1. leht 1-st
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 12:27
Postitas copypaste
Lugu selline, et auto pidurdades teeb kahtlast heli (mitte mootor) ja rool hakkab käes kergelt tõmblema. Ise kahtlustan, et üks piduriketas võib kõver olla. Kas kellegi on sellist kogemust olnud ja spekuleeriks, milles veel võiks viga olla?:drive::notworthy:
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 12:42
Postitas ivomets
jah tõenäoliselt ketas kõver. sai just möödunud nädalal yhel classikul ketas sirgeks lasta treida ja asi ununes
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 13:01
Postitas copypaste
Ega ei oska öelda palju üks piduri ketas võiks maksta, romulast näiteks, millel veel ketast oleks, mida kulutada? Kui juba vahetuseks läheks vahetaks nad kõik välja või siis esimesed kuna nad suht õhukesed juba.

9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 13:38
Postitas qdwin
Mul on oma 96 aasta masina lammutamine lõppjärgus, jäänud on veel sillad alt kruvida. Tõsi asun Tallinnas. Kui midagi vaatamata vahemaale peaks sobima helista (töö ajal) 6065 962, muidu tasku 56 806 962.
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=771
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=1217
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 13:56
Postitas fofa
No piduridetaile võiks küll ju ikka poest osta, mitte romulast. Arvestades seda, et uus ketas ei maksa vist kah suhteliselt mittemidagi? (300 ümber tükk)
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 14:41
Postitas ivomets
samas ketta treimine 50 kr.
üldse paljusid asju saab remontida ja remontimiseks ka paljud asjad mõeldud, kõike ei pea kohe poest ostma!
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 14:55
Postitas hoplaa
ega piduriketta treimisega paljud kohad hakkama ei saa. ketas ei tohi olla ühtlaselt treitud, ta peab ühest kohast veidi paksem olema, et ta klotsid eemale lükkaks, kui pidurdada vaja ei ole.
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 15:12
Postitas Cyber
no eks tonnise kettad ole ehk natuke kallimad kui classicu omad, mis maksid 350 eeku paar..

Ma (rõhutan, MINA) põhimõtteliselt ei hakka sellise hinna juures treima neid vaid vahetan.
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 15:16
Postitas Chipy
no kui 900 ng kettad maksavad juba 2300.- paar ega ma ei hakka siis ka mõtlema, et OK saan ehk suveni nende ketastega hakkama, vaid vahetan uute vastu. Ventileeritavatel ketastel on ka see häda, et kui need on kõverad siis need vajuvad läbi kui pidurdada ja viskama hakkavad ka ja üldiselt on hea kui autol on aktiivne turvavarustus korralik (rool ja pidurid)
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 15:22
Postitas suur
Algselt postitas: Cyber
no eks tonnise kettad ole ehk natuke kallimad kui classicu omad, mis maksid 350 eeku paar..

Ma (rõhutan, MINA) põhimõtteliselt ei hakka sellise hinna juures treima neid vaid vahetan.
Sai aru et võib ka
http://www.autoosad.ee lehelt tellida. Kõik kes soovi on avaldanud, on oma jupid ka kätte saanud. Minu aparaadile läheks pidurikettad maksma
niisuguse summa
Muuseas minu teada treivad kettaid isegi mõned autoteenindused. Kui ketta profiil on valesti kulunud ning kettal paksust piisavalt siis roni aga teraga ligi ja ...
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 15:31
Postitas ivomets
hoplaa, sa ajad jama!
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 15:46
Postitas hoplaa
sel juhul aeti seda jama ka autokoolis. võib-olla on tegelikkuses asi teistmoodi. aga mil moel sinu meelest klotsid kettast eemalduvad?
9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 16:16
Postitas Ryhkija
Ega nad nii hirmasti eemalduma peagi - kui surve ära kaob ja ketas klotside vahel liikuma pääseb mahuvad sinna juba mõned õhumolekulid vahele ja sest piisab. Mu meelest pole ka uutel ketastel miskit planeeritud ebatasasust klotside eemaldamiseks ...

9000 cs automaat 92a. pidurdades hakkab rool käes vaikselt tõmblema
Postitatud: T Sept 13, 2005 22:04
Postitas Trionic
Pole seal mingeid paksendeid,siis olekski pidurdades vibropink.Põhimõtteliselt Ryhkija jutt sarnaneb tegelikkusele.Pöörlev asi koos tekitatud õhupööristega surub seisvat asja eemale,kui viimasele puudub survejõud.