1. leht 2-st

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 14:50
Postitas fluss007
isend siis Belgias, sõitnud alla 100000 km. Mida peaks uurima kindlasti, kui ise tooma minna, on kellegil juba kogemusi selle 2 turboga diisli kohta? lisad head: bose, navi, bixenon, aut. kliima, yhesõnaga aero :) Jääb ainult Hirsch lisada....

isend siis järgmine:


http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 16:41
Postitas valka
Saab on ikka hukas omadega, diisel aero 132kw :wall:

valka @vabandab OT pärast :)

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 16:59
Postitas fluss007
milles probleem??
kas keegi vin-koodi saab kontrollida?
Vin: YS3FH46P381156367

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 17:07
Postitas mad1
milles probleem??
kas keegi vin-koodi saab kontrollida?
Vin: YS3FH46P381156367

täiesti ekisteeriv isend:) 2008 6-k manuaal,Z19DTR mootor

saad ka ise

siit

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 17:10
Postitas fluss007
nii ja kas läbisõit kah õige? ja kuidas see z19DTR mootor on muidu?

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 17:14
Postitas Jupats
Kust imekohast sa seda läbisõitu teada tahad saada?

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 17:26
Postitas fluss007
äkki on kellegil tutvusi, saaks teada kas läbisõit õige ja kas pole kõvat pauku saanud :)

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 17:31
Postitas Cyber
Äkki tuleb ainult püksi...:P no pole SAABil sellist keskset andmebaasi, kuhu kõik teenindused ja esindused oma infot koguvad...

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 18:08
Postitas fluss007
äkki tuleb püksi? kysin asjalikku nõu... tavakodanikuna ei tea mina, et SAABile pole sellist ühtset systeemi, kust saab infot. Cyber Sul on õige nimi - TÄIESTI MÕTETU MÖLAÖÖBIK...

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 18:32
Postitas Cyber
No mina ei tea... registreerunud oled sa siia foorumisse 4 aastat tagasi. Sellest on ikka väga-väga paljudel kordadel juttu olnud, et SAABil pole keskset andmebaasi nagu paljudel teistel markidel.

Ja kui sa siin inimeste pihta röökima hakkad (suurte tähtedega kirjutamine on netisuhtluses karjumine) ja üldse tähele ei pane kirjutisele lisatud emotikone, siis ei aita sind ka keegi.

PS. See ei ole sinu arvusada, mis mul tiitlina kasutusel on... Katsu nüüd omaga hakkama saada...

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 03, 2011 19:45
Postitas rantto
Helista või kirjuta müüjale, las saadab hooldusraamatu koopia. Siis saad helistada/kirjutada konkreetsele töökojale ja teha päringu. Kõige kindlam on muidugi otse Saabi esindusest osta. Võimalus on ka oma soov edastada mõnele ettevõttele kes autode toomisega tegelevad, nemad otsivad ja toovad ära just sulle sobiliku ning kontrollitud ajalooga masina.
Olen ise ka viimasel ajal mobile-st just TTiD-d vaadanud ja valikut on.
Edu otsingul!

E: Samas 08 Aero TTiD mida mina vaatan maksavad kuni 10k ekstra.

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: K Mai 04, 2011 10:26
Postitas fluss007
Suur tänu rannto! tuleb ka asjalikke nõuandeid, mitte mõtetut tatipritsimist...

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 12:16
Postitas fluss007
Cyber: No mina ei tea... registreerunud oled sa siia foorumisse 4 aastat tagasi. Sellest on ikka väga-väga paljudel kordadel juttu olnud, et SAABil pole keskset andmebaasi nagu paljudel teistel markidel.

Cyber, nyyd võin Sulle vastu vaielda - Vikingist sain väga adekvaatse vastuse, mis autoga tehtud, niiet Sinu jutt ei pea paika! Oled olnud foorumis 7 aastat ja ei tea et saab ka välismaal vuravaid autosid kontrollida :D:D:D


konkreetse isendi info siis:

SAAB 9-3 1,9 TTiD YS3FH46P381156367 müüdi Belgias 29.07.2008

Gar korras tehtud tööd:
12.10.2010 73058 km - EGR
19.05.2010 60877 km - E Stab kont, veepump, Väljalaske klapp (remondi hind 712 EUR - tõenäoliselt veepumba laager kinni kiilunud ning sellest tulenevalt ka klapid "pähe" jooksnud )
01.04.2010 53046 km - Xenon andur
09.03.2010 51638 km - EGR
08.01.2010 46188 km - Genekas

Kui nii palju probleeme viimasel ajal olnud, kas on mõtet seda autot hakata endale liikuriks soetama?

ette tänades fluss007

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 13:13
Postitas iisak
See, et sa ühe auto kohta infot said on sinu õnn.:cool:

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 15:12
Postitas pumps
Kunagi ei tea. Kes ei riski, see shampust ei joo!

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 15:20
Postitas Melkz
Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 16:21
Postitas daags
v on viga kuskil mujal, ainult belglased pole asjale jälile jõunud.

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 16:47
Postitas teager
...

Cyber, nyyd võin Sulle vastu vaielda - Vikingist sain väga adekvaatse vastuse, mis autoga tehtud, niiet Sinu jutt ei pea paika! Oled olnud foorumis 7 aastat ja ei tea et saab ka välismaal vuravaid autosid kontrollida :D:D:D


konkreetse isendi info siis:

SAAB 9-3 1,9 TTiD YS3FH46P381156367 müüdi Belgias 29.07.2008

Gar korras tehtud tööd:
12.10.2010 73058 km - EGR
19.05.2010 60877 km - E Stab kont, veepump, Väljalaske klapp (remondi hind 712 EUR - tõenäoliselt veepumba laager kinni kiilunud ning sellest tulenevalt ka klapid "pähe" jooksnud )
01.04.2010 53046 km - Xenon andur
09.03.2010 51638 km - EGR
08.01.2010 46188 km - Genekas

Kui nii palju probleeme viimasel ajal olnud, kas on mõtet seda autot hakata endale liikuriks soetama?

ette tänades fluss007

.... müüdi Belgias 29.07.2008 - seega selle isendi info lõppeb 28.07.2010, ilmselt on EGR veel kuidagi garantiisse surutud.

