1. leht 1-st

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 8:58
Postitas komaxiv
Selline ta siis on...



Aasta: 2005
Esmane registreerimine eestis: 02/2011
enne eestit vuras ta hispaanias ringi
Võimsus: 92 Kw

lisaks muule varustusele olemas ka Parrot´i Bluetooth handsfree seadeldis.



Kena tonn kilomeetrit on nüüdseks seljataga ning ülimalt rahul masinaga.
Kui aega saan siis lisan ka tehnilised andmed.
Mõned vead mis välja tulnud:
Rooliotsad tahaksid vahetust
Diagnosti tahaks saada (ABS tuli põleb vahelduva eduga ning TCS)
homikul tahab rohkem starterit saada( nii umbes 5-6 ringi, vahel ka rohkem)et käima saada.
Kuna ise ajateenistuses ja järgnevad kolm nädalat sellega keegi ei sõida, siis lasen ka õlivahetuse ära teha, kuna hooldusajalugu mulle teada pole:)

Ning huvitav asi mis eile juhtus:
Sõitsin mööda maanteed ning korraks jäin tee äärde seisma et suitsu teha.
Lülitasin masina välja ning peale pausi uuesti käima pannes suri ise lambist välja(u 20 sek pärast)
Siis kui uuesti starterit hakkasin andma, ei mõjunud võtme keeramine mitte üks raas... välja suri ka paugust, justkui mootor oleks kotti jooksnud.:mad:
Ehmatasin mõnusalt ära.
Kuid 20 Sekundilise seismisele käivitus masin ilma mureta ning sain oma sõitu jätkata:notworthy:
Ning rohkem probleeme pole enam esinenud siiani.
Vääne möödaminekul on jube mõnus ning rahulikult kruiisida mööda kurvilisi teid on sellega lausa lust:drive:

tulevikus plaanin püsikiirusehoidjat paigaldada, kuid seda peale hooldustöid.
Ja veel olen otsinud valgeid tagatulesid, mida pole siiani leidnud...
keegi oskab ehk suunata?

Lisatud failid

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 10:23
Postitas Melkz
Palju õnne turbodiiselliikurSaabi puhul! Päris kena näeb välja. Loodetavasti pole mainitud anomaaliad märgiks millestki tõsisemast.
Kui juba õlivahetuseks läheb ja hoolduslugu teada pole, soovitan vahetada ühtlasi ka kõikvõimalikud filtrid (õli-, kütuse-, õhu-), kuna mootori tervise seisukohas ka need väga olulised.
Endal on kulukamaid väljaminekuid sama mootoriga auto juures olnud turbo vahetus ning peatselt tuleb ilmselt ette võtta ka EGR... Seega, odavat pidamist see auto sulle paraku ei tõota, aga loodetavasti pole see üllatuseks :)

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 10:35
Postitas komaxiv
EGR-iga olen juba arvestanud jh, loodan et seda lähima poole aasta jooksul ei tule:D filtrid on loomulik vahetuselemendid asja juures... kui juba hoolduseks läheb.
Muide, mis see mootorihooldus rahaliselt välja teeb, ja mis õli masin kasutab?
Pole varem Diisleid omanud, seega õppimist palju...

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 11:44
Postitas Melkz
Täishooldus läks mul viimati nt Tartu Carringis maksma ca 3500.- (eelmisel a, vanas rahas). Õli valavad nad sisse minu teada GM täissünti. Aga käib ka mõni muu kvaliteetne õli, nt Saab ise soovitab vist Mobil 1-te. Selle õlide kvaliteedi teemal oli siin foorumis ka hiljuti tuline mõtetevahetus: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=16875 ;)

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 12:36
Postitas anthillse

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 12:53
Postitas AAA
Eestist võimalik saada need uuematüübi tagatuled 322€ komplekt(tarne 9 tööpäeva)! Sealne hind on ikka ulme! U2U kui huvi on.

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 13:07
Postitas komaxiv
kurjam:D suht kallid on jh need tuled:D aga jääb siis lähitulevikku see asi... tänud vastajatele.

