9-5 käiguhoovastik
Postitatud: T Apr 26, 2011 16:03
Uuriks kaasvõitlejate kogemusi 9-5 käigukastiga- kas too tagurpidi käigu mitte sisse saamine ühelt hetkelt on ka mingi saabi eriline omapära jälle?
Käisin nädalapäevad tagasi Audaceris hooldusel, vahetati pool autot välja
ja peab veel tagasigi minema....
...aga tagurpidikäigu koha pealt eriti muud targemaks ei saanud kui seda, et reguleeriti midagi ja öeldi, et asjal mingid liigendid vms kulunud ja kui tahaks paremat tulemust peaks kusagilt värskema romulamasina vms pealt vast juppe otsima. Seda, et mingid padja kulunud vms ülevaatusel vast sisi ei selgunud nagu ma ise oletasin alguses.
Noh, alguses natuke aega läks paremini sisse aga täna hommiku pidin jälle enne 3 sisse lükkama kui oli kang nõus tagurpidikäigule minema.
...kas saabile suudetigi nii masendav käiguliigendik teha, et 220k pealt enam tagurpidikäiku kasutada ei pea saama või on siiski mingi universaalne kuluosa seal mida saaks vahetada?
St olen sõitnud 440k läbinud prantslastega mille käigud lülituvad nagu uuel aga rootsi raud ei taha hommikuti hoovist välja enam tagurdada
Käisin nädalapäevad tagasi Audaceris hooldusel, vahetati pool autot välja
...aga tagurpidikäigu koha pealt eriti muud targemaks ei saanud kui seda, et reguleeriti midagi ja öeldi, et asjal mingid liigendid vms kulunud ja kui tahaks paremat tulemust peaks kusagilt värskema romulamasina vms pealt vast juppe otsima. Seda, et mingid padja kulunud vms ülevaatusel vast sisi ei selgunud nagu ma ise oletasin alguses.
Noh, alguses natuke aega läks paremini sisse aga täna hommiku pidin jälle enne 3 sisse lükkama kui oli kang nõus tagurpidikäigule minema.
...kas saabile suudetigi nii masendav käiguliigendik teha, et 220k pealt enam tagurpidikäiku kasutada ei pea saama või on siiski mingi universaalne kuluosa seal mida saaks vahetada?
St olen sõitnud 440k läbinud prantslastega mille käigud lülituvad nagu uuel aga rootsi raud ei taha hommikuti hoovist välja enam tagurdada