1. leht 1-st

Klassiku käsipidur

Postitatud: N Apr 14, 2011 18:41
Postitas Platinum
Muret teeb klassiku käsipidur..või siis selle puudumine.
92a auto, käsipidur taga.

Vahetasin klotsid ära ja käsipidurit ikka pole (polnud ka enne vahetust).
Vahetatud sai foorumist leitud õpetuse järgi, silindrid said sisse kruvitud pitskruvi abiga.

Tagumise istme all on võimalus käsipidurit pingutada, kuid see pole mõjunud...
Kangi juurest pingutasin ka ära.

Kus siis viga on?

Klassiku käsipidur

Postitatud: N Apr 14, 2011 18:47
Postitas mad1
Muret teeb klassiku käsipidur..või siis selle puudumine.
92a auto, käsipidur taga.

Vahetasin klotsid ära ja käsipidurit ikka pole (polnud ka enne vahetust).
Vahetatud sai foorumist leitud õpetuse järgi, silindrid said sisse kruvitud pitskruvi abiga.

Tagumise istme all on võimalus käsipidurit pingutada, kuid see pole mõjunud...
Kangi juurest pingutasin ka ära.

Kus siis viga on?


kui midagi valesti ei teinud, siis ilmselt suportid ise kulunud ja vaja vahetada

Klassiku käsipidur

Postitatud: N Apr 14, 2011 19:03
Postitas ivomets
igasugune trossidest pingutamine tuleb 9000 puhul unustada.
pid. supori juures on nn. salaauk, kust käsikat peale saab keerata kui uued klotsid.

Klassiku käsipidur

Postitatud: N Apr 14, 2011 19:24
Postitas Platinum
See nn. "salaauk" oli siin foorumis ühes õpetuses olemas ja selle abil keerasimegi peale (lõpuni ja siis veidi tagasi, et ketas liiguks).

Mis osa siis suportil ära kulub??

Klassiku käsipidur

Postitatud: N Apr 14, 2011 19:34
Postitas Trionic
Midagi seal ei kulu,ainult vahel roostetab mõni jupp kinni.Trossid pead kindlasti vabaks laskma,et hoob LÕPUNI lahti oleks ja klotsid kruttima nii "peale,et ratas vaevu liiguks.Kuna sa kettaid ei vahetanud,ei saa käsipidur ka eriti toimida ennem,kui klotsid paika kuluvad.

Klassiku käsipidur

Postitatud: N Apr 14, 2011 19:53
Postitas mad1
Midagi seal ei kulu,ainult vahel roostetab mõni jupp kinni.Trossid pead kindlasti vabaks laskma,et hoob LÕPUNI lahti oleks ja klotsid kruttima nii "peale,et ratas vaevu liiguks.Kuna sa kettaid ei vahetanud,ei saa käsipidur ka eriti toimida ennem,kui klotsid paika kuluvad.

:thumb:
jep.ma unustasin nii elementaarsed märkused mainida.õige jutt
samas suportites või kuluda küll hoovastik siiski või eksin:eureka:

Klassiku käsipidur

Postitatud: R Apr 15, 2011 8:17
Postitas Trionic
Kulub küll,aga seni,kuni tihendid peavad ja hoob liigub ning kui mõni "keenjus" mehanismis keermeid pole rikkunud,toimib koost korralikult.

Klassiku käsipidur

Postitatud: P Apr 17, 2011 12:40
Postitas Platinum
Käsipidur töötab nüüd. Väga lihtne viga oli - hoob ei olnud õiges asendis. Lasin mõlemalt poolt hoovad lõpuni ja kõik toimib.

Klassiku käsipidur

Postitatud: K Apr 20, 2011 10:15
Postitas RAF
kus juures mina sain ühe oma mahakandmisele kuulutatud suporti nii tööle, et andsin sellele hoovakesele (see kuhu käsari tross kinnitatakse) haamriga ja liikuma ning töötama ta hakkas. nüüd seisab kogu support ja ootab kasuatmist, kuna haamriga lajatamise ajaks olin masinale alla pannud juba uue suppordi :D

Klassiku käsipidur

Postitatud: K Apr 20, 2011 20:59
Postitas Trionic
Tegekikult käib see koost suht inimlikult algosadeks ja juppe müüakse ka.

Klassiku käsipidur

Postitatud: R Apr 22, 2011 10:19
Postitas LPT
Ega kellelgi ei ole juhtumisi pilte, kuidas tagaratastele toimival käsipiduril trosse vahetatakse? Või EPC joonist? Ma pole kunagi sellist asja teinud, aga tagaratta supportit vahetades lagunes tross ära.

Klassiku käsipidur

Postitatud: R Apr 22, 2011 11:33
Postitas farmacoma
Mina võtan istmed ja tagumise vaiba ära ja muud nippi vist polegi.

Klassiku käsipidur

Postitatud: E Apr 25, 2011 17:08
Postitas RAF
Kui oled laisavõitu esiistmeid välja koukima siis võid ainult tagaistme välja tirida aga siis on pisut ebamugav trosse vahetada (ruumi vähesuse tõttu), kuigi töö saab tehtud. mina tegin nii.