EDIT: Huvitaks selle mootori ülesehitus, on ta nüüd ketiga või rihmaga?
kas on mingi aeg, kus ma peaks selle olukorda ka kontrollima, kuigi masin normaalselt töötab?

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Apr 25, 2011 15:18
Postitas Melkz
See Opeli mootor on ketiga, nagu enamus teisigi ja kett üldjuhul muret ei valmista (erinevalt nt 9-5test). Uuematel 9-3-del on ainult vabalthingav 1,8 minu teada rihmaga.

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: T Mai 24, 2011 22:07
Postitas komaxiv
Upin vahepeal...

paar päeva tagasi suri välja ja päris pikalt võttis aega et uuesti tööle saada (10-15 min)... mootorituli põles kah mingi päev-poolteist. siis kustus ära. kui lõpuks käima sain korralikult, ajas mõnusalt sinist välja, kuid õnneks praeguseks kõik korras. siis mõne päeva pärast veel avastasin kütuselekke.. nimelt tagasivoolutoru kusagilt mootori juurest oli praguliseks läinud - sai remondimeeste kätte viidud, nood lahendasid asja ajutiselt ära, kuid torustik vajab siiski vahetust. meeldiv:)
ma eeldan et see käivitusprobleem oli ka sellest tingitud

muide, kas see kondents, mis vahel põhja alt tilgub vahel, on normaalne?

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: T Mai 24, 2011 22:34
Postitas iisak
Tagasivooluvoolikud tuleks kõik ja korraga mitte "ajutiselt" vahetada.
Töökorras konditsioneer toodab ca 1,5l vett tunnis(umbes täpselt selline number oli).
Btw: soovitan kiiremas korras mõnda Saabe tundvat töökoda külastada enne kui midagi päris lõplikult tuksi su autol läheb-see, et CE tuli põleb ja sinist tagant viskab ei ole normaalne.
Vähemalt mina ei ole veel sellist Saabi näinud, mis ise ennast parandab:wise:

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: T Mai 24, 2011 22:45
Postitas komaxiv
tookord ei olnud seda võimalust kahjuks, kuid lähima võimaliku aja jooksul katsun ära teha
plaanin külastada jh, kuid praegu töötab ta vigadeta:freak:

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: K Mai 25, 2011 8:21
Postitas anthillse
Ära mängi oma saatusega ,muidu hiljem võib veel kallimaks minna remont.

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: N Mai 26, 2011 9:35
Postitas Cleed
peatselt tuleb ilmselt ette võtta ka EGR... Seega, odavat pidamist see auto sulle paraku ei tõota, aga loodetavasti pole see üllatuseks :)

Kes või mis on EGR ?

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: N Mai 26, 2011 9:59
Postitas RStorm
Lihtsalt öeldes, osa väljalaske gaase suunatakse tagasi sisselaskesse, kõik selleks et NOx vähendada.

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: L Juul 16, 2011 19:01
Postitas komaxiv
nonii nonii, aeg väikeseks uppimiseks taas.
sõitnud läbi selle autoga praeguseks kokku ligi 10k kilomeetrit, siiani muredeta.

260 000 sai vahetatud õli, filtrid, rooliotsad, käis ka sillaregullis.

ABS-i tegin täna ise ära, juhipoolne tagumine juhe oli omadega õhtal, sai välja vahetatud ning kõik töötab nüüd nagu peaks.

paar nädalat tagasi tuli roolikeeramisel mingisugune klõnks sisse, sai troostis käidud amordi tugilaagreid ostetud ning kohe ka diagnosti aja kirja pandud.

praeguseks kõik:cool:

Saab 9-3 Vector 2.2 TiD, 2005, komaxiv

Postitatud: E Jaan 16, 2012 14:38
Postitas komaxiv
Vahepeal siis diagnostis käidud, vahetatud map andur. lisaks vahetatud ka amordi tugilaagrid, piduriklotsid.
ostmisest on möödas ca 40 000km ja asjaga siiani ülimalt rahul!