1. leht 1-st
Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: L Apr 30, 2011 17:25
Postitas vxop
Tere kõigile! Minu puhul on tegu suhteliselt uue saabiomanikuga, aga selle aja jooksul olen jõudnud arusaamisele, et suure tõenäosusega võiks ka järgmine auto sama marki olla. Pikalt disaini ja tehnikat kiitma ei hakka, eks see fakt ütleb nii mõndagi. Et suveks vääriliselt valmis olla, sai alla jooks uusi rehve (Dunlop Sport Maxx). Eelminse omaniku poolt valed süüteküünlad on samuti vahetatud. Neli pisikest asja, aga auto oleks nagu uuesti sündinud. Lisaks Audacer-is veel nipet-näpet tehtud. Lisatud piltidel ühel on kaaspoosetajaks foorumlane Ets.
Lisatud failid
Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: E Mai 02, 2011 8:55
Postitas Ets
Omalt poolt soovin muretuid kilomeetreid ja et uued rehvid sinu lennukad kurvid vastu peaksid

Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: E Mai 02, 2011 16:29
Postitas vvs
Tervist!
Räägid ehk lisadest ka mõne sõna?
Must universaal Aero on ikka ilus asi, kui veel natuke kohitseda siis Saab eriti hea

Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: E Mai 02, 2011 18:08
Postitas TGB
kui veel natuke kohitseda siis Saab eriti hea

Kohitseda? Mismõttes?
Ilus auto on jah. Sellised veljed 9-5 all on ka eriti kenad

Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: E Mai 02, 2011 22:11
Postitas vvs
kui veel natuke kohitseda siis Saab eriti hea

Kohitseda? Mismõttes?
Sisu poole pealt pole väga midagi tarvis muuta, kuid välimust saab mõne pisidetailiga pisut silmale veetlevamaks teha
AGA kui omanik on rahul, siis sellega on kõik öeldud

Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: E Mai 02, 2011 23:16
Postitas CrasherFox
Vaevalt, et munade mahavõtmine välimust juurde annab, pigem ikka vastupidi.
Kõpitsema - see väljend ehk sobilikum oleks.
Või pidasidki silmas, et tagasihoidlikumaks muuta välimust?
Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: T Mai 03, 2011 4:10
Postitas vvs
Kõpitsema - see väljend ehk sobilikum oleks.
Pigem siis kõpitsema

Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: T Mai 03, 2011 8:13
Postitas cabric
Mida siin kõpitseda, ei oska midagi juurde panna ega ära võtta. Väga hea on!
Tagumise kojamehe ehk võtaks ära aga nii ei saa ju.
Kui, siis kaotada kojamehe alt see ümmargune logoplönn ja luugiserava peenes kontuurkirjas kirjutada Aero.
Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: T Mai 03, 2011 9:06
Postitas ivark
Minu meelest igati vinks-vonks masin. Mis sest välimusest ikka kõpitseda, tähtis on sisu - alati saab veerkmikku paremaks teha, salongis on kindlasti parandamist jne.
Saab 9-5 Aero, 2003, vxop
Postitatud: T Mai 03, 2011 10:46
Postitas vxop
Mida siin kõpitseda, ei oska midagi juurde panna ega ära võtta. Väga hea on!
Tagumise kojamehe ehk võtaks ära aga nii ei saa ju.
Kui, siis kaotada kojamehe alt see ümmargune logoplönn ja luugiserava peenes kontuurkirjas kirjutada Aero.
Auto esimene omanik oli rootslane. Ju ta ei tahtnud kadeda naabriga tülli minna, sestap pole ka Aero kirja luugil. Mulle need väiksed kirjad luugil tegelikult meeldivad, ehk võtan millalgi asja päevakorda. Üldiselt ise eelistan võimalikult originaalilähedast kujundust ja usaldan selles tehase disainereid.
Nokitsemisvajaduse saab rahuldatud tavaliselt iluvigade parandamisega, mis selle aja jooksul kasutamise käigus ikka tekivad. Aero liist esipamperil on selles osas üks tänuväärsemaid keredetaile. Mis varustusse puutub, siis massinal automaatkast, tume salong ja täisnahk sisu, metalne armatuurikujundus. SID-i pikselid sain kah hiljuti tagasi.