorumirahvas.

Kaitsevägi sai läbi ning plaan auto uuesti tööle seada.
Esialgu vaja vahetada piduriklotsid ning esiklaas.
Summutit natuke keevitada.
Väike mõlk juhipoolses nurgas hakkas roostetama, otsustasin tema tegevuse lõpetada.






Lisatud failid