1. leht 1-st
karter katki
Postitatud: L Sept 17, 2005 17:42
Postitas daidalus
Ei tea, kas karteripõhi on neil NGdel keevitatav või tinutatav ka või ainult vahetatav?
Augukene iseenesest visuaalse ja näpulise kaemuse põhjal tilluke, aga va vedelikku enam kinni ei pea.
Kujutage veel ette ennast laupäeval 80km kodust, perega metsas ja siis see väike auk seal karteris.
karter katki
Postitatud: L Sept 17, 2005 18:21
Postitas ivomets
kunagi sai yhel volkaril asi parandatud karterit maha võtmata: ja lugu selline:
lihtsalt kukkus auto tungi pealt maha ja auk läbimõõduga 12 mm oligi olemas, sest kukkus tungi mingi poldi otsa.
sai 6mm poldile ca 3mm. ne plekk pikkuse laiusega 10 x25 kylge keevitatud ja august sisse pandud ja väljapoole kummitiheni ja suurema seibiga polt selle mutri kylge kinni.
sama systeem, millega ka plokisoojendusi pannakse. ja asi hoiab siiani.
karter katki
Postitatud: L Sept 17, 2005 19:13
Postitas daidalus
Kas see karteri mahavõtmine on muidu miski suur ja keeruline töö?
karter katki
Postitatud: P Sept 18, 2005 7:58
Postitas Trionic
NG-l tuleb poolraam koos õõtsadega alt ära võtta,midagi keerulist ei ole,aega kulub küll üksjagu.
karter katki
Postitatud: P Sept 18, 2005 9:17
Postitas daidalus
No, Trionic, eks võta mnd siis järjekorda.
Kas pisikest auku kuidagi alt mingi möginaga parandada kombeks ei ole?
karter katki
Postitatud: P Sept 18, 2005 14:12
Postitas sigaelmar
Sel juhul peax su põhi olema täiesti kuiv sest kui asi on õline, siis ei taha mõginad kinni hakata.
karter katki
Postitatud: E Sept 19, 2005 9:31
Postitas hoplaa
meil töömees on parandanud ka pragudega mootoriplokke, kuhu talveks vesi sisse jäänud ja lõhki löönud. 10 min ja pragu terve ja peavad siiamaani.
tegu on kahekomponentse materjaliga. aga õlist tuleb pind eelnevalt küll puhtaks saada, vajadusel ka tulega kuumutades, et õli pooridest välja tuleks ja siis leelisega puhtaks ja siis miskit augule ette.
karter katki
Postitatud: E Sept 19, 2005 9:49
Postitas Trionic
Karteripõhi küljes on pea ilmvõimatu seda kuivaks-puhtaks saada,pidevalt tilgub ülevalt õli peale.
karter katki
Postitatud: K Apr 29, 2009 13:35
Postitas saab9-3
Ei tea, kas karteripõhja kuidagi keevitada ka on võimalik? Ta on küll alumiinium, aga mingite lisaditega, et tavaline Al keevitus ei tööta hästi. On kellelgi kogemusi?
karter katki
Postitatud: K Apr 29, 2009 13:41
Postitas wilddog
Ikka keevitatakse ka alumiiniumi. Mu NG-l on parandatud nii.
"Alumiiniumi keevitamine toimub TIG-keevitusega. See meetod on praktiliselt ainuke kvaliteetne võimalus remontida auto õlikartereid ja muid detaile. TIG-keevitusel kasutatakse metalli kuumutamiseks ja sulatamiseks elektroodi ja metallitüki vahel põlevat elektrilist kaarleeki. Keevitamine toimub argoonikeskkonnas."
karter katki
Postitatud: E Mai 04, 2009 13:03
Postitas saab9-3
Proovisin seda karterit lasta keevitada TIG-ga, aga kuumutamisel ja jahtumisel tekkivad sisepinged lõhuvad põhja edasi. Keevitad ühest kohast ära, siis käib prõks ja pragu läheb edasi. Tundub mingi väga rabe sulam olevat. Seal, kus on paksem koht põhjal sai ilusti, aga pragu liikus põhja keskosa poole, kus muutkui edasi tahtis minna.
Enamus sai küll keevitatud, aga mõned cm jäi veel pragu. Peab mõtlema, mis sellega edasi teha.
karter katki
Postitatud: E Mai 04, 2009 16:22
Postitas roomlane
Augu praole ette puurimine ei aidanud?
karter katki
Postitatud: T Mai 05, 2009 9:14
Postitas Factor
Enne keevitamist tuleb umbkaudselt keevitatav ala kuumakas ajada. Kohe peale keevitamist ka kuumutada ning järgemööda jahutada, soojendades järjest vähem ja vähem.
Mugav on selleks kasutada kuumaõhu fööni.
Võib proovida!....
karter katki
Postitatud: T Mai 05, 2009 9:29
Postitas saabSS
isa sai mul uuema poolse Galandi karteripõhjaga kenasti hakkama. ei olnud hiljem mingit probleemi.