1. leht 1-st
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 1:10
Postitas Rynnäkkösämpylä
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 8:21
Postitas part
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 8:47
Postitas Cyber
See eesti keel on parem kui nii mõnelgi siinpool lahte liikuval kahejalgsel..

Nüüd hakkad Pardi vennaks, autodki sama värvi..

Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 9:09
Postitas IFF
Wohaaa
Kahju, et endal ei ole aega ning kohta kus puttidada.
Väga hea, et selliseid mehi leidub

Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 9:29
Postitas SeekordJaak
Onhan tuo sukkula ihanan näköinen! Kun 16 vuotta sitten näin Suomessa käydessä ensimmäistä kertaa vanhoja ysikutosia, niin ne vaikuttivat maailman rumimmilta autoilta. 80-luvun loppu oli sille merkille ilmeisesti huonoin kausi, jolloin sen maine kulutusjuhlan ansiosta oli aivan pohjassa. Mutta ensivaikuttelman jälkeen rakastuin niihin, eikä enää ole toivoa siitä parantua...
Ei muuta kun tsemppiä jatkoon!
Okk samma po estniska: lahe auto, ainult kiidusõnad kui on viitsimist korda teha! (See tagakoopa vaade on paljudele vist üsna tuttav.)
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 10:50
Postitas Ryhkija
Vahva, mulle see masin meeldib, palju jõudu tema edasiseks korrastamiseks
Su eesti keel on täiesti tasemel - igaüks kes vähegi tahab, saab suurepäraselt aru!

(kes aru saada ei taha, ei saa aru ka ükskõik kui korrektsest keelest

)
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 11:00
Postitas ivomets
tagakoopavaade päris hea!
tegelikult roostetöö ikka päris hull. raske juba järgida joont, kuhu tiib kylge hakkab käima.
ja veel parem on sinna seda äärt ehitada, kuhu kylge poritiib kruvidega käib.

Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Sept 14, 2005 11:27
Postitas part
kui kõne all ei ole renoveerimine 100% originaali ja keres on roostet juba tugevalt, kaaluksin tagatiibade keevitamist kerega ühte - jääks ilus puhas tihendi poolt "läbi lõikamata" kerejoon ja saaks jäikust juurde
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Nov 16, 2005 8:07
Postitas Rynnäkkösämpylä
Heh, suur aitäh kõikile.
Ei ma ole ostanud selle sõiduk lahti-linnast, aga seda sama auto ma mõtlesin ka ostada eelmisel suvel (probleem oli et mul juba dodge aspen oli

).
Hakkasin nädalloppul keevitama põrandi (k*rat, ei ole saanud palju tegeda käesoleval aastal, pärast ma tööl olen alati. Se on aspekt miks nii aeglasest valmiks panen).
Varsti panen Saabi liivatormisse...
[IMG]
http://i22.photobucket.com/albums/b334/ ... G_0065.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i22.photobucket.com/albums/b334/ ... G_0061.jpg[/IMG]
[IMG]
http://i22.photobucket.com/albums/b334/ ... G_0074.jpg[/IMG]
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Nov 16, 2005 8:36
Postitas part
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Nov 16, 2005 10:33
Postitas Nakataja
Tsemppia selle toreda projekti lõpuleviimiseks. Kas auto on pärit "nõukogude Saksast" et tal taga DDR ilutseb?
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Nov 16, 2005 17:41
Postitas ivomets
tundub, et tagant koopast on kõik vana mastiks maha kraabitud. mina seda ei teeks, sest kogemus on näidanud, et ykskõik mis sa sinna peale paned tuleb vähemalt 2 aastaga maha- välja arvatud see, mis sinna tehases pandud.
muidugi õnnetud need kered, mis kummitaolisekattega kaetud.
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: N Nov 17, 2005 8:48
Postitas part
Algselt postitas: ivomets
muidugi õnnetud need kered, mis kummitaolisekattega kaetud.
mis aastast see "kumm " tuligi? 77? mu sinisel jänesel (79) oli kah kummilaadne sealant-coating, ja ausalt öeldes kere oli jube läbi kui ma ta sain.
Saab 96, 1974, Rynnäkkösämpylä
Postitatud: K Nov 30, 2005 0:10
Postitas Lepa
Kust siukseid maske saab? Arvata võib, et neid väga palju ei liigu, isegi Soomes mitte, Eestist rääkimata...
Aga jõudu ja tuult tiibadesse - kevadeks saad valmis?