Keskne baas on olemas ainult Saabil, kust on näha garantiitööd, mida teostatakse esimese 2-3 aasta jooksul (oleneb kui kaua garantiid anti). Peale seda mingit muud infot pole.
Näiteks on suht mõtetu praegu esitada päringut 2001 aasta müüdud masina kohta - esimesed 2 aastat on info olemas aga mis peale seda 8 aastat on juhtunud, on sama olulised. Ainuke positiivine aspekt selle juures on, et kui seda 10 aasta vanust masinat müüakse läbisõiduga 150.000 km ning 2 aasta lõppedes oli näiteks viimane garantiitöö tehtud 130.000 km pealt, siis vaevalt, et ülejäänud 8 aastat läbiti masinaga kokku 20.000 km :)

Masinast endast. 1.9 TTiD on Fiati mootor, suht lollikindel, kui EGR välja arvata, neid ikka sureb. Õnneks suht odav, ca 200€ vms. Tõenäoliselt lähitulevikku võid roolilati vahetuse sisse kirjutada, see on üks suurim nõrkus veel nendel isenditel.

Aga muidu võtab see mootor naeratuse näole, nii pedaali vajutades kui tanklas kütusearvet vaadates. Mitte niiväga küll, kui mootori häält kuulad, on vaiksemaid diisleid, kasvõi see uus 2.0'ne.

terv, teager

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 17:27
Postitas jupid
Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...


Oled sa kindel, et 1,9TTiD kasutab sama EGR-i mida ka 1,9tiD ja 1,9TiD mootorgi?
Kas see, et sellel konkreetsel autol on EGR vahetatud tähendab seda, et tegemist on tüüpveaga? Mitut 1,9TTiD mootoriga Saabi sa tead millel EGR vahetatud on?
Aga millest sa järeldad, et tegemist on tüüpveaga?

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 20:54
Postitas Melkz
Uskumatu, et nii värske auto puhul juba kaks korda EGR-i puhastatud või vahetatud (tn esimesel korral piirduti puhastamisega ja 20 000 km järel tuli siiski välja vahetada?). Seega ei pea vist eriti paika ikka jutt meie kehvast kütusest, mis EGRi tapab, kui Belgias lood samamoodi. Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...


Oled sa kindel, et 1,9TTiD kasutab sama EGR-i mida ka 1,9tiD ja 1,9TiD mootorgi?
Kas see, et sellel konkreetsel autol on EGR vahetatud tähendab seda, et tegemist on tüüpveaga? Mitut 1,9TTiD mootoriga Saabi sa tead millel EGR vahetatud on?
Aga millest sa järeldad, et tegemist on tüüpveaga?

Kui sa veidi siinse foorumi diiselmootorite alajaotust või 2,2 TiD mootoriga autode "lugusid" lappad, siis saad ruttu aru, millest ma räägin. Tundub, et pole ühtegi diiselsaabi (ega sama mootoriga Opelit), millel EGR-iga jamasid poleks olnud. Ilmselt vaevab ikkagi ka Fiati diislit sama häda. Huvitav ainult, et selle hind niisuguse languse läbi on teinud (teageri postitus). Nt esinduses maksab minu autole sobiv uus EGR ligi 500 €.

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 21:04
Postitas teager
2.2 TiD ei ole sama EGR kui 1.9 TiD'l

Ning TTiDl on ka tegelikult teistsugune kui tavalisel TiD'l ;)

Aga jah, EGR suremist ei saa tüüpveaks nimetada. See on lihtsalt paratamatus :)

terv, teager

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 21:10
Postitas Melkz
Ei tahtnudki öelda, et sama EGR neil mootoritel. Lihtsalt näib, et uuemate ja (loodetavasti) paremate mootorite arendamisel pole nõrgemaid osi asendatud vastupidavamate komponentidega, vaid jätkatakse sama rada... paraku. Ega üks näide muidugi tähenda, et kõigiga nii läheb, aga kahtlus tekib küll. Muidu täitsa usun, et TTiD on mõnus mootor ;) Nimetan seda probleemset EGRi siiski endiselt diiselsaabide tüüpveaks (tüüpviga ongi ilmselt teatud asjade puhul paratamatus), kuna kipub olema esimesi asju, mis suurema väljamineku põhjustavad.

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: N Mai 05, 2011 22:32
Postitas jupid
... Ilmselt on siis ka uuematel topeltturboga diislitel endiselt tüüpveaga agregaat peal ja tootja pole tihanud seda asjalikuma vastu vahetada? Masendav...

Lihtsalt veel vaheinfoks, et 1,9tiD ja 1,9TiD kasutab Pierburg EGR-i.
1,9TTiD kasutab Dellorto EGR-i.
Ilmselt on mootoritootja siiski EGR-i koha pealt üht-teist muutnud.

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: R Mai 06, 2011 10:33
Postitas fluss007
tänud asjaliku infi ja teemaarenduse eest! paari nädala jooksul tuleb siis ikkagi järgi minne Belgiasse sellelle iludusele...

nõuannet tarvis 9-3 SS 2008 ttid aero

Postitatud: T Mai 10, 2011 13:05
Postitas fluss007
andke andeks mu lollust, aga mis tähendab toonitud selektiivklaas? toonitud saan aru aga Selektiivklaas?