1. leht 1-st
klassiku käigukast
Postitatud: R Apr 15, 2011 10:35
Postitas farmacoma
Vahetasin käigukastil pooltelje otsa kopsikut ja nüüd on käigukastil selline heli nagu midagi käiks vastu ja sõites vibreerib. Kusjuures kui enne vibreeris kiirendamisel siis nüüd on kiirendades parem aga ühtlase kiirusega vibreerib. Kui käik välja võtta, siis on vaikus majas ja vibrat ka pole.
Edit: Kausid olid ühte mõõtu, nii et see ei tohiks vibra põhjustada.
klassiku käigukast
Postitatud: R Apr 15, 2011 15:43
Postitas KT100
Koos selle Al-korpusega kasti küljest vahetasid siis? Seibid jätsid samad ikka kõik?
klassiku käigukast
Postitatud: R Apr 15, 2011 16:43
Postitas farmacoma
Koos selle Al-korpusega kasti küljest vahetasid siis? Seibid jätsid samad ikka kõik?
Seibid pani jah samad. Aga see tundub ikka selline teema olevat, et pean kõik jälle lahti kiskuma, kaasa arvatud diffri ja vaatama üle. Foorumi vahendusel vist targemaks ei saa.
klassiku käigukast
Postitatud: R Apr 15, 2011 17:32
Postitas KT100
Ma oleks selle võlli üksi vahetanud, küljekorpuse sama jätnud. Seal võivad mõõdud mängima hakata.
klassiku käigukast
Postitatud: R Apr 15, 2011 18:36
Postitas farmacoma
Mul polnud selliseid näpitsaid, et seda splinti eemaldada. Teine asi, mis mulle meelde tuli, et ma pole kindel, mis asendisse ma selle kinni keerasin. Vaatasin silma järgi, et vann allpool oleks

Võibolla jäi valesse asendisse ja sellepärast jamab?
klassiku käigukast
Postitatud: R Apr 15, 2011 19:00
Postitas KT100
Minuteada seda ei saagi valesti panna. Kuskil peaks kiri "TOP" olema, jääb siis ülespoole.
klassiku käigukast
Postitatud: P Apr 17, 2011 0:05
Postitas farmacoma
Vaatasin teise kasti pealt ja tundus, et kopsik läheb kasti külge ükskõik mis pidi.
Mida ma ei maininud enne, oli see, et esimesel katsel kukkus vedru otsast puks sinna difri vahele põiki ja ma tükk aega mõtlesin, miks kopsik lõpuni ei taha minna. Isegi keerasin starteriga mootorit nii, et differ oli pinge all. Kardan, et keerasin difri laagrid pekki, kui mitte midagi veel...